Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-27, 17:58
  #61
Medlem
Någon som har koll på "Snorre" idag?
__________________
Senast redigerad av Naturaren11 2017-12-27 kl. 18:00.
Citera
2017-12-27, 22:17
  #62
Medlem
Kom idag att tänka på vad en person sade. När Marcus gick på stan den sista kvällen träffade han en tjej han kände. Hon frågade om han inte skulle åka hem med linje 350 till Haverdal. Hon skulle ta den bussen. Men han ville inte. Kanske det blev hans sista chans.
Citera
2017-12-28, 12:07
  #63
Medlem
Om namnet som angavs på sid 1 i tråden stämmer så bor Snorre numera i Göteborg, på Hisingen.
Citera
2018-09-19, 16:25
  #64
Medlem
undercoverninjas avatar
Jag har försökt söka efter FUP:en, men jag hittar ingen.
Är det någon som sitter på den och har lust att lägga upp den på min fil?
Citera
2018-09-21, 18:26
  #65
Medlem
undercoverninjas avatar
Har begärt ut FUP.
Detta är svaret jag fick:

Hej,
Bifogar det förundersökningsmaterial som finns kvar i målet. Egentligen skulle allting ha gallrats då förundersökningar endast ska sparas t o m fem år
efter domsdatum. Men detta har förmodligen sparats då det varit stort, och återkommande, intresse för målet.

Med vänlig hälsning
XXX XXXXX

https://minfil.com/t2c1P8hfbb/fup_B_2684-02_pdf
Citera
2018-10-03, 10:56
  #66
Medlem
substitutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undercoverninja
Har begärt ut FUP.
Detta är svaret jag fick:

Hej,
Bifogar det förundersökningsmaterial som finns kvar i målet. Egentligen skulle allting ha gallrats då förundersökningar endast ska sparas t o m fem år
efter domsdatum. Men detta har förmodligen sparats då det varit stort, och återkommande, intresse för målet.

Med vänlig hälsning
XXX XXXXX

https://minfil.com/t2c1P8hfbb/fup_B_2684-02_pdf

Tusen tusen tack. Fantastiskt bra jobbat. Hoppas det är ok att länka ut den i Fup/domar kriminalhistoria
Citera
2018-10-03, 12:37
  #67
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av substitute
Tusen tusen tack. Fantastiskt bra jobbat. Hoppas det är ok att länka ut den i Fup/domar kriminalhistoria


Tack så mycket!
Jag tror att jag redan har lagt ut den där, eller jag kanske la ut den i Aktuella Brott/FUP/Domar, men det skadar inte att göra det dubbelt, så varsågod!
Citera
2018-10-03, 19:54
  #68
Medlem
Spionorganisations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undercoverninja
Har begärt ut FUP.
Detta är svaret jag fick:

Hej,
Bifogar det förundersökningsmaterial som finns kvar i målet. Egentligen skulle allting ha gallrats då förundersökningar endast ska sparas t o m fem år
efter domsdatum. Men detta har förmodligen sparats då det varit stort, och återkommande, intresse för målet.

Med vänlig hälsning
XXX XXXXX

https://minfil.com/t2c1P8hfbb/fup_B_2684-02_pdf

Bra att du fixade fram filen och delade med dig av den. Tyvärr är det så att förundersökningen du postat inte är komplett. Det saknas minst en del.
Citera
2018-10-09, 15:26
  #69
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spionorganisation
Bra att du fixade fram filen och delade med dig av den. Tyvärr är det så att förundersökningen du postat inte är komplett. Det saknas minst en del.


Jag är medveten om det, och det står även i inlägget:
"Bifogar det förundersökningsmaterial som finns kvar i målet."
Citera
2018-10-09, 19:15
  #70
Medlem
Spionorganisations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undercoverninja
Jag är medveten om det, och det står även i inlägget:
"Bifogar det förundersökningsmaterial som finns kvar i målet."

Nej, det står ingenstans i det svaret att någon del saknas. Men med lite fantasi kan man tolka det så.
Citera
2018-10-13, 23:12
  #71
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoteborgU
Om namnet som angavs på sid 1 i tråden stämmer så bor Snorre numera i Göteborg, på Hisingen.

Enligt Lexbase bor han nu i Norrköping.
Citera
2018-11-20, 12:08
  #72
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Finns det bild på asen?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback