Flashback bygger pepparkakshus!
2010-01-27, 22:49
Medlem
majsormens avatar
Hej alla, ligger smartbar nere eller vad händer, gjorde en beställning igår, allt gick bra, sedan kunde jag inte logga in på mitt konto där, sedan gick det inte att ens klicka på att man skulle köpa något, det kommer bara upp en sida som säger att något är fel, men de vet inte varför....
är sidan hackad, eller ligger den nere?
kommer jag få mitt paket?
har betalat, fått bekräftelse till mejlen, men ingen smsavi idag, och det går inte att spåra det.......
hjälp !!!
vad kan ha hänt?!

kommer mitt helgröka försvinna nu tro?
mvh
majsormen
Citera
2010-01-27, 23:02
Medlem
adagios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majsormen
Hej alla, ligger smartbar nere eller vad händer, gjorde en beställning igår, allt gick bra, sedan kunde jag inte logga in på mitt konto där, sedan gick det inte att ens klicka på att man skulle köpa något, det kommer bara upp en sida som säger att något är fel, men de vet inte varför....
har betalat, fått bekräftelse till mejlen, men ingen smsavi idag, och det går inte att spåra det.......
hjälp !!!
vad kan ha hänt?!

mvh
majsormen
Maila dem och fråga. Det verkar ganska jordnära.
Citera
2010-01-28, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majsormen
hjälp !!!
vad kan ha hänt?!

mvh
majsormen

tillfälliga fel på webben uppstår ideligen över hela världen varje dag och brukar korrigera sig själva på en timme. Don't panic!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in