Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-12-01, 22:10
  #13
Medlem
oskaroskaroskars avatar
Kör på Camel Blue, om du ska röka för de sociala så välj iallafall cigaretter som är goda.
Citera
2013-12-02, 06:53
  #14
Medlem
Nidexs avatar
Blend gul är ju faktiskt av ganska bra kvalitet. Men ack så äckliga dom är

John Silver utan filter ska vara ganska svaga har jag hört
Citera
2014-04-27, 18:21
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nidex
Blend gul är ju faktiskt av ganska bra kvalitet. Men ack så äckliga dom är

John Silver utan filter ska vara ganska svaga har jag hört
Yes, John silver utan filter känns som vattenånga. Smakar inte ens cigg.
Citera
2016-10-24, 20:29
  #16
Medlem
megasinned1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robban98422
Kent vit

0,1mg

Vart kan man köpa dessa ciggen? Arabaffärer, tobaks affärer eller vilken ica butik?
Citera
2016-10-24, 20:49
  #17
Medlem
hockexxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megasinned1
Vart kan man köpa dessa ciggen? Arabaffärer, tobaks affärer eller vilken ica butik?

Tobaksaffärer vanligast skulle jag säga.
Citera
2016-11-02, 21:07
  #18
Medlem
megasinned1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hockexx
Tobaksaffärer vanligast skulle jag säga.

Jag hittar tyvärr inte dem någonstans i stan
Citera
2016-11-16, 16:48
  #19
Medlem
Krullishbg69s avatar
http://smoketower.com/alternativ-rok...igaretter.html

Om man ska snacka om svaga cigg verkar dessa örtcigg intressanta. Dom påstås vara helt fria från sådana hemskheter som nikotin
Citera
2017-11-09, 00:35
  #20
Medlem
fiskMQSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krullishbg69
http://smoketower.com/alternativ-rok...igaretter.html

Om man ska snacka om svaga cigg verkar dessa örtcigg intressanta. Dom påstås vara helt fria från sådana hemskheter som nikotin
Är det samma som knaster? Hatar den smaken 😨
Citera
2017-11-09, 01:14
  #21
Medlem
75190255508s avatar
Du kan ju importera en IQOS, de smakar annu mindre eftersom tjäran inte förbränns.
Citera
2017-11-09, 10:03
  #22
Medlem
TobaksHasses avatar
Förlåt men jag fattar inte riktigt det här överhuvudtaget, varför ens röka "bara för den sociala biten".
Jag är inte heller någon rökare men kan då och då gå med en rökare ut. Jag brukar säga att jag väljer att vara "passiv rökare" dels för att det är farligare och dels för att jag är så jävlar snål..
Är det inte jävligt dumt att skaffa ett beroende bara för att vara lite social??
Citera
2017-11-09, 20:24
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TobaksHasse
Förlåt men jag fattar inte riktigt det här överhuvudtaget, varför ens röka "bara för den sociala biten".
Jag är inte heller någon rökare men kan då och då gå med en rökare ut. Jag brukar säga att jag väljer att vara "passiv rökare" dels för att det är farligare och dels för att jag är så jävlar snål..
Är det inte jävligt dumt att skaffa ett beroende bara för att vara lite social??

Hur kan det vara farligare o vara "passiv rökare"? Känns ju som de mesta av skiten i röken borde blivit absorberade av rökarens lungor redan? Och varför skulle du medvetet välja det "farligare" alternativet?
Citera
2017-11-09, 20:55
  #24
Medlem
TobaksHasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klintebo1
Hur kan det vara farligare o vara "passiv rökare"? Känns ju som de mesta av skiten i röken borde blivit absorberade av rökarens lungor redan? Och varför skulle du medvetet välja det "farligare" alternativet?
He he nu ska du inte ta det så ordagrant (givetvis är det "värre"att röka själv), Men det var faktisk så det lät när man förbjöd rökning på krogen.

Fast faktum är att passiv rökning är riktigt illa det också:
http://www.tobaksfakta.se/om-passiv-rokning/
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback