Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2017-04-14, 08:54
  #73
Avstängd
Vad tror ni finns för info i rapporten? Inte jätte kunnig så vet inte var rapporter brukar innehålla mer än siffror jämnfört med tidigare Q.
Citera
2017-09-07, 16:48
  #74
Medlem
Ortivus A måste väl ihop med Fingerprint B vara årets krasch på börsen?

Sorry om jag blandar ihop A och B eller verkar dåligt påläst.
Jag är 100 % noob på aktier så svamlar jag i nattmössan så bjuder jag på det skrattet.

Anledningen till att jag frågar är att en kollega som verkar rätt insatt men som jag inte känner tillräckligt bra för att gå all in på (han e ganska ny men verkar helt reko).

Han sa ungefär att om jag ville ha bra chans till cash så borde jag trycka in 50k på Ortivus A när den är nere på ca 1,50kr om ca 1 - 2 månader och sen avvakta 1 år så kommer pengarna att växa.
Fingerprint B tyckte han va mer en chansning men han personligen skulle inte sätta in pengar där innan den va nere runt 15kr om något år.

Blev rätt nyfiken på honom som person också. Rätt intressant typ. Får känslan att han är ganska påläst om lite allt möjligt så va säger ni kära Flashbacks vänner.
Verkar han veta vad han pratar om eller svamlar han bara?

Mvh
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback