Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-01-27, 09:40
  #25
Medlem
YouAgains avatar
Fler bilder

http://www.expressen.se/Nyheter/1.18...grova-sexbrott

Kapten Klänning!
http://www.sydostran.se/index.60157---1.html
__________________
Senast redigerad av YouAgain 2010-01-27 kl. 09:44.
Citera
2010-01-27, 10:02
  #26
Medlem
mr.arnes avatar
Citat:
Han föreläser och utbildar i etik, jämställdhet, manligt/kvinnligt ledarskap och kränkande särbehandling. Han kommer att prata om livet som en resa. Varför ser det ut som det gör i vårt samhälle? Vem i hela världen kan jag lita på?
Detta måste vara Sverige-rekord i dubbelmoral? Men men, alla spelar sina roller, ingen går att lita på, konstigare än så är det inte.

http://www2.mora.se/tjejkonferensen/program.htm
Citera
2010-01-27, 10:03
  #27
Medlem
Enligt Falu-Kuriren deltar internationella åklagarkammaren i utredningen. Det innebär att de mistänkta brotten har kopplingar utomlands.
Citera
2010-01-27, 10:16
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klotiris
Enligt Falu-Kuriren deltar internationella åklagarkammaren i utredningen. Det innebär att de mistänkta brotten har kopplingar utomlands.

ja det går att läsa ut från Expressens artikel också.

'Fallet som omgärdas av rigorös sekretess utreds gemensamt av människohandelsgruppen i Stockholm och av riksenheten för polismål.'
http://www.expressen.se/Nyheter/1.18...grova-sexbrott

Man undrar hur Håkan Roswall ska klara av detta när det gäller en av hans 'egna'.
Citera
2010-01-27, 10:19
  #29
Medlem
Nu är hans sida borta från talarforum också.
Citera
2010-01-27, 10:20
  #30
Avstängd
fläskbaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The.other.side
Det är helt underbart när dessa hycklande PK-iter avslöjas med byxorna nere och händerna i syltburken. Detta gjorde min dag , tack

+1

Jämför med rödakors chefen som höll föreläsningar om etik och moral och samtidigt försnillade miljoner ur röda korsets insamlingsbössa. De storsinta ädla humanster borde belönas för sina insatser för mänskligheten med piskrapp varje dag tills dess att de avlider.
__________________
Senast redigerad av fläskbak 2010-01-27 kl. 10:23.
Citera
2010-01-27, 10:23
  #31
Medlem
Mayitos avatar
Det är Göran Lindberg.

Underbart att en sådan snubbe åker dit. Hans föreläsningar och höga svansföring i den här debatten har varit en katastrof - rent rättssäkerhetsmässigt.

Personligen kan jag säga att jag inte är det minsta förvånad. Det har ju bara varit att lyssna på honom genom åren för att inse att det måste vara något fel med honom...
Citera
2010-01-27, 10:31
  #32
Medlem
E.Merckxs avatar
Hemskt tråkigt för BO, men annars kan jag bara instämma, helt underbart när en sådan typ åker dit. Det verkar som sådana typer kommer till någon slags punkt där dom tror att dom står över alla lagar och regler som gäller för andra.
Citera
2010-01-27, 10:41
  #33
Medlem
Public Enemys avatar
Vari består brottet?
Har han gått till underåriga prostituerade, eller är han med i någon pedofilring eller vad?
Citera
2010-01-27, 10:44
  #34
Medlem
Mayitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Public Enemy
Vari består brottet?
Har han gått till underåriga prostituerade, eller är han med i någon pedofilring eller vad?


Nej, vanlig internetraggning där han våldtagit en byxmyndig tjej och bokat in sex med 14-åring - verkar det som. Spelar egentligen ingen större roll vad som händer med själva rättsfallet. Han är totalt rökt både som polis och "debattör".
Citera
2010-01-27, 10:49
  #35
Medlem
Gubbens föreläsningar:

Citat:
Han kommer att prata om livet som en resa. Varför ser det ut som det gör i vårt samhälle? Vem i hela världen kan jag lita på?

Citera
2010-01-27, 11:09
  #36
Medlem
densistasovjets avatar
Kan tänka mig att han "engagerat" sig så mycket som föreläsare för att få sätta på kvinnfolk överallt i detta avlånga land.

Känns mycket bra och ännu bättre när han får bli någons dam på säkerhetsdelen på Kumla. Vi längtar alla till den dagen, kapten klänning!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback