Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-02-25, 21:35
  #169
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iamqueensblvd
Jag samarbetar inte med någon, varken från linjen eller någon annanstans.
Jag har aldrig outat mina personuppgifter på linjen, inte på flashback heller. Jag sa bara i en tråd att ni kunde ringa linjen och fråga om mathahari för dem viste vem jag va inte att du skulle fråga om mina personuppgifter och sitta och förtala och förfölja folk föräldrar och anhöriga som alla blir utsatta för på linjen. Marlene är ett ovanligt namn därför var det lätt att spåra. Men jag spårade thomas på söder, 200 thomas men ingen pappa som var född 44 så det tog 2 min. Sen la jag ut han. Dubbelspelaren. Om man tycker att det är fel att hänga ut folk ska man inte umgås med dom som gör det och inte knulla med psykopaterna. Du spelar dubbelspel det gör alla psykopater. Vad gjorde pappa med dig låtsades vara din vän och sen umgicks han med psykopater och pedofiler ha ha. La han ut dina personuppgifter också så att alla sexpsykopater kunde åka hem och våldta dig eller. Varför hjälper du människor som vill ha reda på min hemadress. Varför sitter du och diskuterar mitt utseende och mitt liv som du inte vet ett skit om. Dina sjuka fantasier om sexuella övergrepp kommer från dina rgna erfarenheter. Vem var det som gjorde dig till sexpsykopat sådan pappa sådan som. Din morfar var väl likadan mot din mamma, därför sökte hon sig till din pappa som var likadan som sin far. Din mamma är en psykopathora. Sluta betee dig som en psykopat så slutar jag prata om din pappa och mamma likaså med era psykopathorer på linjen. Du behöver gå i psykopatterapå på rättpsyk dina kärringar och din mamma också. Varför vill du vara annonym för att återupprepa dina bott ja. Varför vill psykopathorerna va annonyma dem knullar ju med våldsbrottsligarna på linjen va e dem rädda för, jo att deras pappas rättegångspapper ska komma fram- Alla kärringar utan jag och kajsa går på psykofarmaka på linjen till och med eran psykkärring från sankt göran. Dem har ingen fadersgetalt någon av dem. Ingen kontakt med sina fäder dem är utlagda nästan allihop så jag har kollat deras papper brottregister deras pojkvänners också. Sanningen skola göra dig fri! Är du intesserad av mänskliga beteende läs en psykologibok, så kan du analysera ditt eget beteende sen din jävla pajas. Hur behandlar man andra som man själv har blivit behandlad ja, Du får väl inte bete dig hur som helst för att din pappa gjorde så mot dej.
__________________
Senast redigerad av nattskatan 2014-02-25 kl. 21:39.
Citera
2014-02-25, 22:14
  #170
Avstängd
iamqueensblvds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nattskatan
Jag har aldrig outat mina personuppgifter på linjen, inte på flashback heller. Jag sa bara i en tråd att ni kunde ringa linjen och fråga om mathahari för dem viste vem jag va inte att du skulle fråga om mina personuppgifter och sitta och förtala och förfölja folk föräldrar och anhöriga som alla blir utsatta för på linjen. Marlene är ett ovanligt namn därför var det lätt att spåra. Men jag spårade thomas på söder, 200 thomas men ingen pappa som var född 44 så det tog 2 min. Sen la jag ut han. Dubbelspelaren. Om man tycker att det är fel att hänga ut folk ska man inte umgås med dom som gör det och inte knulla med psykopaterna. Du spelar dubbelspel det gör alla psykopater. Vad gjorde pappa med dig låtsades vara din vän och sen umgicks han med psykopater och pedofiler ha ha. La han ut dina personuppgifter också så att alla sexpsykopater kunde åka hem och våldta dig eller. Varför hjälper du människor som vill ha reda på min hemadress. Varför sitter du och diskuterar mitt utseende och mitt liv som du inte vet ett skit om. Dina sjuka fantasier om sexuella övergrepp kommer från dina rgna erfarenheter. Vem var det som gjorde dig till sexpsykopat sådan pappa sådan som. Din morfar var väl likadan mot din mamma, därför sökte hon sig till din pappa som var likadan som sin far. Din mamma är en psykopathora. Sluta betee dig som en psykopat så slutar jag prata om din pappa och mamma likaså med era psykopathorer på linjen. Du behöver gå i psykopatterapå på rättpsyk dina kärringar och din mamma också. Varför vill du vara annonym för att återupprepa dina bott ja. Varför vill psykopathorerna va annonyma dem knullar ju med våldsbrottsligarna på linjen va e dem rädda för, jo att deras pappas rättegångspapper ska komma fram- Alla kärringar utan jag och kajsa går på psykofarmaka på linjen till och med eran psykkärring från sankt göran. Dem har ingen fadersgetalt någon av dem. Ingen kontakt med sina fäder dem är utlagda nästan allihop så jag har kollat deras papper brottregister deras pojkvänners också. Sanningen skola göra dig fri! Är du intesserad av mänskliga beteende läs en psykologibok, så kan du analysera ditt eget beteende sen din jävla pajas. Hur behandlar man andra som man själv har blivit behandlad ja, Du får väl inte bete dig hur som helst för att din pappa gjorde så mot dej.
Du outade dig på Flashback samma sekund som du skrev ett inlägg i tråden. Du erkände ju t o m i något inlägg att det var du som var matahari. Vem som fick fram dina personuppgifter på linjen vet jag inte, men det kanske du vet? Vem är det som kartlägger ringarna på linjen? Vem är det som står bakom sidan mordhotare? För där finns du med, men det vet du väl redan.

Jag vet redan ditt för- och efternamn men jag bryr mig faktiskt inte så mycket. Jag vill fortfarande veta vem du är som person och vad som motiverar dig till att fortsätta göra det du gjort i tio år. Men du verkar ju bara vilja slå världsrekord i att upprepa samma slagord mot en och samma person. Jag tar faktiskt inte åt mig av vad du skriver om mina föräldrar, så fortsätt du. Jag erbjöd dig mitt nummer och då hade jag inte varit anonym längre, och du hade kunnat lägga ut det i tråden.

Men jag hade inte brytt mig om det heller, men samtidigt så känner jag att jag inte vill prata om mig själv utan det är du som är den stora profilen i tråden. Det är dig man vill ställa frågorna till för det verkar som att du har mycket kunskap kring ringarna och för mig är det intressant att få höra historier om vad det är för människor som ringer in. Men om du bara vill stånka och stöna, så gör det, men om du vill ha kvar ditt konto på Flashback så föreslår jag att du håller dig till ämnet. Annars blir det locket på igen för dig.
__________________
Senast redigerad av iamqueensblvd 2014-02-25 kl. 22:20.
Citera
2014-02-26, 00:42
  #171
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iamqueensblvd
Du outade dig på Flashback samma sekund som du skrev ett inlägg i tråden. Du erkände ju t o m i något inlägg att det var du som var matahari. Vem som fick fram dina personuppgifter på linjen vet jag inte, men det kanske du vet? Vem är det som kartlägger ringarna på linjen? Vem är det som står bakom sidan mordhotare? För där finns du med, men det vet du väl redan.

Jag vet redan ditt för- och efternamn men jag bryr mig faktiskt inte så mycket. Jag vill fortfarande veta vem du är som person och vad som motiverar dig till att fortsätta göra det du gjort i tio år. Men du verkar ju bara vilja slå världsrekord i att upprepa samma slagord mot en och samma person. Jag tar faktiskt inte åt mig av vad du skriver om mina föräldrar, så fortsätt du. Jag erbjöd dig mitt nummer och då hade jag inte varit anonym längre, och du hade kunnat lägga ut det i tråden.

Men jag hade inte brytt mig om det heller, men samtidigt så känner jag att jag inte vill prata om mig själv utan det är du som är den stora profilen i tråden. Det är dig man vill ställa frågorna till för det verkar som att du har mycket kunskap kring ringarna och för mig är det intressant att få höra historier om vad det är för människor som ringer in. Men om du bara vill stånka och stöna, så gör det, men om du vill ha kvar ditt konto på Flashback så föreslår jag att du håller dig till ämnet. Annars blir det locket på igen för dig.
Du säger ju samma sak som du hör snurrskalle, att outa sig själv är inte att säga sitt nickname på linjen. PÅ morhotare2.tk står det att jag heter marlene och bor i åkersberga. Men vad duktig du är , det finns ju 2 marlene i hela åkersberga och den andra bor inte i skogen som dem kallar det. Varför tog du reda på vad jag bodde ringde folkbokföringen osv för? Du är inte välkommen. Alla kan väl kolla upp det. Adressen till mordhotare har någon redan lagt ut. vad har du för rätt att lägga dig i mitt liv när du inte bjuder på dig själv. Får jag dina person uppgifter så kan jag kolla upp dina offentliga domar och se vad du döljer. Sitt inte och ljug jag har aldrig berättat nånting om mig själv eller min familj va jag bor. sluta stalka folk. Din slemmiga gris. Jag vill inte ha med flahbacksfolket att göra ska bara hämnas på dem som hänger ut lögner om mig här från linjen. E du så jävla folkskygg så att du inte en vågar prata på linjen med folk? Hörde din aggressiva sexuallitet när du skrek om åkersberga förut. Varför är 90 procent av alla män så aggresiva på linjen och flachback. Heter din pappa hagamannen eller? går det i generationer! Varför säger ni jämt hora till och med till män? Jag ska knulla dig istället för jag ska proppa till dig? Gör pappa det också? Är han både bisexuell och barnknullare? SLUTA SKRIV TILL MIG JAG KOMMER INTE SVARA! VARFÖR JOBBAR DU INTE OM DAGARNA ELLER NÄTTERNA. Du har suttit här hela dan igen. Jag är sjuk va har du för ursäkt. Varje gång jag går in har du suttit här och skrivit från 8 imorse? Din jävla tönt! Skaffa dig ett liv! Vill du veta nåt om linjen får du väl ringa linjen och prata med folk och lyssna på alla aggresiva knullstakers som dig själv? JAG är inte heta linjen! Han som hängt ut lögner om mig har jag redan hämnats på här. Tänker inte berätta vad han heter. Gammal utmobbad linjemupp, försvann från linjen efter hembesök och lite annat otäckt ha ha. Jag är emot våld men ibland tycker man att dem får skylla sig själva efter att ha suttit och mordhotat och våldtäckshotat. Ring linjen mitt privatliv vet dem ingenting om privat för jag umgås inte med knarkare och psykfall. Har bara träffat skötsamma människor. Resten har jag konfronterat på hemadress efter att dem suttit och mordhotat och knullhotat mig och sedan blivit utlagda. dem ringer inte längre. Dem blir helt hysteriska, ha ha Ringer polisen och säger att man stalkat dem, mitt på ljusa dan. Kontakta är inte att stalka, det är inte ens jag som hängt ut dem.
__________________
Senast redigerad av nattskatan 2014-02-26 kl. 01:19.
Citera
2014-02-26, 16:23
  #172
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iamqueensblvd
Du outade dig på Flashback samma sekund som du skrev ett inlägg i tråden. Du erkände ju t o m i något inlägg att det var du som var matahari. Vem som fick fram dina personuppgifter på linjen vet jag inte, men det kanske du vet? Vem är det som kartlägger ringarna på linjen? Vem är det som står bakom sidan mordhotare? För där finns du med, men det vet du väl redan.

Jag vet redan ditt för- och efternamn men jag bryr mig faktiskt inte så mycket. Jag vill fortfarande veta vem du är som person och vad som motiverar dig till att fortsätta göra det du gjort i tio år. Men du verkar ju bara vilja slå världsrekord i att upprepa samma slagord mot en och samma person. Jag tar faktiskt inte åt mig av vad du skriver om mina föräldrar, så fortsätt du. Jag erbjöd dig mitt nummer och då hade jag inte varit anonym längre, och du hade kunnat lägga ut det i tråden.

Men jag hade inte brytt mig om det heller, men samtidigt så känner jag att jag inte vill prata om mig själv utan det är du som är den stora profilen i tråden. Det är dig man vill ställa frågorna till för det verkar som att du har mycket kunskap kring ringarna och för mig är det intressant att få höra historier om vad det är för människor som ringer in. Men om du bara vill stånka och stöna, så gör det, men om du vill ha kvar ditt konto på Flashback så föreslår jag att du håller dig till ämnet. Annars blir det locket på igen för dig.

Kontantskortsnummer ja, ha! ha! ha! VAD KOSTAR ETT NYTT SIMKORT 50 SPÄNN. DET GÅR VÄL INTE ATT SPÅRA. DÅ KAN DU FÅ PEDOFILOSKARS TELEFONUMMER SOM JAG SPÅRA INNAN JAG BYTTE TILL HEMLIGT TELEFONNUMMER. SPÅRA HANS KONTANTKORT OM DU KAN. HAN HAR INTE ENS BYTT. KENT OSKARSSON SOM MORDHOTAT BÅDE MIN SYRRAS BARN OCH LENA NORAS BARN PÅ LINJEN.Han sitter och läser upp personuppgifter på folks barn på linjen och säger att han ska ge sig på dem. Ringer också runt och telefonterroriserar folks grannar och bekanta. Så att dem är tvungna att byta nummer Din jävla fegis! Får jag ditt icke hemliga hemnummer tack jag lovar att jag inte bangar ha ha kör med den du, din jävla pillertorsk!Ta dina paranojapiller nu. Kan ge mig fan på att du lever under skyddad identitet på ett gruppboende, på grund av att pappa pillergubbe har pillerknullat dig, din jävla pillerpundare! Har du berättat det för dem andra pillerpundarna på linjen, eller för din knarklangare med vit rock (pillerläkaren på landstinget? Ha! Ha! lägg in dig, din jävla psyko! Ring anonyma psykpundare, när jag får tag i dig ditt kryp, då blir det inte roligt för dig och dina likasinnade psykfall!
__________________
Senast redigerad av nattskatan 2014-02-26 kl. 16:36.
Citera
2014-02-26, 19:38
  #173
Medlem
Det är väl bara att spela in hot på linjen, och anmäla till polisen, efter all näthatsdebatt så har dom blivit hårdare och lägger inte ner lika mycket anmälningar... Dom kan spåra telefonen genom trianguleringsmetoden även om det är kontantkort..
Citera
2014-02-26, 20:00
  #174
Medlem
Benderss avatar
Om man ringer heta linjens nr (göteborgsnummer) på http://www.hetalinjen.nu/ så kommer det in ngn "snobben/snooopi"..haha "Deeeet e snooobeeen va" "Det är allvar nuuuuu",vem är denna liraren???

Och en annan som kallar sig General/kapten *****,pratar mycket om sin farsa och brorsa och resor mm,pratar bred göteborska,mkt antisemetism och analsex mm pratar han,oxå en kul kuf :-D
__________________
Senast redigerad av Benders 2014-02-26 kl. 20:04.
Citera
2014-02-26, 20:01
  #175
Avstängd
iamqueensblvds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nattskatan
Kontantskortsnummer ja, ha! ha! ha! VAD KOSTAR ETT NYTT SIMKORT 50 SPÄNN. DET GÅR VÄL INTE ATT SPÅRA. DÅ KAN DU FÅ PEDOFILOSKARS TELEFONUMMER SOM JAG SPÅRA INNAN JAG BYTTE TILL HEMLIGT TELEFONNUMMER. SPÅRA HANS KONTANTKORT OM DU KAN. HAN HAR INTE ENS BYTT. KENT OSKARSSON SOM MORDHOTAT BÅDE MIN SYRRAS BARN OCH LENA NORAS BARN PÅ LINJEN.Han sitter och läser upp personuppgifter på folks barn på linjen och säger att han ska ge sig på dem. Ringer också runt och telefonterroriserar folks grannar och bekanta. Så att dem är tvungna att byta nummer Din jävla fegis! Får jag ditt icke hemliga hemnummer tack jag lovar att jag inte bangar ha ha kör med den du, din jävla pillertorsk!Ta dina paranojapiller nu. Kan ge mig fan på att du lever under skyddad identitet på ett gruppboende, på grund av att pappa pillergubbe har pillerknullat dig, din jävla pillerpundare! Har du berättat det för dem andra pillerpundarna på linjen, eller för din knarklangare med vit rock (pillerläkaren på landstinget? Ha! Ha! lägg in dig, din jävla psyko! Ring anonyma psykpundare, när jag får tag i dig ditt kryp, då blir det inte roligt för dig och dina likasinnade psykfall!
Fan vad rädd jag är för dig. Shit, sluta skrämma mig så fasligt. Vill du ses så kan vi ses. Jag kan t o m spela in när jag knäcker ditt jävla näsben i tusen bitar och dela med mig av filmen på flashback. Det borde nog kunna nomineras till en "snackis" på linjen.

Tokkärringar som dig skrämmer inte mig. Jag tror faktiskt att få människor blir rädda för tomma hot från en pundare på internet som har levt ett helt decennium under en pseudonym på en telefonlinje. Ring heta linjen istället för att skriva på Flashback. Jag tror HL är mer ditt forum.
__________________
Senast redigerad av iamqueensblvd 2014-02-26 kl. 20:04.
Citera
2014-02-27, 20:17
  #176
Medlem
Haha,hitta denna tråden och ringde in...
"Styrman Stake" sitter och gapar så ingen annan får säga ngt,helt galet
Citera
2014-03-25, 22:49
  #177
Medlem
Benderss avatar
Ligger nr på hetalinjen.nu nere??
Går inte ringa ngt av dem
Citera
2014-04-21, 03:42
  #178
Medlem
Det går att ringa nu!! Men allså herre.Vad är det för folk som svamlar på linjen. Inte alla hästar i stalllet..

Sedan att förnerdra sig sjlv genom att outa sig själv utan att fatta det. O Sedan blanda in familjer.. herregud!! Dagisfasoner... menade alltså outa sig här..

kan ju snart bli en bok om den personen jag menar! H*n skriver ju mer lr mindre ett kapitel varje gång.... hahaha
Citera
2014-04-22, 15:59
  #179
Avstängd
iamqueensblvds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pelly
Det går att ringa nu!! Men allså herre.Vad är det för folk som svamlar på linjen. Inte alla hästar i stalllet..

Sedan att förnerdra sig sjlv genom att outa sig själv utan att fatta det. O Sedan blanda in familjer.. herregud!! Dagisfasoner... menade alltså outa sig här..

kan ju snart bli en bok om den personen jag menar! H*n skriver ju mer lr mindre ett kapitel varje gång.... hahaha
Du menar mata hari? Riksmongot som inte fattar att hon outade sig själv samma sekund hon postade sitt första inlägg i den här tråden. Jag har försökt förkkara för henne vad hon har gjort, men det är fan helt jävla omöjligt.

Vilket i sig är väldigt fascinerande.
Citera
2014-05-11, 12:07
  #180
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 040ACAB
ringde ditt nu för nån dag sen. Kan bara konstatera att det måste vara det sjukaste jag varit med om på länge fan...

En brud skrek bara JEANETTE E SJUK, JEANETTE SITTER PÅ VÅRD HEM JEANETTE HAR MIST SINA BARN och bara skrek att hon skulle dö hela tiden.

Och tänkte jag, bytar rum, där satt en mega dåre och förklarade för en tjej att han ville göra blygdläpps soppa på hennes skäggbiff och skulle käka upp min kuk med ett korv bröd osv osv...

Nästa rum...En kille med en röst som inte va för manlig satt hela tiden och förklara att alla va gulligt...

Sen så lyssna man mycket, och det är juh fan värre än Dallas, folk lämnar ut andras telefon nr, och person nr osv osv osv, när jag berätta att jag va ny, då villa många "Alliera" sig med en och bad en fisk info ang. andra personer.

Haha ja jävar, jag tycke FB va sjukt, men detta va nog snäppet värre.

Kan nu någon förklara för mig va fan det är som händer på den jävla linjen???




~ Tja ~ De e' Lite Såå på Linjen men ganska O.K. på sikt ~ folk e' mycke' ensamma ,

svårt & ta kontakt för en deL ~ Det finns fler nr. ~ forum = 08-50002030 ? kod tex. 444 eller 666
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback