Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-01-10, 17:16
  #1
Medlem
Tjena har försökt köpa Street Fighter 2 ifrån PSN både igår och idag. Men när jag trycker "purchase" så står det "incorrect card information", och att jag ska kolla i "accout managment" och fixa detta.

Allting är rätt. Gjorde det flera gånger idag och igår... infon i pay methods och i mitt PS3 accout matchar och allt är skrivet i CAPS.

Det har fungerat innan, jag har köpt många spel ifrån PSN men nu funkar det plötsligt inte???
Citera
2010-01-10, 17:34
  #2
Medlem
multimegas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addi^
Tjena har försökt köpa Street Fighter 2 ifrån PSN både igår och idag. Men när jag trycker "purchase" så står det "incorrect card information", och att jag ska kolla i "accout managment" och fixa detta.

Allting är rätt. Gjorde det flera gånger idag och igår... infon i pay methods och i mitt PS3 accout matchar och allt är skrivet i CAPS.

Det har fungerat innan, jag har köpt många spel ifrån PSN men nu funkar det plötsligt inte???

skrivit rätt säkerhetsnummer som står på baksidan av kortet?. brukar vara de 3 sista siffrorna.
Citera
2010-01-10, 18:41
  #3
Medlem
teowinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addi^
Tjena har försökt köpa Street Fighter 2 ifrån PSN både igår och idag. Men när jag trycker "purchase" så står det "incorrect card information", och att jag ska kolla i "accout managment" och fixa detta.

Allting är rätt. Gjorde det flera gånger idag och igår... infon i pay methods och i mitt PS3 accout matchar och allt är skrivet i CAPS.

Det har fungerat innan, jag har köpt många spel ifrån PSN men nu funkar det plötsligt inte???
Vänt kortet åt fel håll?
Citera
2011-01-17, 21:24
  #4
Avstängd
Testa att uppdatera det. Om du inte redan har gjort det?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback