Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-01-23, 01:08
  #1
Medlem
Megastonekillers avatar
Okej, nu ligger det till som såhär att jag "råkat" göra min tjejs mor gravid. Den här nyheten kom som en chock ikväll, när jag tänkte ha roligt med ett par goda vänner. Jag vet inte vad jag ska ta mig till så för tillfället har jag tagit hjälp av alkoholen för att försöka dämpa den värsta ångesten.

Jag har alltid tyckt att min tjejs morsa har kollat underligt på mig, först trodde jag bara att det var inbillning (hon ser väldigt bra ut för övrigt ). Men en dag när jag sov över hos tjejen och hon skulle på träning på morgonen ( som taget ur en porrfilm), så tog jag sovmorgon hemma hos henne. När jag vaknade var enbart hennes mamma hemma. Hon frågade om jag ville ha kaffe (vilket jag inte ville, eftersom jag inte dricker kaffe), därefter började hon bli närgången och det ena ledde till det andra . Efter det så tog jag initiativet och kysste henne. Först såg hon bara chockad ut men sedan besvarde hon kyssen. Ja, sedan kan ni gissa vad som hände (jag gick därifrån med jävligt dåligt samvete).

Anledningen till att hon ens gjorde detta (tror jag) var eftersom hon blev gravid med min tjej när hon var 19 (lika gamla som vi är nu) och pappan var 24. Hon var alltså tvungen att gifta sig med pappan eftersom det var annorlunda på den tiden (hon verkar inte trivas ihop med hennes man).

Detta var för ungefär 1 och 1/2 månad sedan. Men igår kom bomben, so to speak (tur att inte tjejen var där). En gråtande moder var på andra sidan, hon berättade allt. Hon var gravid och visste inte vad hon skulle ta sig till. hon sa också att jag inte skulle oroa mig just nu, eftersom hon trodde att hon kunde lura in min tjejs far att han var fadern och att jag inte skulle behöva ta något ansvar (hon skulle helt enkelt lösa det på något sätt). Hon bad mig också att jag inte skulle göra slut med min tjej.

Jag förstår att detta kan låta som ett troll, det är en sådan sjuk händelse. Men jag har panikångest och behöver verkligen er hjälp (vet inte vem jag kan berätta detta för). Vad fan ska jag göra just nu? Bara vänta och se?
Citera
2010-01-23, 01:11
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megastonekiller
Okej, nu ligger det till som såhär att jag "råkat" göra min tjejs mor gravid. Den här nyheten kom som en chock ikväll, när jag tänkte ha roligt med ett par goda vänner. Jag vet inte vad jag ska ta mig till så för tillfället har jag tagit hjälp av alkoholen för att försöka dämpa den värsta ångesten.

Jag har alltid tyckt att min tjejs morsa har kollat underligt på mig, först trodde jag bara att det var inbillning (hon ser väldigt bra ut för övrigt ). Men en dag när jag sov över hos tjejen och hon skulle på träning på morgonen ( som taget ur en porrfilm), så tog jag sovmorgon hemma hos henne. När jag vaknade var enbart hennes mamma hemma. Hon frågade om jag ville ha kaffe (vilket jag inte ville, eftersom jag inte dricker kaffe), därefter började hon bli närgången och det ena ledde till det andra . Efter det så tog jag initiativet och kysste henne. Först såg hon bara chockad ut men sedan besvarde hon kyssen. Ja, sedan kan ni gissa vad som hände (jag gick därifrån med jävligt dåligt samvete).

Anledningen till att hon ens gjorde detta (tror jag) var eftersom hon blev gravid med min tjej när hon var 19 (lika gamla som vi är nu) och pappan var 24. Hon var alltså tvungen att gifta sig med pappan eftersom det var annorlunda på den tiden (hon verkar inte trivas ihop med hennes man).

Detta var för ungefär 1 och 1/2 månad sedan. Men igår kom bomben, so to speak (tur att inte tjejen var där). En gråtande moder var på andra sidan, hon berättade allt. Hon var gravid och visste inte vad hon skulle ta sig till. hon sa också att jag inte skulle oroa mig just nu, eftersom hon trodde att hon kunde lura in min tjejs far att han var fadern och att jag inte skulle behöva ta något ansvar (hon skulle helt enkelt lösa det på något sätt). Hon bad mig också att jag inte skulle göra slut med min tjej.

Jag förstår att detta kan låta som ett troll, det är en sådan sjuk händelse. Men jag har panikångest och behöver verkligen er hjälp (vet inte vem jag kan berätta detta för). Vad fan ska jag göra just nu? Bara vänta och se?

Det bästa är att göra slut med tjejen. Säg som det är att du har knullat hennes morsa.
Citera
2010-01-23, 01:11
  #3
Medlem
Von.Larssons avatar
Att en abort inte är solklar för denna gör historian mindre trovärdig.
Fast man har väl inte så mycket i bollen om man knullar sin dotters kille heller!
Citera
2010-01-23, 01:11
  #4
Medlem
EgggEs avatar
Haha, grattis till faderskapet?

Nä, men allvar. Abort skulle kunna vara aktuellt, eller vill hon ha kvar barnet? Verkade hon upprörd-besviken eller mer upprörd-glad hållet?...
Citera
2010-01-23, 01:12
  #5
Medlem
fags avatar
Ja. Vänta och se. Gå omkring med en videokamera hela tiden så att du är beredd att fånga din flickväns min och reaktion när hon får reda på det. Sen hoppas jag att du gör det enda WT:igt riktigt i en sån här situation:
Gift dig med mamman.

Att du ens rör henne är ett tecken på att du är dum i huvudet; och somliga blir straffade direkt.

Otur med livet, hörrudu. Hoppas barnet är ditt.

Puss
Citera
2010-01-23, 01:13
  #6
Medlem
matte03s avatar
och abort är inget alternativ? för vem fan har oskyddat sex med sin tjejs morsa?
Citera
2010-01-23, 01:15
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megastonekiller
Okej, nu ligger det till som såhär att jag "råkat" göra min tjejs mor gravid. Den här nyheten kom som en chock ikväll, när jag tänkte ha roligt med ett par goda vänner. Jag vet inte vad jag ska ta mig till så för tillfället har jag tagit hjälp av alkoholen för att försöka dämpa den värsta ångesten.

Jag har alltid tyckt att min tjejs morsa har kollat underligt på mig, först trodde jag bara att det var inbillning (hon ser väldigt bra ut för övrigt ). Men en dag när jag sov över hos tjejen och hon skulle på träning på morgonen ( som taget ur en porrfilm), så tog jag sovmorgon hemma hos henne. När jag vaknade var enbart hennes mamma hemma. Hon frågade om jag ville ha kaffe (vilket jag inte ville, eftersom jag inte dricker kaffe), därefter började hon bli närgången och det ena ledde till det andra . Efter det så tog jag initiativet och kysste henne. Först såg hon bara chockad ut men sedan besvarde hon kyssen. Ja, sedan kan ni gissa vad som hände (jag gick därifrån med jävligt dåligt samvete).

Anledningen till att hon ens gjorde detta (tror jag) var eftersom hon blev gravid med min tjej när hon var 19 (lika gamla som vi är nu) och pappan var 24. Hon var alltså tvungen att gifta sig med pappan eftersom det var annorlunda på den tiden (hon verkar inte trivas ihop med hennes man).

Detta var för ungefär 1 och 1/2 månad sedan. Men igår kom bomben, so to speak (tur att inte tjejen var där). En gråtande moder var på andra sidan, hon berättade allt. Hon var gravid och visste inte vad hon skulle ta sig till. hon sa också att jag inte skulle oroa mig just nu, eftersom hon trodde att hon kunde lura in min tjejs far att han var fadern och att jag inte skulle behöva ta något ansvar (hon skulle helt enkelt lösa det på något sätt). Hon bad mig också att jag inte skulle göra slut med min tjej.

Jag förstår att detta kan låta som ett troll, det är en sådan sjuk händelse. Men jag har panikångest och behöver verkligen er hjälp (vet inte vem jag kan berätta detta för). Vad fan ska jag göra just nu? Bara vänta och se?
Tänk, din farsa kanske knullat din flickvän och så blir hon med barn, då behöver ju ingen göra abort
Citera
2010-01-23, 01:18
  #8
Medlem
Megastonekillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matte03
och abort är inget alternativ? för vem fan har oskyddat sex med sin tjejs morsa?

Hon är 38 år! Jag trodde fan inte att en 38-åring skulle vara så korkad att hon inte tar p-piller. När det händer något sådant här sjukt så tänkte jag faktiskt inte på kondom.
Citera
2010-01-23, 01:19
  #9
Medlem
EgggEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plomeros
Bara till att gratulera! Tror tjejen din kommer bli överlycklig.
Jo precis, varför tar inte du och din flickvän barnet? Hennes morsa behöver väl ändå inga fler barn?

KÖR PÅ Säger jag. Din flickvän blir nog bara glad av denna lilla överraskning som du bara ville hålla hemlig för henne Säg att ni ska ha barn ihop, din mamma donerar
Citera
2010-01-23, 01:19
  #10
Avstängd
i69FatChickss avatar
Ja nu sitter du djupt i skiten, fast morsan sitter nog djupare. Måste ju ändå säga grattis. Inte många som lyckas dra över flickvännens mor

Det är ju upp till henne hur hon vill göra men tycker verkligen inte ni ska berätta detta för din flickvän. Hur knäckt hon skulle bli kan man nog inte föreställa sig. OM nu mamma bestämmer sig för abort (vilket är det bästa) så tycker jag du ska göra slut med tjejen. Hursomhelst borde du göra slut och lämna de bakom sig, de kan inte bli bättre utan endast mer problem... Men fyfan måste ändå få gratulera återigen
Citera
2010-01-23, 01:21
  #11
Avstängd
Hon har planerat detta från första början eftersom hon ville bli gravid med ditt kärleksbarn. Det är därför hon inte kan tänka sig abort. Hoppas innerligt att du inte är ett troll, för i så fall sitter du verkligen i skiten.

Citat:
Ursprungligen postat av impieteer
Ja, jävlar, 1991 var verkligen andra tider det. Flickor kunde bli stenade om de gick barhuvade utomhus och ogifta mödrar fick inte begravas i vigd jord.
Japp och till råga på allt så föddes jag. Fan vilken bra tid det var.
Citera
2010-01-23, 01:23
  #12
Medlem
ulexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megastonekiller


Anledningen till att hon ens gjorde detta (tror jag) var eftersom hon blev gravid med min tjej när hon var 19 (lika gamla som vi är nu) och pappan var 24. Hon var alltså tvungen att gifta sig med pappan eftersom det var annorlunda på den tiden (hon verkar inte trivas ihop med hennes man).
19+19=38 mamman är 38nu. Detta skedde 91, och hon var tvungen att gifta sig med pappan för att de var andra tider då? okej om det var 1891..
__________________
Senast redigerad av ulex 2010-01-23 kl. 01:28.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback