Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-01-10, 20:44
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merewena
Men då måste ni vara lättlurade för som jag skrev, många tjejer vet hur man spelar oskuldsfulla och sen är dom inte det.
Och det finns massor av killar som spelar bad-boys fast de inte är det för att få doppa och det funkar för dem också.
Citera
2010-01-10, 21:14
  #14
Avstängd
Merewenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HotelWun
Och det finns massor av killar som spelar bad-boys fast de inte är det för att få doppa och det funkar för dem också.

Ja det gör det säkert.
Citera
2018-02-21, 13:39
  #15
Medlem
Pervo-Kris.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
Det är just det oskuldsfulla som lockar..och vad det exakt innebär är väldigt svårt att förklara.
Kanske det att hon känns "renare" än en trashy brud a´la Kissie eller nån annan random bloggtjej som finns där ute.


Men dem tittar ju in i kameran och ser jätteoskyldiga ut men anspelar ändå på att de vill bli hårt dominerade?

Känner inte ni så på bilderna på badoo t ex?

Jag stör mig som fanns men vill kulla dem ändå. Jag hamnar i konflikt med mig själv pga deras kåtan oskuldsfulla bilder.

Djuret i mig vill en sak och förståndet säger att jag ska sikta i sådana tjejer.
Citera
2018-02-21, 13:48
  #16
Avstängd
JordenIsPlatts avatar
Blir lite snuskigare om hon ser oskyldig ut men det blir ju mest en fantasi för det man vill är kanske egentligen att hon ser oskuldsfull ut men ändå är jävligt porrig när man väl sätter igång, hon rodnar när man kysser henne men 2 minuter senare så deepthrotar hon som ett pro men hur ofta händer det om vi är ärliga? Är tjejen oskyldig och lite sådär blyg så blir hon såklart som standard rätt tafatt i sängen med och det är ju aldrig roligt.

Så det som lockar män är isåfall kvinnor som spelar oskyldiga.
Citera
2018-02-21, 13:58
  #17
Medlem
TheAlmightyFarfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Blir lite snuskigare om hon ser oskyldig ut men det blir ju mest en fantasi för det man vill är kanske egentligen att hon ser oskuldsfull ut men ändå är jävligt porrig när man väl sätter igång, hon rodnar när man kysser henne men 2 minuter senare så deepthrotar hon som ett pro men hur ofta händer det om vi är ärliga? Är tjejen oskyldig och lite sådär blyg så blir hon såklart som standard rätt tafatt i sängen med och det är ju aldrig roligt.

Så det som lockar män är isåfall kvinnor som spelar oskyldiga.

Oskuldsfulla /oerfarna går utmärkt att deepthrota. Roligare än med en erfaren slampa.

Det naiva barnsliga är nog hett för att det anspelar på ung ålder hos honan.
Citera
2018-02-21, 14:03
  #18
Avstängd
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheAlmightyFarfar
Oskuldsfulla /oerfarna går utmärkt att deepthrota. Roligare än med en erfaren slampa.

Det naiva barnsliga är nog hett för att det anspelar på ung ålder hos honan.

Nä dom brukar ha problem med att ens få in ollonet utan att gnida tänderna mot ens stackars kompis. Deepthroat kräver lite erfarenhet och träning så kan hon deepthrota så är hon inte oskuldsfull utan då spelar hon och var ju lite det som var min poäng.

Ja finns helt klart pedofila tendenser här.
Citera
2018-02-21, 14:14
  #19
Avstängd
Fixafittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Ser ni den här tjejen (lilla Allison Angel)?

http://www.alisonangel.com/covers/103v2.html

Hon ser väl oskuldsfull ut?


(I de lugnaste vatten, det är det som lockar lite)...
Haha jävla idiot! Gå lås in dig så ingen behöver se dig. Det där är en slut. Dessutom ganska ful... idiotdjävul!

Det har med vetenskapen och evolution att göra. Man vill ha den söte tjejen för att det är orört och hon skyddar barnen. Hon offrar inte dem för en annan hanes kuk.

Oskyldiga söta tjejer ger mug dock huvudbry. För varje gång jag hör att de har sex går mitt hjärta isönder.
OCH DÅ MENAR JAG INTE PADDAN SOM BLEV LÄNKAD OVAN.
Citera
2018-02-21, 15:09
  #20
Avstängd
Mertillens avatar
Här vare tvärtom.

Så å andra sidan finns kvinnor som är stora och ser dominanta och barska ut. Det är ju också attraktivt. Man tänker liksom att man blir våldtagen av henne. Varsågoda, sexlänk:

https://xhamster.com/videos/not-her-...er-tnh-5987764
Citera
2018-02-21, 15:19
  #21
Medlem
För att din djurhjärna inte vill skaffa barn med byhoran. Barn kräver mycket resurser och tid, och med en oskuldsfull tjej är det mycket större chans att barnet verkligen är ditt.
Citera
2018-02-21, 15:26
  #22
Medlem
TheAlmightyFarfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Nä dom brukar ha problem med att ens få in ollonet utan att gnida tänderna mot ens stackars kompis. Deepthroat kräver lite erfarenhet och träning så kan hon deepthrota så är hon inte oskuldsfull utan då spelar hon och var ju lite det som var min poäng.

Ja finns helt klart pedofila tendenser här.

Vet inte med dig, men jag deepthroatar kvinnor dom tar emot. Inte tvärtom.
Citera
2018-02-21, 18:42
  #23
Medlem
Fast den tjejen du beskriver behöver inte ens vara blyg, jag är så långt ifrån blyg man kan komma och ändå verkar män se mig som din beskrivning. Är också nyfiken på varför män är så attraherade av min oskuldsfullhet.
Citera
2018-02-23, 11:35
  #24
Avstängd
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheAlmightyFarfar
Vet inte med dig, men jag deepthroatar kvinnor dom tar emot. Inte tvärtom.

Ja blir nog bra med det Rocco.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback