Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-11-11, 18:35
  #11089
Medlem
Typ 625,000 o 500,000 o advokatkostnader
Citera
2016-11-12, 09:45
  #11090
Medlem
ovemolss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quicksand
.......Socialen tar barnen, börjar en utredning. "Kvinna, lämnar barn ensamma, knark". Socialen tar barnen för helgen och för gott.
Då berättar kvinnan istället om allt inklusive en del hon gissar sig till och hittar på. Allt som detektiven önskar.
Fallet utrett och klart.
Citat:
Ursprungligen postat av Kontokurt
.....Satt i somras och snackade med en person som påstod sig ha viss insyn i fallet från sin tid som polis och han hävdade att ingen av de kvinnor som initialt fanns med i utredningen finns med i materialet som ledde fram till domen.
Dom skall ha hyrt lägenheter och bilar och körde folk kors och tvärs över landet.
Jag känner inte denna person så jag har inte koll på om han är trovärdig eller inte.
Dock så vet jag att det var en hel del konstigheter när Sture dog då jag vet vem Sture var.
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Om man offentligt går ut och propagerar mot diskriminering mot kvinnor inom en offentlig tjänst som Polisen, så får man nog tåla en del när man blir påkommen med att inte följa sina egna uppsatta regler.
Frågan är vilka som ytterst styr över spelreglerna. I dessa härvor som aldrig blir helt utredda utan lämnar orimligt dömda män som ensamt ansvariga för perversiteter och förhållanden som INGEN någonsin önskat figurerar enligt min erfarenhet lika mycket kvinnor som aldrig ställs till svars.
Citera
2017-02-17, 23:20
  #11091
Medlem
Marre1976s avatar
Vad gör klänningen nuförtiden?
Citera
2017-02-17, 23:25
  #11092
Medlem
mercys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marre1976
Vad gör klänningen nuförtiden?
Om jag inte minns fel så flyttade han till Thailand där han kunde fortsätta ostört med sin verksamhet
Citera
2017-02-26, 18:52
  #11093
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ovemols
Frågan är vilka som ytterst styr över spelreglerna. I dessa härvor som aldrig blir helt utredda utan lämnar orimligt dömda män som ensamt ansvariga för perversiteter och förhållanden som INGEN någonsin önskat figurerar enligt min erfarenhet lika mycket kvinnor som aldrig ställs till svars.

Läste boken för ett tag sedan. Måste varit en fruktansvärt dyr utredning att hålla igång. Flera heltidssysselsatta med att åka land och rike kring för att hålla rätt på Klänningen.

Om det finns lösa tåtar i utredningen kan det lika gärna bero på att man begränsat sig av kostnadsskäl.

Jag hoppade över långa stycken i boken med detaljerade beskrivningar av Klänningens olika upptåg i kroppsöppningarna på det täckare könet. Dels för att jag inte är intresserad, dels för att jag tyckte det var sensationssökeri för att öka bokförsäljningen.

Men den uppfattning jag fick var att flertalet han anlitat var garvade horor som ställt upp på att slicka honom i arslet mm mot rundlig betalning samt icke dragit sig för att idka utpressning mot honom som extra inkomst.

Jag tycker de som hjälpt honom att odla sin perversitet åtminstone delvis är medskyldiga till att unga flickor fick sitta emellan i slutänden.
Citera
2017-02-26, 19:01
  #11094
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marre1976
Vad gör klänningen nuförtiden?

Nu är artikeln lite över 1,5 år gammal men enligt denna så skall han bo på en gård i Vimmerby och hyr ut stallplatser till hästägare i trakten:
http://www.expressen.se/nyheter/doku...ingarna-i-dag/

Gör man sedan en kontroll på vart han är skriven så finns det ingen information alls utan har har en c/o adress i Uppsala.
Citera
2017-02-26, 19:10
  #11095
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jongari
Nu är artikeln lite över 1,5 år gammal men enligt denna så skall han bo på en gård i Vimmerby och hyr ut stallplatser till hästägare i trakten:
http://www.expressen.se/nyheter/doku...ingarna-i-dag/

Gör man sedan en kontroll på vart han är skriven så finns det ingen information alls utan har har en c/o adress i Uppsala.
...Jiiiisus....Han hyr alltså ut stallplatser till småflickor....
Citera
2017-02-27, 06:08
  #11096
Medlem
Marre1976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allmogen
Läste boken för ett tag sedan. Måste varit en fruktansvärt dyr utredning att hålla igång. Flera heltidssysselsatta med att åka land och rike kring för att hålla rätt på Klänningen.

Om det finns lösa tåtar i utredningen kan det lika gärna bero på att man begränsat sig av kostnadsskäl.

Jag hoppade över långa stycken i boken med detaljerade beskrivningar av Klänningens olika upptåg i kroppsöppningarna på det täckare könet. Dels för att jag inte är intresserad, dels för att jag tyckte det var sensationssökeri för att öka bokförsäljningen.

Men den uppfattning jag fick var att flertalet han anlitat var garvade horor som ställt upp på att slicka honom i arslet mm mot rundlig betalning samt icke dragit sig för att idka utpressning mot honom som extra inkomst.

Jag tycker de som hjälpt honom att odla sin perversitet åtminstone delvis är medskyldiga till att unga flickor fick sitta emellan i slutänden.

Din uppfattning om vilke typ av kvinnor han träffade stämmer inte, självklart har du tappat tråden när du hoppade över långa stycken. Klänning sökte efter barn, han är pedofil. Han letade barn på internetsidor där han lurade dem till att träffas. Han är ett riktigt jävla svin.

Om han bara köpte horor så skulle det inte ha hänt så värst mycket.
Citera
2017-02-27, 07:38
  #11097
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
...Jiiiisus....Han hyr alltså ut stallplatser till småflickor....

Enligt artikeln men förhoppningsvis så pratades detta om och att ingen hyr av honom.
Citera
2017-03-01, 18:28
  #11098
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marre1976
Din uppfattning om vilke typ av kvinnor han träffade stämmer inte, självklart har du tappat tråden när du hoppade över långa stycken. Klänning sökte efter barn, han är pedofil. Han letade barn på internetsidor där han lurade dem till att träffas. Han är ett riktigt jävla svin.

Om han bara köpte horor så skulle det inte ha hänt så värst mycket.

Framgår klart att han hållit på med perversiteterna i många år och att han anlitat äldre luder. Boken skildrar honom på höjden av karriären.

Man börjar inte i den svängen med att få fjortonåringar att slicka en i arslet.
Citera
2017-09-02, 22:02
  #11099
Medlem
Har Göran barn? Hade/har han fru?
Citera
2017-09-28, 13:38
  #11100
Medlem
Podrs avatar
Var är Lindberg nu? Fri och i Thailand? Hade varit kul om nån hälsade på karln.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback