Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-01-24, 00:10
  #1
Medlem
Hej folk! Hoppas någon vill och kan ge mig råd hur jag ska göra. Vi levde ihop i 3 år och fick ett barn som är nu 3 år. Killen älskade mig inte från början utan försökte lära sig att älska mig under tiden men till slut så började vi bråka och för 3 månader sen flyttade vi isär. Men vi hjälps åt att ta hand om barnet nu för vi har inte fått en dagisplats än, så vi träffas varje dag. Jag älskar honom än och det gör så ont att behöva ses varje dag, sorgen tar aldrig slut. Jag beter mig fint för jag vill att lillen ska få en fin bild av sina föräldrar fast jag egentligen vill klappa till honom varje gång vi ses för jag känner mig ledsen, bitter och övergiven just nu. Hur ska jag göra för att mildra dessa känslor? Jag orkar inte träffa någon ny eller gå ut med kompisar, jag vill bara rymma eller gömma mig tills sorgen har gått över, men jag har ett barn att ta hand om. Hjälp snälla?
Citera
2010-01-24, 00:30
  #2
Medlem
Von.Larssons avatar
Tror tyvärr inte det finns så mycket att göra i ditt ställe. Visst om du enbart låter honom träffa erat barn med någon annan än du med det är ju inte hållbart!

Härda ut, det klarar du!
Citera
2010-01-24, 03:06
  #3
Medlem
idezs avatar
Ni skulle väl kunna ha barnet varannan vecka? Då träffas ni ju iallafall inte varje dag.
Citera
2010-01-24, 18:06
  #4
Medlem
CXTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av idez
Ni skulle väl kunna ha barnet varannan vecka? Då träffas ni ju iallafall inte varje dag.

Precis vad jag tänkte, är detta inte ett alternativ ts? Ungen lär ju klara sej, så länge ni inte är några socfallsföräldrar i övrigt alltså
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback