Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-01-07, 14:39
  #73
Medlem
marcusjjs avatar
Fan för MMsports! Är lite irriterad nu. Fredag förra veckan så skickade jag ett mail till dem och klagade på att jag fått ett hårstrå i mitt proteinpulver (deras egna "body science") och de har fortfarande inte svarat! Jag drog igår iväg en ny beställning från dem och skrev en fin notis att "skicka gärna med ersättningsvara för order #xxxxx.

Har fortfarande inte hört ett ord! De har ju haft många arbetsdagar på sig att svara nu :/

Har någon varit med om något liknande?
Citera
2011-01-07, 17:59
  #74
Medlem
Tobias123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marcusjj
Fan för MMsports! Är lite irriterad nu. Fredag förra veckan så skickade jag ett mail till dem och klagade på att jag fått ett hårstrå i mitt proteinpulver (deras egna "body science") och de har fortfarande inte svarat! Jag drog igår iväg en ny beställning från dem och skrev en fin notis att "skicka gärna med ersättningsvara för order #xxxxx.

Har fortfarande inte hört ett ord! De har ju haft många arbetsdagar på sig att svara nu :/

Har någon varit med om något liknande?

Du menar nu under semestertider, röda dagar osv ? Ja det har hänt. Rätt vanligt. Ring dem om du måste ha det omedelbart..


Mvh
Citera
2011-01-07, 18:59
  #75
Medlem
guldtrassels avatar
Jag gillar Fitnessguru.com, de svarade på mitt försök till beställning (internetbanken krånglade) och skrev typ "Vi ser att du försökt beställa, ska jag skicka det mot postförskott istället?" typ dagen innan julafton.
Paff som fan tackade jag ja, grejerna kom på julafton!
Helt galet att en snubbe satt och kollade det på dagen innan julafton och sedan sms:ar mig och sköter allt prickfritt - DET kallar jag service det!!
I framtiden kommer jag absolut fortsätta beställa från FG, för att liksom betala tillbaka lite för den outstanding servicen.

Rekommenderas sjukt varmt!!
Citera
2011-01-07, 19:10
  #76
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guldtrassel
Jag gillar Fitnessguru.com, de svarade på mitt försök till beställning (internetbanken krånglade) och skrev typ "Vi ser att du försökt beställa, ska jag skicka det mot postförskott istället?" typ dagen innan julafton.
Paff som fan tackade jag ja, grejerna kom på julafton!
Helt galet att en snubbe satt och kollade det på dagen innan julafton och sedan sms:ar mig och sköter allt prickfritt - DET kallar jag service det!!
I framtiden kommer jag absolut fortsätta beställa från FG, för att liksom betala tillbaka lite för den outstanding servicen.

Rekommenderas sjukt varmt!!

Guld! : )
Citera
2011-01-07, 20:30
  #77
Medlem
victor.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guldtrassel
Jag gillar Fitnessguru.com, de svarade på mitt försök till beställning (internetbanken krånglade) och skrev typ "Vi ser att du försökt beställa, ska jag skicka det mot postförskott istället?" typ dagen innan julafton.
Paff som fan tackade jag ja, grejerna kom på julafton!
Helt galet att en snubbe satt och kollade det på dagen innan julafton och sedan sms:ar mig och sköter allt prickfritt - DET kallar jag service det!!
I framtiden kommer jag absolut fortsätta beställa från FG, för att liksom betala tillbaka lite för den outstanding servicen.

Rekommenderas sjukt varmt!!


Låter riktigt serviceminded! Men hur är priserna?
Citera
2011-01-14, 11:56
  #78
Medlem
marcusjjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marcusjj
Fan för MMsports! Är lite irriterad nu. Fredag förra veckan så skickade jag ett mail till dem och klagade på att jag fått ett hårstrå i mitt proteinpulver (deras egna "body science") och de har fortfarande inte svarat! Jag drog igår iväg en ny beställning från dem och skrev en fin notis att "skicka gärna med ersättningsvara för order #xxxxx.

Har fortfarande inte hört ett ord! De har ju haft många arbetsdagar på sig att svara nu :/

Har någon varit med om något liknande?

En kille på MMsports hade varit sjuk så det drog ut på tiden. Så nu har de skickat ersättningsvara (en ny burk). Supertrevliga var dom när jag väl fick kontakt med dem.

Rekommenderar starkt MMsports!
Citera
2014-11-16, 20:48
  #79
Medlem
Köpa proteinpulver online eller i butik?

Tänkte på Whey-80, det kostar 159+frakt så 188 totalt men vad brukar det kosta i butik? Sparar man mkt online eller äter frakten upp det hela? I så fall är det ju inte så intressant.
Citera
2014-11-16, 21:21
  #80
Medlem
qdqdqs avatar
Ska du handla så lite så är det givetvis bättre med affären om du gratis kan ta dig till den. Annars så handlar du för över 1000 kr så är frakten fri på GG, handlar man online så får man dessutom en massa bonuserbjudanden som de inte har i affären.
Citera
2014-11-16, 22:43
  #81
Medlem
tj.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qdqdq
Ska du handla så lite så är det givetvis bättre med affären om du gratis kan ta dig till den. Annars så handlar du för över 1000 kr så är frakten fri på GG, handlar man online så får man dessutom en massa bonuserbjudanden som de inte har i affären.
500 kr är de facto-standarden för butiker som säljer kosttillskott.
Citera
2014-11-16, 23:11
  #82
Medlem
qdqdqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tj.
500 kr är de facto-standarden för butiker som säljer kosttillskott.


Ja det stämmer! Blandade ihop GG med en annan shop som säljer prima "tillskott"!
Citera
2015-04-18, 19:58
  #83
Medlem
Någon som kan tipsa om en bra webshop som skickar utomlands? Är ute efter protein, kreatin, koffein till en billig peng

Bor på Malta.
Citera
2015-09-09, 18:39
  #84
Medlem
Ni som beställt från myprotein.se . Är det hemleverans eller kommer paketet till närmaste postombud?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback