2010-01-24, 11:07
Medlem
Emozlynas avatar
Godmorgon. Såhär är det att mitt bankomatkort har gått sönder och jag kan inte handla med de eller nått. Vilket är helkass som ni förstår.

Grejen är den att jag jobbar dygnet runt just nu så jag hinner inte stå i kö inne på swedbank i timmar. Alltid sådana sjuka köer där. Någon som vet om det går att beställa ett nytt VISA kort ifrån deras hemsida på nätet?

Jag har varit inne och kollat själv. Men jag förstår ingenting på deras hemsida. Har någon gjort detta å vill göra en snabb förklaring? Vore sjukt nice.

Tack på förhand, peace!
Citera
2010-01-24, 11:12
Medlem
tallanis avatar
http://www.swedbank.se/sst/inf/out/i...349931,00.html
Citera
2010-01-24, 11:26
Medlem
Emozlynas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tallani
http://www.swedbank.se/sst/inf/out/i...349931,00.html

Samtidigt så står de ju att man kan ansöka om ett nytt kort. J*VLA krånglig sida!
Om vi säger att jag vill ha en egen bild på mitt VISA kort. Då måste jag väl beställa de ifrån nätet. Kan jag inte på såvis få ett nytt kort med en bild på. till samma konto nummer. hmm
Citera
2010-01-24, 11:28
Medlem
tallanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emozlyna
Samtidigt så står de ju att man kan ansöka om ett nytt kort. J*VLA krånglig sida!
Om vi säger att jag vill ha en egen bild på mitt VISA kort. Då måste jag väl beställa de ifrån nätet. Kan jag inte på såvis få ett nytt kort med en bild på. till samma konto nummer. hmm
Om du ska ha "kort på kort" som det så fint heter så måste du givetvis ladda upp den bilden du vill ha, kan kanske bli lite svårt att INTE göra det från nätet
Citera
2010-01-24, 11:29
Medlem
Emozlynas avatar
Citat:
Om du ska ha "kort på kort" som det så fint heter så måste du givetvis ladda upp den bilden du vill ha, kan kanske bli lite svårt att INTE göra det från nätet

Jo det är de jag menar. Då borde jag ju på såvis få ett nytt kort? Aight?..
Citera
2010-01-24, 11:30
Medlem
tallanis avatar
Citat:
Jo det är de jag menar. Då borde jag ju på såvis få ett nytt kort? Aight?..
Beställer du kort på kort så borde du få nytt Ja..
Citera
2010-01-24, 11:31
Medlem
Emozlynas avatar
Citat:
Beställer du kort på kort så borde du få nytt Ja..

Tack för att du konstaterar att de funkar iaf. Jag får väl sätta mig ner på rasten och ta tag i dehär
Citera
2010-01-24, 11:32
Medlem
tallanis avatar
Citat:
Tack för att du konstaterar att de funkar iaf. Jag får väl sätta mig ner på rasten och ta tag i dehär
Inte för att jag har testat det men det låter vääldigt logiskt..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in