Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2013-03-26, 04:35
  #37
Medlem
Verdess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fingaal
Vet amerikaner som köat i timmar för att få tag i de sista Twinkies.

Ser sjukt gott ut faktiskt, synd att man kanske aldrig kommer få smaka en

Kanske lite sent ute, men de finns att köpa överallt i Kanada. Hitta någon som skickar så ska det nog gå Är själv ett fan
Citera
2013-03-27, 14:45
  #38
Medlem
Twinkies är inget roligare än en torr fabriksgjord sockerkaka som omsluter ett lager tjock industrimassa av smörkrämstyp. Finns bättre saker att sikta efter att få smaka.
Citera
2017-04-01, 17:52
  #39
Medlem
Adelaides avatar
Butiken 4-Gott i Göteborg säljer Twinkies för 140 per paket. Waste of money om du frågar mig, för goda är de inte. Smakar bara socker.
Citera
2017-04-01, 17:56
  #40
Medlem
alirahimis avatar
det finns en affär i uppsala på stan som säljer amerikanska varor, de har twinkies där. finns också en hemsida jag hittade en gång som säljer amerikanska matvaror. svensk hemsida som importerar från usa och säljer i sverige googla lite eller kom till uppsala
Citera
2017-04-01, 22:30
  #41
Moderator
rotadents avatar
Jag tog en varmkorv på en grill vid Odenplan för ett tag sen, de hade en låda Twinkies på disken. Minns inte vad de kostade, en tjuga styck kanske. Det är verkligen inte gott så jag köpte ingen.
Citera
2017-04-11, 09:51
  #42
Medlem
jayamilas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wonderland
Twinkies ser bättre ut än vad de smakar..
absolut köp hellre vanliga muffins med fyllning i om du prompt vill äta något snarlikt.

Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Tycker det ser ut som en sockerkaka med grädde i. Inte konstigt amerikanare är feta.
Nära på det är sockerkaka liknande kaka men fyllningen är smörkräm( vegetabilisk härdad olja gör cremen vit istället för ljusgul) innehåller dessutom en massa E- nummer
__________________
Senast redigerad av jayamila 2017-04-11 kl. 09:54.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback