• 2
  • 3
2010-01-22, 17:09
Medlem
boostankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dacali
Och du verkar helt efterbliven. Läs tråden och håll dig till topic. Han vill ta bort Vista och det gör han enklast genom en formatering med Vista-skivan. Vad är det du inte förstår?
Du får väl använda lite sunt förnuft också din jävla bofftomte. Om jag föreslår att TS slår sönder hårddisken och på så vis gör det omöjligt att veta om han hade Vista eller inte, tycker du då att det är ett bra förslag?

Tänk till lite innan du skriver.
Citera
2010-01-22, 17:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av boostankan
Du får väl använda lite sunt förnuft också din jävla bofftomte. Om jag föreslår att TS slår sönder hårddisken och på så vis gör det omöjligt att veta om han hade Vista eller inte, tycker du då att det är ett bra förslag?

Tänk till lite innan du skriver.
Nej, men att formatera är ett bra förslag och precis vad TS frågar efter. Läs tråden och sluta göra bort dig är du snäll.
Citera
2010-01-22, 17:23
Medlem
boostankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dacali
Nej, men att formatera är ett bra förslag och precis vad TS frågar efter. Läs tråden och sluta göra bort dig är du snäll.
Anledningen TS ö.h.t frågar är ju för att undvika problem med IT-avdelningen. Problem kommer troligtvis att uppstå om han wipar disken, vilket TS alltså vill undvika.

Att bara fokusera på vad TS efterfrågar och inte bry sig om annat är lite efterblivet. Skulle jag göra samma sak skulle jag kunna komma med ett väldigt bra förslag: förstör hårddisken.

Att förstöra hårddisken skulle ge en "lösning" till TS problem, men skulle inte lösa det underliggande problemet; att TS inte vill ha några problem med IT-avd.
Citera
2010-01-22, 18:20
Medlem
volvers avatar
lite off topic, men jag undrar om du går på något av sveriges IT gymnasium?

då jag vet att de har de reglerna som du säger.
jag lämnade in min dator där då jag hade typ runt 20 irriterande virus som ploppa upp och säkert 1000-tals till som jag inte visste om pga. allt porrsurfande och efukt.com länkar. dock brydde de sig inte om varken spelen filmerna eller porren på datorn om de nu var så de ens orkade starta den då jag sa att den inte funkar jag vill att ni ghostar om den.
Citera
2010-01-23, 13:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av boostankan
Anledningen TS ö.h.t frågar är ju för att undvika problem med IT-avdelningen. Problem kommer troligtvis att uppstå om han wipar disken, vilket TS alltså vill undvika.

Att bara fokusera på vad TS efterfrågar och inte bry sig om annat är lite efterblivet. Skulle jag göra samma sak skulle jag kunna komma med ett väldigt bra förslag: förstör hårddisken.

Att förstöra hårddisken skulle ge en "lösning" till TS problem, men skulle inte lösa det underliggande problemet; att TS inte vill ha några problem med IT-avd.
Du tolkar det fel helt enkelt. Formatering är det rätta och TS har fått hjälp så all good!
Citera
2010-02-02, 08:56
Bannlyst
[quote=volver]lite off topic, men jag undrar om du går på något av sveriges IT gymnasium?

Yup, det gör jag.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in