Citat:
Ursprungligen postat av slyslapsalot
Har läst dina svar i andra trådar angående straffrabatter etc, och helt uppenbart har du ALDRIG någonsin varit på förhör eller suttit häktad eller förmodligen ens varit delgiven misstanke för ngt överhuvudtaget! Är du så pass dum att du tror att nöffnöff lägger tid och resurser på att vidare kolla upp nån de hittar i ett köpregister hos en nätkran för att ha köpt lite prepp för ett par tussar, utan att namnet dykt upp eller är aktuellt i andra utredningar är du, som sagt, bra jävla dum! Men om det känns bättre för dig lille vän så kan vi välja den sötare varianten och kalla dig fjortisnaiv! Har du ens fått böter för felparkering nån gång? Och dra nu ingen vals om att du pluggar juridik eller dylikt, säg som det är, du är 17-18-19 bast och hänger i dopingforumet på FB för att du tycker det är coolt, och med din logik, blir du därmed själv automatiskt fräsig!
Du menar att straffrabatter inte förekommer? Sug min kuk.
Sedan sa jag inte att det per automatik kollar upp de som dyker upp i register, men det
kan ske, och det var det du frågade efter.
Apropå det andra så borde jag inte kommentera det, men bara för att du ställer frågan, och man besvarade trevligt innan, och sedan är du otrevlig. vem tror du att du plötsligt blev, din mupp?
Du verkar mäta det i erfarenheter och förhör. Tyvärr har jag dessa erfarenheter. Din tönt.