Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-01-22, 22:14
  #1
Medlem
Håll i hatten nu kör vi...

Kan börja att säga att jag är i övre 20 års åldern och har erfarhet av det mesta vad gäller kvinnor men detta klarar jag inte av.

Jag och en tjej hade träffats i över ett år. Jag va kär till en början men hon visade tendenser som jag inte accepterar och därför gjorde jag slut.
Vi fortsätter träffats till och från, hon tjatar och jagar mig ständigt, säger att hon älskar mig osv, men jag kan inte släppa in henne på livet och tiden går...
En kväll sätter vi oss och pratar, hon säger att jag ska fundera över hur jag vill ha det och ger mig en deadline på några dagar, fullt förståligt och jag köper det.
Under veckan tänker jag " va fan, jag testar och ger henne en chans, hon gör verkligen allt för mig och jag är trots allt väldigt glad för henne"...

Sagt och gjort, vi ses igen i slutet av veckan.
Då däremot, helt plötsligt, så vet inte hon vad hon vill när jag för en gång skull öppnar mig för henne igen och säger att jag vill göra ett helhjärtat försök att bli ihop igen.
Hon älskar mig säger hon men tror inte riktitg på mig bla bla bla.. Okej, då får jag väl bevisa att jag menar allvar och börjar det här eländiga krusandet, ombytta roller helt enkelt.

Sen så kommer vi till själva katastrofen.

Vi är ute på krogen samtidigt och där stöter jag på henne ihop med en annan kille. Dom ser väldigt kärvänliga ut mot varandra så jag går fram och frågar vad hon håller på med? Vi säger att vi ska gå ut och prata för det är sånt liv inne.

Väl ute spårar det fullständigt.
Jag: Varför gör du såhär redan ett par dagar efter vårt samtal med varandra?
Hon: Vi har inte gjort något med varandra nu, det va två år sen som vi hade sex.
Jag: Va i helvete säger du? Med den människan också, har du legat med hela den bekantskaprskretsen, är du precis dum i huvudet?!?!?!
Hon: Håll tyst ditt äckel, du är ett stort misstag och den sämsta pojkvän jag haft....
Jag: Håll käften ditt jävlar smuts, du kan dra åt helvete och jag vill aldrig mer ser dig, spottar efter henne och ska gå därifrån!

Då rycker hon tag i mig och sliter i mina kläder, slår och sparkar som en vilding. Skjortan spricker, linnet under skjortan hänger nere vid knäna och kavajen sprack i en sömm, ansikter är fullt av rivmärken.
Jag försöker får bort henne genom att trycka bort henne med kraft upp mot en bil och säger hela tiden åt henne att hon ska släppa!

Då kommer det två poliser och bryter det hela.
Den kvinnliga polisen pratar med tjejen och den manliga polisen med mig.

Polisen som pratar med mig säger att så behandlar man inte en kvinna och han säger sig också ha sett alltihop. Såklart gör man inte det sa jag, men du såg väl likaväl att de va hon som gick lös på mig? Ja säger han, men det spelar ingen roll, du få väl gå därifrån när hon blir arg osv osv...
Bra så tänker och avviker från platsen.
30 minuter senare får jag ett sms av en tjejbekant som säger att kvinnan jag bråkade med går runt och bölar och säger att jag slagit henne.

Dagarna efter får jag höra att hon hade blåmärke på hakan och kände sig helt förstörd.
Det är fan inte sant tänker jag, jag slog inte människan, försökte bara ta bort henne!
(hon hade helgen innan trillat ute på fyllan och slagit i hakan som fan, hon såg ut som carl alfred ungefär, så jag tror att hon skyller den svullnaden på mig)

Nu några veckor senare är jag uthängd överallt(bl.a facebook och jävlar rykten på stan) som en kvinnomisshandlare pga hennes lögner om att jag skulle slagit henne med knytna nävar när dessutom två poliser ser det.
Om nu en kille slår på en tjej och man ser detta så ingriper man väl direkt? Och som polis skulle man väl gripa mig tvärt och slänga in mig i cellen!?

Hon går runt och säger sin historia, ingen jag pratat med har hört talas om att polisen avbröt bråket tex, så redan där ljuger hon om vad som hände.

Efter denna långa text undrar jag, hur ska jag går till väga? Hur hade ni gjort?
Förtal och andra juridiska termer cirkulerar i mitt huvud.

Hon har inte anmält händelsen och jag har inte anmält henne heller.

ursäkta svenskan ibland, men blir så förbannad när jag skriver och tänker på det.
Tror att jag fick med allt.
Citera
2010-01-22, 22:20
  #2
Medlem
Nita till henne då så att hennes jävla historia blir sann.. Är hon dum i huvudet så förtjänar hon säkert det med.
Citera
2010-01-22, 22:22
  #3
Medlem
Hygglo.FBs avatar
Låter inte så kul skulle ha anmält bara för att visa henne
Citera
2010-01-22, 22:24
  #4
Medlem
vilken vrickad brud kan jag ju börja med att säga,,tycker faktiskt synd om dig.. men förtal måste väl fungera om du ska polisanmäla saken,är inte helt säker men de ska nog gå.. plus du har ju helt rätt i de du säger.. att om de nu hade varit sant så hade du ju garanterat spendera natten i häktet, men de är smällar man får ta lixom, händer ju relativt ofta i detta samhäll nuförtiden, tex om våldtäkter,, tjejer har ju lätt att starta massa skitsnack på stan.. inget att bry sig om enligt mig..
Citera
2010-01-22, 22:26
  #5
Medlem
latjoisses avatar
Bry dig inte om henne hon vill tydligen ha uppmärksamhet,och ifall du slagit henne med knytnäve och polisen hade sett det så hade polisen gripit dig för misshandel direkt,precis som du säger.
Du sa att du hade slitna kläder rivmärken på ansiktet du kan ju alltid anmäla henne också.Polisen som såg händelse borde väl inte heller vara så svår att få tag på så dom kan säga sin historia,ifall det går så långt så säga.
Kvinnor är kvinnor och man skall ej slå dem,men iblad gör dom sig förtjänta av ett riktigt kokt stryk.
Citera
2010-01-22, 22:27
  #6
Avstängd
krippa9s avatar
Du skulle ha anmält från första början. Tycker det är förjävligti dagenssamhälle hur kvinnor kan puckla på män men inte tvärtom, skulle va så jävla skönt att kunna smälla till någon käftig kärringjävel ibland och säga att hon slog mig. Och att alla då skulle tro på det. Förjävligt.

Men vi lever ju i pajassverige så det finns inte mycket att göra, jag lider med dig.
Citera
2010-01-22, 22:31
  #7
Medlem
Fenrers avatar
Skit i henne och låt henne köra sitt spel, hon lär inte komma någonstans.
Citera
2010-01-22, 22:43
  #8
Medlem
latjoisses avatar
Kvinnor kan ljuga på ordentligt allt för att dem inte skall framställas som hora därför är det lättare att säga han slog mig/han våldtog mig etc etc. Naturligtvis finns det kvinnor som får utstå detta,inget illa menat.
Även delvis därför det har börjat strömma in så många anmälningar om våldtäkt. Bruden går hemm med en snäll liten grabb hon tar den i 2:an men sedan vill hon inte framstå som hora och ljuger till en "snyft" historia. Varför inte ta ansvar för sina handlingar istället och vara ett schysst luder istället för en äcklig hora.
Citera
2010-01-22, 22:54
  #9
Medlem
brajzillas avatar
börja psykterra henne tills hon erkänner
Citera
2010-01-22, 23:06
  #10
Medlem
Yohos avatar
Skippa bruden totalt
Citera
2010-01-22, 23:42
  #11
Medlem
Jag skiter självklart i henne, hon finns inte...

Jag ringde henne häromdagen för att fråga vad hon höll på med, vilken historia hon går ut med, hur hon egentligen upplevde situationen osv.
Men det va inte lätt att få ut något vettigt hur henne.
Hon brydde sig i stort sett inte om något jag sa. Jag frågade bla om hon hade något samvete, hur man kan förstöra någons liv så. För just nu känns det så, åt helvete.
Jag har aldrig varit en person som velat vara alla till lags, alltid skött mig själv och bett andra fara om det varit nåt, men denna gången går det inte!

Hon hade mage att säga följande, jag citerar.
"du ska vara glad att det varit så lugnt som det varit... Mina killkompisar reagerade väldigt starkt på detta och är inte glada på dig och du vet vad dom går för. Men dom tänker ett steg längre än dig, därför har inget hänt dig"

Jag ska tillägga det att jag själv är inget gullebarn, absolut inte. Bråkig person som inte backar när det hettar till, men jag skulle inte låta mina värsta ovänner bli utsatta för dessa anklagelser!

Ja har även fått ovänner på jobbet pga denna kviinnna. Hennes bror va på samma ställe och gick runt och prtade ut hos diverse personer. Jag har fått förklara mig till både den ena och den andra, vi jobbar under samma tak, då måste man komma överens liksom.
Jag klandrar inte honom för att han är arg och att han lyssnar på sin syster, men innerst inne vet han nog hur hon fungerar.

Glömde också säga att hon flygit på och försökt göra en av mina tjejkompisar illa för hon trodde att hon stötte på mig. Har även hotat en annan tjejkompis av samma anledning.

VARFÖR VAR JAG SÅ DUM ATT FORTSÄTTA TRÄFFA DENNA MÄNNISKA!!!
Citera
2010-01-23, 00:12
  #12
Medlem
Fenrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av invicta
Jag skiter självklart i henne, hon finns inte...
VARFÖR VAR JAG SÅ DUM ATT FORTSÄTTA TRÄFFA DENNA MÄNNISKA!!!

Tja, för att du var godtrogen eller bara dum?

Men se till att sätta punkt nu, nämn henne aldrig för någon och försök inte förklara dig för henne, det blir bara som att pissa fotogen på en lägereld.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback