Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-01-23, 12:58
  #1
Avstängd
TheBigSs avatar
Jag frågade min kille en gång vem av hans tjejer som varit den bästa. Han sa mig. Han har haft 2-3 tjejer innan mig vad jag vet. Jag frågade han också varför jag var den bästa och då berättade han att det är för att jag är en smart och bra tjej för honom.. Men hur fungerar killar? menar han verkligen att jag är den bästa av dom han haft elelr säger han bara så för att det är mig han mest vill ha just nu? Hur kan jag bevisa? I för sig så tror jag att jag är den bästa eftersom jag just är smart, bra och vacker!

Jag retades med honom en gång också och frågade "hur kan dina tidigare tjejer varit mer nice än mig?" Och då sa han "Jag har aldrig sagt att dom är mer nice än dig", men menade han vad han sa eller vad tror ni?
__________________
Senast redigerad av TheBigS 2010-01-23 kl. 13:03.
Citera
2010-01-23, 13:08
  #2
Medlem
yjm308s avatar
Varför skulle han mena någonting annat än det han sa?
Sluta överanalysera och sug av honom omedelbums!
Citera
2010-01-23, 13:09
  #3
Medlem
Du är ju korkad som pressar honom att svara på en sån fråga. Givetvis kommer han att säga att du är den bästa oavsett hur bra hans tidigare flickvänner varit, så bli inte helt uppblåst av självförtroende nu bara. Hur skulle det se ut om han svarade: "Jo, Anna och Lina var lite bättre, men du är helt okej".
Citera
2010-01-23, 13:13
  #4
Medlem
ohnoyoudidnts avatar
Jag tycker att det verkar som om du behöver arbeta på din självkänsla! Vad spelar det för roll hur hans tidigare flickvänner varit? Ni lever väl ändå här och nu...

Och för övrigt är det svårt att få ett ärligt svar på den, om han tycker du är "bäst" (vad fan det nu innebär) så kommer han säga det, om han inte tycker det så kommer han ändå säga det, för att inte såra dina känslor. Så ställ inte ens frågan!
Citera
2010-01-23, 13:15
  #5
Medlem
Tenshiis avatar
Varför tror du att han är ihop med dig och inte någon av de andra? Desutom, vad hade du gjort om han han nu hade sagt att den han hade förut var bättre på alla sätt? Känns som en otroligt tjejig fråga detta...
Citera
2010-01-23, 13:28
  #6
Medlem
Snacka om omogen tjej du är, väx upp å lägg energi på något annat.
Citera
2010-01-23, 13:34
  #7
Medlem
dannywtfs avatar
Du har inte så bra självkänsla, va? Säger han så så menar han det nog. Det finns ju en anledning till att han är tillsammans med dig och inte något av sina ex.
Citera
2010-01-23, 13:42
  #8
Avstängd
TheBigSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dannywtf
Du har inte så bra självkänsla, va? Säger han så så menar han det nog. Det finns ju en anledning till att han är tillsammans med dig och inte något av sina ex.

Hans ex kan ju ha gjort slut med honom...

Jag har grym självkänsla men när dte just handlar om pojkvännes ex så funderar jag ofta över det..
Citera
2010-01-23, 13:47
  #9
Avstängd
TheBigSs avatar
Jag frågade ju också "vem är den bästa av dina flickvänner" istället för "Är jag den bästa av dina flickvänner"

För att troligare få ett ärligare svar. Jag menar på dte andra alternativet kunde han ju bara svarat "ja" vilket kanske är enklare än att säga "dig" ifall han nu inte skulle mena det. På det första alternativet kan han ju bara skaka av sig frågan ifall han inte vill säga mitt namn genom att typ "du vet att jag älskar dig fråga inte massa" även om det svaret kan betyda olika saker. Men han sa ju ändå jag så men ;P
__________________
Senast redigerad av TheBigS 2010-01-23 kl. 13:49.
Citera
2010-01-23, 13:51
  #10
Medlem
Alltså hade min tjej börjat ställa såna frågor skulle jag börja överväga om hon verkligen är nått att ha.
__________________
Senast redigerad av riktigainsert 2010-01-23 kl. 14:25.
Citera
2010-01-23, 13:54
  #11
Moderator
evilhoneys avatar
Ställ aldrig frågor du inte är mogen att höra svaret på. Det där var tydligen en av dem.
Citera
2010-01-23, 13:59
  #12
Avstängd
TheBigSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evilhoney
Ställ aldrig frågor du inte är mogen att höra svaret på. Det där var tydligen en av dem.

Vad menar du? Jag vill höra sanningen
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback