Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-01-18, 14:25
  #1
Medlem
LikeAGloves avatar
Det är väl lika bra att dra igång

IFK Göteborg som valde att höja priserna för i år ligger för närvarande på 4389 sålda årskort. Just januari och februari brukar av naturen vara svårsålda månader så jag räknar kallt med att det återigen tar fart när det börjar bli dags på allvar

Hur ser det ut på försäljningsfronten för andra klubbar? AIK räknar väl i år med ett rejält tillskott i form av sålda årskort, vad händer i Malmö?
2010-01-18, 14:28
  #2
Medlem
xenosans avatar
Kör vi SE i den här tråden med?

Vi har en bra deal som ger medlemskap i Peking Fanz och årskort i klacken för 999 kr. Vet tyvärr inte hur många som blivit sålda men blir det ett par hundra ska man nog vara nöjd.
2010-01-18, 14:30
  #3
Medlem
DXVs avatar
Gnaget hade 5 147 sålda vid årsskiftet, tror på en riktigt bra siffra i år!
2010-01-18, 14:30
  #4
Medlem
DanteAlighieris avatar
14/1 hade AIK sålt 5701 årskort.
2010-01-18, 14:30
  #5
Medlem
Blaha2k2s avatar
https://www.flashback.org/showthread.php?t=1092002
2010-01-18, 14:32
  #6
Medlem
LikeAGloves avatar
Givetvis är även Superettan av intresse, i synnerhet ska det bli intressant att se ifall myten om Söderstadion går i graven eller får nytt fäste


Den tråden hade jag helt och hållet missat, letade och sökte bara efter "supportersäsongen", men det är väl inte mer än att någon moderator slår ihop de båda trådarna
__________________
Senast redigerad av LikeAGlove 2010-01-18 kl. 14:35.
2010-01-18, 14:48
  #7
Medlem
xenosans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LikeAGlove
Givetvis är även Superettan av intresse, i synnerhet ska det bli intressant att se ifall myten om Söderstadion går i graven eller får nytt fäste


Den tråden hade jag helt och hållet missat, letade och sökte bara efter "supportersäsongen", men det är väl inte mer än att någon moderator slår ihop de båda trådarna

Jag ser gärna att den här tråden får vara kvar som den är. Den andra tråden handlar bara om årskort i Allsvenskan medan den här kommer avhandla hela supportersäsongen 2010. Snart är det dags för träningsmatcher och då vill i varje fall jag läsa om hur stödet är runt om i landet
2010-01-18, 15:24
  #8
Medlem
Gissar på en del nya AIKare på Råsunda i år, dom försvinner dock nog illa kvickt när denna säsong inte blev som dom trodde...
2010-01-18, 15:27
  #9
Medlem
Dieter_Ks avatar
Visst har man redan börjat längta till Råsunda igen. Hockey är kul, men det är inget subsitut för fotbollen. Rätt stor skillnad i stämning mellan en match på Hovet med 2 000 på läktarna och en på Råsunda med 20 000...
2010-01-18, 15:31
  #10
Medlem
Lesras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonSlyna
Gissar på en del nya AIKare på Råsunda i år, dom försvinner dock nog illa kvickt när denna säsong inte blev som dom trodde...


Som alla andra mästarlag så kommer vi få ett antal medgångare i år, får hoppas de sätter sig på Södra...
2010-01-18, 15:40
  #11
Medlem
FabioAugustos avatar
Ny KFF-låt.

http://www.youtube.com/watch?v=xAxFMrbTorc

Rätt bra, den saknar en hel del men bra text. Ingen officiell låt kan sägas.
2010-01-18, 16:02
  #12
Medlem
Rubarth23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lesra
Som alla andra mästarlag så kommer vi få ett antal medgångare i år, får hoppas de sätter sig på Södra...
Jag hoppas på bästa plats, mer pengar till AIK

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback