Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-03-12, 00:31
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caliphornia
Precis som att det finns extremt få manliga sportjournalister som är någorlunda kvalificerade.

Du kanske är mannen att bedöma det? Vad vet jag. Då vet du säkert också att intresset för att jobba som sportjournalist är skyhögt större bland killar/män. Vilket givetvis leder till mkt större konkurrens. Samtidigt vill såväl dagstidningar som tv-bolag gärna ha en del kvinnliga medarbetare också - helt förståeligt.
Citera
2015-05-13, 20:11
  #38
Avstängd
Hon är så jävla snygg så det är ofattbart.
Hennes ansiktsform, halsen, allt.

Wow.


Ge oss skvaller om henne.
Citera
2015-06-08, 23:01
  #39
Medlem
OnlyHates avatar
Jag vet inte om det är något skvaller men att hon är extremt kåt på fotbollskillar är väll ingen hemlighet.
En nära väninna till henne avslöjade att Frida haft som ambition att knulla med så många stora stjärnor som möjligt i Champions league. hon är svag för spanska killar,Vet inte hur hon lyckats men att hon knullats av minst 2 är bekräftat av säker källa! Dock fick vi aldrig höra vilka.
någon som vet?
Citera
2015-06-08, 23:59
  #40
Medlem
David_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnlyHate
Jag vet inte om det är något skvaller men att hon är extremt kåt på fotbollskillar är väll ingen hemlighet.
En nära väninna till henne avslöjade att Frida haft som ambition att knulla med så många stora stjärnor som möjligt i Champions league. hon är svag för spanska killar,Vet inte hur hon lyckats men att hon knullats av minst 2 är bekräftat av säker källa! Dock fick vi aldrig höra vilka.
någon som vet?

Ja det där är ju inga nyheter att hon är kåt på spanska fotbollskillar!
Hon har ju döpt sin son till iker efter iker Casillas målvakten!, jag undrar hur pappan tog det eftersom Casillas tydligen ska vara hennes "frikort" så lär det ju svida för sonens pappa.
Vem är det förresten som är pappa till hennes son?
Jag tycker hon är FALSK som påstår att hon inte är kändiskåt när det finns ganska många rykten och källor som bekräftar det tidigare personer skrivit om hennes besatthet av fotbollskillar.
Men snygg är hon:

http://www.expressen.se/sport/nordst...-honom-sa-arg/
Citera
2015-09-24, 21:29
  #41
Medlem
Anuslovers avatar
Frida Nordstrand är patetisk och har sjunkit enormt i mina ögon senaste åren!
I början gillade jag henne som reporter och tyckte hon var duktig på att intervjua och rapportera men nu är det bara tragiskt!

Senaste när hon agerade programledare under boxningen i Nyköping med Erik Skoglund så stod hon fan nästan och dreglade när hon intervjuade honom efter matchen VIDRIGT!
Citera
2015-12-12, 22:39
  #42
Medlem
JustHates avatar
Har en polare som satt på henne när han arbetade i Spanien.
Hon var där på jobb och var ute med tv teamet på någon klubb när min polare träffade henne.
Efter lite drinkar och fotbolls snack avslutade dom natten på hennes hotellrum och jag har försökt få mycket info från honom, men han är inte riktigt den typen som avslöjar. Dock sa han att Frida gillar att bli knullad bakifrån och han smekte även hennes anal med fingret men fick inte göra mer än att smeka utanpå vilket hon verkade gilla dock
Citera
2015-12-30, 15:34
  #43
Avstängd
ilpobres avatar
Jag tycker inte om hennes blick, en typisk sådan där blick som utstrålar religiositet och frälsning.
Citera
2017-04-10, 19:59
  #44
Medlem
Mikeyjamess avatar
Helvete vad het hon är egentligen Kul att se henne i ett annat sammanhang än sport i Världens Bästa Burgare.

Finns det lättklädda/träningsbilder på henne? Hennes armar är rätt goa
Citera
2017-04-10, 21:07
  #45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustHate
Har en polare som satt på henne när han arbetade i Spanien.
Hon var där på jobb och var ute med tv teamet på någon klubb när min polare träffade henne.
Efter lite drinkar och fotbolls snack avslutade dom natten på hennes hotellrum och jag har försökt få mycket info från honom, men han är inte riktigt den typen som avslöjar. Dock sa han att Frida gillar att bli knullad bakifrån och han smekte även hennes anal med fingret men fick inte göra mer än att smeka utanpå vilket hon verkade gilla dock

En helvetes lögn. Skäms!
Citera
2017-05-09, 00:15
  #46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mafouz
En helvetes lögn. Skäms!
Hur vet du det?
Om det stämmer är det härligt skvaller men...är benägen att hålla med dig, det är nog bara en fantasi.
Citera
2019-02-28, 08:59
  #47
Medlem
Oj, Nyhetsmorgon ska hon nog inte göra igen.. Inte riktigt hennes grej. Rent av uselt. Har hört att hon inte klarar av att göra något själv förutom att lära sig ett manus utantill. Har folk som skriver allt åt henne, alla frågor allt. Inte särskilt omtyckt i jobbkretsar.
Citera
2019-02-28, 09:19
  #48
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kitthecat
Oj, Nyhetsmorgon ska hon nog inte göra igen.. Inte riktigt hennes grej. Rent av uselt. Har hört att hon inte klarar av att göra något själv förutom att lära sig ett manus utantill. Har folk som skriver allt åt henne, alla frågor allt. Inte särskilt omtyckt i jobbkretsar.


Jag vill se henne i Lets Dance!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback