Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2004-02-23, 16:48
Medlem
porrpumpans avatar
Jag kanske borde meddela att en RC shop nu säljer 1 gram 5-Meo-DiPT för 45 Euro nu innan det blir olagligt så ni som kanske vill bunkra upp med ett lager kanske borde passa på .
Citera
2004-02-23, 18:00
Bannlyst
jasså? lust o skicka iväg ett pm? tack på förhand
Citera
2004-02-23, 19:35
Medlem
botviks avatar
PMs är jobbiga, säg vilken sida det är här istället
Citera
2004-02-23, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av botvik
PMs är jobbiga, säg vilken sida det är här istället

man får inte tips om sidor som säljer rc´s osv så pm är nödvändiga..
Citera
2004-02-23, 19:53
Medlem
PM till mig också tack
Citera
2004-02-23, 20:07
Bannlyst
5-Meo-DiPT

Kan du PM:a mig åckså tack.
Citera
2004-02-23, 20:41
Medlem
porrpumpans avatar
n0sferatus: Nu när du vet hur så kan väl du bringa vidare meddelandet om du vill. Har redan suttit och skrivit PM så att mina fingrar är helt såriga nu
Citera
2004-02-23, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av porrpumpan
n0sferatus: Nu när du vet hur så kan väl du bringa vidare meddelandet om du vill. Har redan suttit och skrivit PM så att mina fingrar är helt såriga nu

hehe, slängde iväg några pm..
någon som fått sin beställning än?

tänkte även på en annan sak, 5-MeO-DiPT blir ju olagligt om en vecka, chansen att man får sitt paket innan dess är ju väldigt liten, betyder det att man inte kan hämta ut det utan att riskera att åka fast? man måste ju betala när man hämtar ut paketet så man kan ju knappast påstå att man inte vet vad det är.. en tanke bara..
Citera
2004-02-23, 22:10
Medlem
porrpumpans avatar
Schysst att du hjälpte mig att få ut meddelandet

Jag tror att det skickas ganska fort. Beställer man idag har man det troligen tills på torsdag. Tror knappast att tullen skickar vidare paketet om dem upptäcker att paket innhåller olagliga saker och sedan ringer polisen och ber dem komma till det postkontor dit paketet kommer och sedan stå där och spana på folk som hämtar ut paket

Jag vet som sagt inte hur det fungerar. Jag skickade för ett tag sen ett mail till VC där dem sa att Lars Bergqvist (LL) inte längre hade hand om den svenska marknardsföringen. Om detta nu stämmer och det inte är någon lögn så kan det ju vara därför dem skickade sina varor från sverige förr. Så därför vet jag int eom dem gör det nu länge. så leverans tid kan jag inte svara på.
Citera
2004-02-24, 13:40
Medlem
Lekbarns avatar
Men man kan ju inte välja Sverige när man ska beställa, hjälp mig!!!
Citera
2004-02-24, 14:06
Medlem
Lekbarns avatar
Tack olin2!
Citera
2004-02-24, 17:20
Medlem
på hemsidan står det att man kan välja två fraktsätt, ett vanligt för ca 10 euro och det tar 2-3 veckor, och ett rekomenderat för 50 euro som tar 2-3 dar.. det sista blir ju lite onödigt dyrt eftersom frakten blir lika mycket som varorna..

någon som lyckats med en beställning än förresten? och vilket fraktsätt valde ni isåfall? jag skickade ett mail igår men har inte fått svar än...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in