Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-04-14, 19:24
  #4177
Medlem
köpte bc2 för ett litet tag sedan har annars bara lirat bf3. är sugen på att spela med någon annan som kan teamworka och har mic. skicka inv till lerfigur, samma tag på battlloggen. skriv i inv att du kom från flashback. peez
Citera
2016-09-07, 03:48
  #4178
Medlem
Test måste se om jag skrivit här förut.... Hade jag inte. Men fortfarande tyckte bf1 var lite tråkigt typ stelt bara massa snipers. Inte kört nåt bf sedan bf3 "kanske det skulle vara bra nu" jämfört med bf1? Kan inte göra ett nytt konto och spela på sedan jag gav min skiva till polaren... Faaan fast har mitt bfbc2 på ps3, konstigt. Vad ska man göra om någon vet? Ist för ta tbx skivan å lira på osv?
__________________
Senast redigerad av Ufc123 2016-09-07 kl. 03:54.
Citera
2016-09-14, 09:14
  #4179
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ufc123
Test måste se om jag skrivit här förut.... Hade jag inte. Men fortfarande tyckte bf1 var lite tråkigt typ stelt bara massa snipers. Inte kört nåt bf sedan bf3 "kanske det skulle vara bra nu" jämfört med bf1? Kan inte göra ett nytt konto och spela på sedan jag gav min skiva till polaren... Faaan fast har mitt bfbc2 på ps3, konstigt. Vad ska man göra om någon vet? Ist för ta tbx skivan å lira på osv?

Du kan gå och köpa BF3 i butik, sök på prisjakt. Du får det säkert för en billig slant. Eller så kan du köpa det via playstation store, dyrare men det finns alltid där och du får det iallafall direkt.

Eller så kan jag rekommendera dig till att spela Bad Company 2, så mycket bättre! Och än idag är vi många spelare, vi har ett helt community för PS3 gruppen.
Citera
2018-05-06, 03:19
  #4180
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av europa2016
Du kan gå och köpa BF3 i butik, sök på prisjakt. Du får det säkert för en billig slant. Eller så kan du köpa det via playstation store, dyrare men det finns alltid där och du får det iallafall direkt.

Eller så kan jag rekommendera dig till att spela Bad Company 2, så mycket bättre! Och än idag är vi många spelare, vi har ett helt community för PS3 gruppen.
Klart jag fortfarande spelar! Denna månad blir lugnare. Förra månaden fick jag totalt runt 1.9 miljoner poäng. 90-100h spelade
Citera
2018-05-06, 03:23
  #4181
Medlem
Tycker faktiskt alla som har kvar sitt Ps3 ska spela detta/testa. Fortfarande bästa battlefield spelet. Jag har kallats ”the best player” en av de bästa nuvarande spelarna. Gör allt på spelet
__________________
Senast redigerad av Ufc123 2018-05-06 kl. 03:32.
Citera
2018-05-11, 19:27
  #4182
Medlem
Spelar också fortfarande. Har haft spelet sedan släppet 2010 och har spelat kontiniuerligt med undantag för några få uppehåll. Ett av de bättre multiplayerspelen som släppts till konsol.
Citera
2018-05-15, 03:49
  #4183
Medlem
Har oxå spelat sedan 2010 med uppehåll. Men det är det bästa bf spelet jag har spelat/det bästa som man kan köra på ps3. Bättre än alla nya bf. Trevligt spel tycker det är enklare än de nya så alla kan verkligen spela detta spel små som stora
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback