Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-18, 01:08
  #313
Medlem
Jul1a0js avatar
septum 5/10
bröstvårtorna 8/10
medusa 3/10

såååå bröstvårtan gjorde definitvt ondast.. skulle aldrig göra om det, inte ens för pengar
Citera
2017-01-22, 23:03
  #314
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KickAss-1337
Såg en likadan tråd i tatueringsforumet så tyckte var lite kul att starta en likadan här ^^

Antar att jag får börja. Nu har jag bara gjort fyra stick i mina dagar, öronen, ögonbrynet och tungan. Kan inte påstå att något av dem har gjort speciellt ont, men när jag gjorde högerörat gick jag in på 3,2 mm och det var väll kanske inte det skönaste jag gjort, men overall inte så farligt

Så få höra hur hög smärttröskel alla FB:are har nu då

Utan tvekan bröstvårtan, sen är de ett mög när det ska läka...
Citera
2017-01-23, 18:43
  #315
Medlem
katastrofernas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av comhem22
Utan tvekan bröstvårtan, sen är de ett mög när det ska läka...
Det är ett riktigt helvete att läka bröstvårtorna. Gjorde mina för ca 1½ år sedan och den ena är fortfarande inte helt läkt.
Citera
2017-01-28, 00:04
  #316
Medlem
Loeptiks avatar
Skulle väl vara Tragusen jag hade förut, men som numer är urväxt.
Tungan trodde jag skulle göra ont, men sticket gick så snabbt.
Citera
2017-01-30, 03:10
  #317
Medlem
RetroLovers avatar
Kinderna, precis då nålen går ut på andra sidan. Att kinderna sedan svullnade upp och svalde mina smycken gjorde inte saken skönare. Men de läkte till slut i alla fall, vilket det inte gör för alla.
Citera
2017-02-07, 00:29
  #318
Medlem
RuttnaDodaBarns avatar
Bröstvårta. Låg och skakade innan för att jag var helt övertygad om att det skulle kännas fan, vilket det gjorde.
Citera
2017-02-16, 18:44
  #319
Medlem
Har piercat öronen; öronsnibbarna, en tragus, två helix bredvid varandra, en snug och en conch. Har inte kvar helixpiercingarna eller snug:en för de vägrade läka trots att det gått mer än ett år och jag tröttnade på att inte kunna sova på vilken sida jag ville...

Men jag tror att conch gjorde ondast även om den gick sjukt snabbt och smidigt att göra! Snug gjorde också rätt ont men då träffade piercaren fel på något sätt så själva smycket liksom fastnade på vägen igenom, vilket gjorde att han fick krångla runt i brosket en del. Den hade nog inte gjort så ont annars.
Citera
2017-02-16, 23:23
  #320
Medlem
cerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av katthylla
Har piercat öronen; öronsnibbarna, en tragus, två helix bredvid varandra, en snug och en conch. Har inte kvar helixpiercingarna eller snug:en för de vägrade läka trots att det gått mer än ett år och jag tröttnade på att inte kunna sova på vilken sida jag ville...

Men jag tror att conch gjorde ondast även om den gick sjukt snabbt och smidigt att göra! Snug gjorde också rätt ont men då träffade piercaren fel på något sätt så själva smycket liksom fastnade på vägen igenom, vilket gjorde att han fick krångla runt i brosket en del. Den hade nog inte gjort så ont annars.
Öronen känns alltid besvärligare med lång läkningstid etc och gör mest ont också.
Citera
2017-04-17, 22:07
  #321
Medlem
ProcioneLavatores avatar
Microdermals. Satan så ont det gjorde! Det sträckte sig hela vägen upp till huvudet också så kunde inte koppla bort det. Men det var rätt skönt att dom inte gjorde minsta ont alls under läkningstiden.
Citera
2018-01-02, 14:17
  #322
Medlem
Neinzures avatar
Dra åt helvete vad ont det gjorde att ta min näsvingspiercing. Var inte alls beredd på att den skulle åsamka sån smärta.

Har egentligen inte så mycket att jämföra med då jag sedan tidigare bara tagit piercings i örsnibbarna, men detta var inte ett av mitt livs höjdpunkter.
Citera
2018-01-04, 17:49
  #323
Medlem
Har helix och septum, har även haft smiley men den emigrerade tyvärr efter ett och ett halvt år och jag har inte orkat fixa en ny.
Septum gjorde helt klart ondast, trots att den knappt gjorde ont. Det stack till ordentligt, det sved lite och så var det över. Tror det kom en tår eller tår i ögonvrån också, minns inte riktigt längre. Helixen och smileyn gjorde jag vid samma tillfälle, men var så uppvarvad och speedad (helt nykter) att ingen av dom gjorde så särdeles ont.
Citera
2018-02-13, 04:29
  #324
Medlem
Min conch tror jag. Hade dessutom ätit dåligt innan, så höll på att svimma av blodsockerfall. 😂
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback