Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-03-24, 18:33
  #289
Medlem
aNKANns avatar
har: läppen, tungan, haft i bröstvårtan men tog ut den på fyllan å den läkte igen men gjorde en Apadravya (i ollonet, uppifrån och ner)
Kan säga att de kändes som fan men inte så ont som ja trodde de skulle göra, men ont gjorde de så skulle nog säga att den tar 1a pris
Citera
2015-04-06, 00:44
  #290
Medlem
caccia1868s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aNKANn
har: läppen, tungan, haft i bröstvårtan men tog ut den på fyllan å den läkte igen men gjorde en Apadravya (i ollonet, uppifrån och ner)
Kan säga att de kändes som fan men inte så ont som ja trodde de skulle göra, men ont gjorde de så skulle nog säga att den tar 1a pris

Testa att gå till din piercare och se om hålet i bröstvårtan fortfarande är kvar?! Jag tog ut min tungpiercing....men ångrade mig, gick till min piercare och han använde en tjock nål för att kolla om hålet fanns kvar, som tur är så fanns de kvar

Jag har ganska många piercingar och ingen går att jämföra med "kappan". Fy.... det gjorde så fruktansvärt ont ...
Citera
2015-04-21, 22:40
  #291
Medlem
aNKANns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caccia1868
Testa att gå till din piercare och se om hålet i bröstvårtan fortfarande är kvar?! Jag tog ut min tungpiercing....men ångrade mig, gick till min piercare och han använde en tjock nål för att kolla om hålet fanns kvar, som tur är så fanns de kvar

Jag har ganska många piercingar och ingen går att jämföra med "kappan". Fy.... det gjorde så fruktansvärt ont ...

dock så var det ca 2 år sedan jag tog ut den så det tåget har nog rullat men sugen på att ta nytt
Citera
2015-05-24, 22:22
  #292
Medlem
caccia1868s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aNKANn
dock så var det ca 2 år sedan jag tog ut den så det tåget har nog rullat men sugen på att ta nytt

Hur länge hade du den? Jag hade min i 6 år, var utan i nästan 1 år, hålet var fortfarande kvar..
Citera
2015-06-11, 19:15
  #293
Medlem
Awenixs avatar
Har haft hål i öronen sedan barnsben men när jag var 17 eller något så beslöt jag mig för att pierca naveln! Sagt och gjort, väl där så fick jag nya piercing-ringar i mina örsnibbar då mina hål i stort sett vuxit igen.

Jag befarade det värsta när jag skulle pierca min navel och skrattade av nervositet. Men det visade sig att det inte gjorde ont alls att få ett hål i magen. Däremot gjorde det ont som fan att sätta in dem där ringarna i öronen! Har kvar dem än idag.

Med en liten sidenote så vill jag bara tillägga att min navelspiercing även blev infekterad och kämpade med den i 4 månader eller mer, grät i duschen då den fastnat och var rinner ut då man äntligen fått loss den. Blodigt var det också i form av blodskorpor m.m. Den växte ut. Nu har jag ett fult ärr där som till en början var lite mörkt men nu blivit blekt.

Det var snyggt iallafall med navelspiercing.
Citera
2015-06-12, 00:36
  #294
Medlem
redbullcolas avatar
Bröstvårta ojojoj vilken smärta!!! Jag är kille btw
Citera
2015-06-14, 02:44
  #295
Medlem
syndroms avatar
Kommer inte ihåg det exakta namnet, men den som går genom broset högst upp och sen igenom igen så staven blir sned. Helix? Har inte kvar den nu men skulle aldrig göra om den!
Citera
2015-06-14, 02:47
  #296
Medlem
Testiklar
Citera
2015-07-30, 02:40
  #297
Medlem
Rangordnar efter smärta.
Jag fyller 21 och är kvinna.

1. Höger bröstvårta.
Gjordes på East Street för 1 år sedan. Fjärde piercingen. Väldigt spontan. Det var så att det svartnade framför ögonen. Krångel med läkning också, dock var den biten inte smärtsam. Tog mig 10 månader innan den gav med sig, bara mig själv att skylla. Var lite slarvig med eftervården efter ett par månader.

2. Vänster bröstvårta.
Gjordes på CALM, en vecka sedan, femte piercingen. Gjorde ont, men mycket lättare än högra. Var kanske bättre förberedd på smärtan. Återstår att se hur läkningen ter sig då den är väldigt ny.

3. Tungan.
Gjordes på East Street för 5 år sedan, andra piercingen. Smärtan var helt okej, var värre att jag spände min tjocka tunga så att man verkligen kände hur det "knastrade" igenom. Dreglade som en idiot också, var övertygad om att jag höll på att förblöda innan piercaren visade mig att det bara var saliv. (Mina föräldrar hade skrämt upp mig rejält för att försöka få mig att inte pierca tungan)

4. Labret, mitten.
Gjordes på Lilla gatan för 3 år sedan, tredje piercingen. Gjorde inte speciellt ont, men var obehagligt när man hade nålen liggandes emot tänderna medan smycket sattes i. Svårt att hålla sig blixtstilla.

5. Näsvinge, vänster.
Gjordes på Lilla gatan när jag var en liten skit, kan jag ha varit 14? Första piercingen. Minns inte att det ska ha gjort speciellt ont alls, dock tårades det i höger öga för att man kom åt någon nerv.

Har nu en planerad piercing kvar: vertikal kappa. Känns som att det kommer vara en piece of cake efter båda bröstvårtorna.
Citera
2015-08-26, 10:46
  #298
Medlem
weediaans avatar
Tungan, dock gjorde den min kompis den. Stabbade tungan 4ggr och ängtligen kom nåljävln igenom. Helevete aj som fan säger jag bara!
Om nån funderar på att få en tung piecering, gör det proffsionelt!

Sen gjorde mina cheeks också ont fast inte så mycket, alla mina pieceringar gjorde mer eller mindre ont, förutom min ring i näsan (enda proffsionella jag har)
__________________
Senast redigerad av weediaan 2015-08-26 kl. 10:48.
Citera
2015-09-27, 19:23
  #299
Medlem
Har endast gjort öron och tunga.

Öronen var nog värst.. haha.
Citera
2015-10-04, 23:21
  #300
Medlem
katastrofernas avatar
Har Apadravya, båda bröstvårtorna, Industrial, 3 örsnibbar varav 2 töjda och Helix. Apan var helt klart värst och sedan vårtorna men de gjorde ont på ett skönt sätt, resten kändes knappt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback