Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-01-12, 15:08
  #37
Medlem
Moakers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crak
När jag var liten så fick jag amfetamin? på recept för ADHD, stod att det hette så på burken och jag lärde mig aldrig äta på den låga dosen, tillslut så gav min läkare mig någon dricka som är typ som gainomax så jag tror att det är svårt att lära sig äta på det

De är sjukt svårt att äta på de du behöver ju inte laga feta måltiden var inte de jag menade. Menade bara att du ska försöka drycka i dig mat endå fast du inte vill äta de.
Citera
2010-01-12, 15:41
  #38
Medlem
Craks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moaker
De är sjukt svårt att äta på de du behöver ju inte laga feta måltiden var inte de jag menade. Menade bara att du ska försöka drycka i dig mat endå fast du inte vill äta de.

jag vet att det är svårt haha, det bästa är väl som sagt att mixa massa nyttiga maträtter och sitta och dricka den soppan
Citera
2014-04-10, 18:32
  #39
Medlem
hahah mat är verkligen ingen höjdare på sånna här substanser tycker jag. Men man har ju varit nere vid ica ett par gånger med kolsvarta solbrillor och käkspänningar så man ser ut som ett UFO och köpt på sig ett dussin gainomax och bananer.
Citera
2014-04-10, 18:58
  #40
Avstängd
KvasiOrkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundt
hahah mat är verkligen ingen höjdare på sånna här substanser tycker jag. Men man har ju varit nere vid ica ett par gånger med kolsvarta solbrillor och käkspänningar så man ser ut som ett UFO och köpt på sig ett dussin gainomax och bananer.

Köp fyro kilo supergainer istället med det mesta man behöver. Blir betydligt billigare i längden än gainomax och bananer. Att dra i sig gainer när man avslutar och vaknar efteråt gör sjukt mycket mot at'n. Minns med fasa självmords-at när man bara spyr och spyr och mår så jävla dåligt.
Aldrig mer, tack vare gainer!
Citera
2014-04-10, 19:03
  #41
Medlem
Resanhems avatar
Mat och tjack går inte ihop för fem öre. Usch, jag får alltid fruktansvärt svårt att äta något på stimulanter. Värsta är när man vet att man är tvungen att äta annars riskerar man en värre AT. Tvångsmatning
Citera
2014-04-10, 19:14
  #42
Medlem
Typ omöjligt för mig att äta på det.
Citera
2014-04-11, 02:04
  #43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WeeDoo
jasså brukar dom det? jag trodde mer det gick åt andra hållet.

Om du är seriös nu så får du en rejäl

Jag brukar laga vanlig mat. Köttbullar och makaroner går snabbt att tillaga och är väldigt gott.

Off-Topic:

Ja vi har förstått att de flesta färskingar inte kan äta på tjack. Vi har alla varit där.
Citera
2014-04-13, 02:19
  #44
Medlem
Jaggermeisters avatar
Nånting jag älskar efter en panna tjack är fan Spaghetti carbonara. Eller nån annan fet mat som har mycket smak. Jag brukar få munchies på tjack, så jävla gott.

Att folk inte kan käka sitter i psyket. Även avtändningen. Finns ingen AT. Psykiskt bara.
Citera
2014-04-16, 23:21
  #45
Medlem
Elvislever241s avatar
Havregrynsgröt billigt ,nyttig och lätt att äta med mjölk och sylt , bananer ,drickyoghurt om man har riktigt svårt att äta kan man ta några drinkar innan maten eller röka en holk då är allt gott
Citera
2014-04-19, 00:02
  #46
Medlem
boilingveinss avatar
Något lättsmält och salt är att föredra. Om inte annat - tvinga i dig en BigMac meny - det brukar man kunna äta på ren rutin
Citera
2014-04-19, 08:29
  #47
Avstängd
storevargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boilingveins
Något lättsmält och salt är att föredra. Om inte annat - tvinga i dig en BigMac meny - det brukar man kunna äta på ren rutin
Smör en varm sommardag?

Alla former av måltidsersättning, gainers och liknande är alltid lätt att trycka i sig.
Citera
2014-04-19, 15:55
  #48
Medlem
tidneGars avatar
En pizza med vitlössås! Skjuta tjack sen käka pizza. Bara halfa iofs
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback