Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2010-01-22, 20:49
  #25
Medlem
Solbeas avatar
Baithong på Asögtan är stängd för renevering. Vet inte när som öppnar igen.
Citera
2010-01-27, 20:58
  #26
Medlem
Apanalol001s avatar
Tips på ställen kring Odenplan/Sveaplan/Vanadisplan?
Citera
2010-05-10, 22:55
  #27
Avstängd
RampageJs avatar
Kebab Buffé Zinken, Pizza Buffé Pizza Hut
Citera
2010-05-11, 01:24
  #28
Medlem
Medianas avatar
Finns det någon icke asiatisk restaurang i Stockholms innerstad som har kvällsbuffé?
Citera
2010-05-11, 02:24
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mediana
Finns det någon icke asiatisk restaurang i Stockholms innerstad som har kvällsbuffé?

Helt ok mat på Örtagården!
Bra bufféluncher/middag om man vill ha mycket att välja på och har öppet sent

http://gastrogate.com/restaurang/ortagarden/
Citera
2010-05-11, 08:03
  #30
Medlem
Som van Bufeer gormand så måste jag bara säga..

1. Resataurangen i Stadshuset, på innergården, kostar 90, fräscht och lätt värt pengarna.
Alltid snyggt upplagt och allitd ett vegetariskt alternativ.

2. Mongolian BBQ vid Hötorget

3. Hermans på Söder, veg och väldigt gott och du ser ut över staden när du äter.

4. Hotell Clarion"s brunch, om du är hungrig på helgen och vill äta länge.
( Sheratons brunch duger bra den med )

5. Folkets Kebab, Söder

6. Taste? ( på Rörstrandsgatan, i mitten av den ) asiatisk-kvällsbufee som är alltid god.
__________________
Senast redigerad av FCKD 2010-05-11 kl. 08:06.
Citera
2010-08-09, 11:44
  #31
Medlem
burkiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FCKD
Som van Bufeer gormand så måste jag bara säga..

1. Resataurangen i Stadshuset, på innergården, kostar 90, fräscht och lätt värt pengarna.
Alltid snyggt upplagt och allitd ett vegetariskt alternativ.

2. Mongolian BBQ vid Hötorget

3. Hermans på Söder, veg och väldigt gott och du ser ut över staden när du äter.

4. Hotell Clarion"s brunch, om du är hungrig på helgen och vill äta länge.
( Sheratons brunch duger bra den med )

5. Folkets Kebab, Söder

6. Taste? ( på Rörstrandsgatan, i mitten av den ) asiatisk-kvällsbufee som är alltid god.

Har de fortfarande buffé i folkets kebab?
Citera
2014-05-13, 10:25
  #32
Medlem
Timpsiiis avatar
Ursäkta bumpen på denna, men ville inte starta en ny tråd om samma sak.

Finns det någon uppdatering på bra ASIATISKA bufféer i Stockholm? Den bästa jag varit på hittills är Pong på Drottninggatan, visserligen 216kr för kvällsbuffen, men det är den bästa jag ätit i Stockholm i alla fall. Letar dock efter fler att prova. Mongolian och Bamboo City är ren skit så de behöver man inte tänka på!
Citera
2014-05-21, 18:39
  #33
Medlem
Rocket-Queens avatar
Har mest ätit buffé vid lunchtid och vid Globenområdet, men Orkidé har schysst thaibuffé och En arena ganska schysst lunchbuffé. Annars har Olssons kök i Årsta mycket bra lunchbuffé för 95 kr. Om man gillar asiatisk mat är Pong på Drottninggatan bra för att vara asiatisk buffé i Sverige. Sushi, dumplings och thaimat!
Citera
2014-05-21, 19:02
  #34
Moderator
rotadents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timpsiii
Ursäkta bumpen på denna, men ville inte starta en ny tråd om samma sak.

Finns det någon uppdatering på bra ASIATISKA bufféer i Stockholm? Den bästa jag varit på hittills är Pong på Drottninggatan, visserligen 216kr för kvällsbuffen, men det är den bästa jag ätit i Stockholm i alla fall. Letar dock efter fler att prova. Mongolian och Bamboo City är ren skit så de behöver man inte tänka på!

Jag har bara ätit lunch där (både helg och vardag), men Holiday bakom Åhléns City tycker jag är bra för att vara asiatisk buffé. Fräscht och med bra variation, även bra vegetariskt om man vill ha det. Har även sushi-buffé, men jag vet inte hur den är, äter inte sushi själv. Frukt, glass och någon sorts kladdkaka till efterrätt. Har dock inte varit där på kvällen.
Citera
2017-06-02, 01:16
  #35
Medlem
Elementarts avatar
Har någon testat Iko Food Palace som ligger precis vid KTH?
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback