Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-20, 21:04
  #1789
Medlem
Någon som har en Billig bra örtvaporizer att rekommendera?

Med tändare eller med batteri.

Gärna så billigt som möjligt.
Citera
2018-06-20, 21:17
  #1790
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redcube
Någon som har en Billig bra örtvaporizer att rekommendera?

Med tändare eller med batteri.

Gärna så billigt som möjligt.
VapCap.
Citera
2018-06-21, 14:44
  #1791
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ninjutsu
VapCap.

Tack, den i metall eller i glas?
Citera
2018-06-21, 19:08
  #1792
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redcube
Tack, den i metall eller i glas?
Metall kommer ju hålla en livstid och kostar bara någon hundralapp mer, glas har en tendens att gå sönder. Men principen ska vara densamma.
Citera
2018-06-22, 22:34
  #1793
Medlem
Min vaporizer gick sönder för några dagarsen så jag måste köpa en ny. Kan ni rekomenderar någon portabel som tar både koncentrat och örter för max 1000kr? Gärna någon som har utbytbart batteri ifall det skulle gå sönder för det är det som slutade funka på den jag hade.
Har kollat lite på denna nu när det är extrapris https://www.vaposhop.se/vaporizers/p...ers/xvape-fog/ men vet inte vilka som är bra och inte.
Citera
2018-06-22, 23:06
  #1794
Medlem
Rufoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redcube
Någon som har en Billig bra örtvaporizer att rekommendera?

Med tändare eller med batteri.

Gärna så billigt som möjligt.

Citat:
Ursprungligen postat av ninjutsu
VapCap.

Citat:
Ursprungligen postat av ninjutsu
Metall kommer ju hålla en livstid och kostar bara någon hundralapp mer, glas har en tendens att gå sönder. Men principen ska vara densamma.
Rekommenderar också Vapcap! Jag var skeptisk i början, men sedan förra sommaren så är Vapcap mitt enda redskap. Den är helt suverän.

Se bara till att fixa en bra tändare och en bra gas att fylla tändaren med. Kolla på Youtube så du får en aning om hur man hettar upp en Vapcap på rätt sätt.

Jag brukar sätta udden av lågan längst ner på korken medan jag roterar den ovanför lågan. När korken klickar så brukar jag elda ca 1.5 sekunder extra för att uppnå maximal värme.
__________________
Senast redigerad av Rufos 2018-06-22 kl. 23:09.
Citera
2018-06-24, 13:22
  #1795
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rufos
Rekommenderar också Vapcap! Jag var skeptisk i början, men sedan förra sommaren så är Vapcap mitt enda redskap. Den är helt suverän.

Se bara till att fixa en bra tändare och en bra gas att fylla tändaren med. Kolla på Youtube så du får en aning om hur man hettar upp en Vapcap på rätt sätt.

Jag brukar sätta udden av lågan längst ner på korken medan jag roterar den ovanför lågan. När korken klickar så brukar jag elda ca 1.5 sekunder extra för att uppnå maximal värme.
Håller med, Vapcapen är okomplicerad och funkar riktigt fint, inte så stor kammare men räcker till bra ändå!
Jag köpte en PAX 3 från Kina för drygt 600kr inkl moms och administrativ avgift.
Den var över förväntan bra och liten och smidig att ta med i fickan när man går ut!
Citera
2018-06-24, 19:16
  #1796
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rufos
Rekommenderar också Vapcap! Jag var skeptisk i början, men sedan förra sommaren så är Vapcap mitt enda redskap. Den är helt suverän.

Se bara till att fixa en bra tändare och en bra gas att fylla tändaren med. Kolla på Youtube så du får en aning om hur man hettar upp en Vapcap på rätt sätt.

Jag brukar sätta udden av lågan längst ner på korken medan jag roterar den ovanför lågan. När korken klickar så brukar jag elda ca 1.5 sekunder extra för att uppnå maximal värme.


Stort tack, ska prova.
Citera
2018-06-25, 21:49
  #1797
Medlem
Någon som lyckats med konststycket att vaporizera igång ett brand larm?

På youtube finns det många som lyckats men då med en sån där Cloud chasing vape, och den är ju väldigt extrem i sig gällande mängd vapor.

Frågan avser framförallt vaping i hotellmiljö, försöker undvika ett kommande scenario där mitt handlande sätter igång sprinklersystemet bara för att jag vill ha min bake-on.
Citera
2018-06-27, 16:43
  #1798
Avstängd
godmankinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrWalros
Tjena folket, har kikat på köp av en vape nu och undrar om någon kan ge lite tips?
Tänkte runt 700-800kr portable vape , kmr vara för gräs o hash mestadels.

Vad tycker ni om flowermate ? https://magicvaporizers.se/flowermate-aura

Eller fenix vape https://magicvaporizers.se/fenix-vaporizer

Jag har ganska limiterad kunskap inom vape så skulle uppskatta om någon kunde vägleda för ett köp , tacksam för svar!

Edit : Blev en fenix vape ändå, återkommer när jag testat den =)

Hajj

Hur är den där Fenix ?
https://magicvaporizers.se/fenix-vaporizer

Ni som provat Fenix, kan man få recension av er?
Citera
2018-06-27, 18:51
  #1799
Medlem
MrWalross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godmankind
Hajj

Hur är den där Fenix ?
https://magicvaporizers.se/fenix-vaporizer

Ni som provat Fenix, kan man få recension av er?

Helt okej som nybörjare , men tycker ej den bränner hash så bra, men vill du ha en rejäl vape så lägg till ngr hundra lappar , brukar vara värt det, jag köpte för att testa men är daglig rökare så blir bängare på en spliff istället haha :d
Citera
2018-06-27, 19:40
  #1800
Avstängd
godmankinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrWalros
Helt okej som nybörjare , men tycker ej den bränner hash så bra, men vill du ha en rejäl vape så lägg till ngr hundra lappar , brukar vara värt det, jag köpte för att testa men är daglig rökare så blir bängare på en spliff istället haha :d

Tack för ditt snabba svar.

Hur är den till grönt?

Jag är dagligrökare jag med. Och vill ha en rejäl , röker endast grönt.

Men en som är märkbart bättre kostar säkert 2tusen minst?
Det måste vänta då. Ekonomin är inte top just nu.
https://magicvaporizers.com/boundless-tera den har jag tänkt köpa om två månader.

Vill prova Vape tidigare, köpa billigt, Max 1000kr. Men är det skit kan jag vänta.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback