Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-01-07, 06:16
  #1
Medlem
WordWarriors avatar
Unga, platinablonderat hår, fjortisaktigt intelligensbefriat beteende, modefixering, och en allmänt oseriös, flamsig, och ytlig attityd. Men med välsvarvade kroppar och fina ansikten. Ja, ni vet stilen... White trash slynor helt enkelt...

Min fråga är:

Själv känner jag ett instinktivt behov av att ragga upp och brutalt straffknulla dessa små stycken i alla hål (med deras samtycke såklart, vilket förvånande nog verkar funka). Jag vill tömma min säd i deras ansikten och mellan deras lipglossade läppar... Undrar varför, vad är det för grottinstinkter som är i spel här?

Känner ni likadant? I så fall varför?

Citera
2010-01-07, 06:19
  #2
Medlem
becauses avatar
Njaa jag känner inte så i alla fall.. inge kul med tjejer om man inte får kämpa för att få dem!
Citera
2010-01-07, 06:21
  #3
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av because
Njaa jag känner inte så i alla fall.. inge kul med tjejer om man inte får kämpa för att få dem!

Nja, kämpa lite måste man väl alltid göra. De där små styckena brukar ju ha ett koppel smågrabbar efter sig som står på kö för att komma till, och ofta har de en pojkvän som måste bypassas också.
__________________
Senast redigerad av WordWarrior 2010-01-07 kl. 06:24.
Citera
2010-01-07, 06:45
  #4
Avstängd
DanielNinoas avatar
Japp, så känner jag.

Detta är min enda tanke då jag ser dem, det är som om de inte är till för något annat. De är djur. De behöver mat bara, och kläder. Det går inte att prata med dem. Straffknull är det enda dem duger till.
Citera
2010-01-07, 06:49
  #5
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanielNinoa
Japp, så känner jag.

Detta är min enda tanke då jag ser dem, det är som om de inte är till för något annat. De är djur. De behöver mat bara, och kläder. Det går inte att prata med dem. Straffknull är det enda dem duger till.

En broder!

Exakt så känner jag! Och det går fan inte att sluta titta på dem heller. Står och glor som ett jävla fån i affären och på gatan...
Citera
2010-01-07, 06:54
  #6
Avstängd
DanielNinoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
En broder!

Exakt så känner jag! Och det går fan inte att sluta titta på dem heller. Står och glor som ett jävla fån i affären och på gatan...

Precis, det enda man tänker är på vilket sätt man skulle vilja behandla dem... ibland känner jag mig nästan lite överdriven... ja, vilket för tankarna till dreglande gubbar med rockar och solglasögon... hahaha...
Citera
2010-01-07, 06:58
  #7
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanielNinoa
Precis, det enda man tänker är på vilket sätt man skulle vilja behandla dem... ibland känner jag mig nästan lite överdriven... ja, vilket för tankarna till dreglande gubbar med rockar och solglasögon... hahaha...

Men ändå en ganska härlig känsla det där, när man liksom inte kan hjälpa sig...
Citera
2010-01-07, 06:59
  #8
Medlem
Privatpers0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanielNinoa
Japp, så känner jag.

Detta är min enda tanke då jag ser dem, det är som om de inte är till för något annat. De är djur. De behöver mat bara, och kläder. Det går inte att prata med dem. Straffknull är det enda dem duger till.

Haha vilken jävla tråd!

Jag håller med i varje ord, jag har respekt för de människor som förtjänar den. Dessa uppblåsta luder har inte någon karisma eller annat som gör att man kan eller vill behandla dem än annat som boskap!

Visst det är ett primimatiskt beteende och borde inte höra hemma hos oss i vanliga fall. Om jag träffar en riktig tjej som kan prata utan att de är som att konversera med ett utspottat tuggummi får hon mig att smälta och känna att henne vill jag uppvakta.. Men den typ av kvinna som TS avser plockar bara fram de roliga, man vill bara knulla sönder dem utan att bry sig om att plocka ihop resterna av dem..
Citera
2010-01-07, 07:08
  #9
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Privatpers0n
Haha vilken jävla tråd!

Jag håller med i varje ord, jag har respekt för de människor som förtjänar den. Dessa uppblåsta luder har inte någon karisma eller annat som gör att man kan eller vill behandla dem än annat som boskap!

Visst det är ett primimatiskt beteende och borde inte höra hemma hos oss i vanliga fall. Om jag träffar en riktig tjej som kan prata utan att de är som att konversera med ett utspottat tuggummi får hon mig att smälta och känna att henne vill jag uppvakta.. Men den typ av kvinna som TS avser plockar bara fram de roliga, man vill bara knulla sönder dem utan att bry sig om att plocka ihop resterna av dem..

Väl beskrivet min herre! Någon annan än jag som tycker att det blir fler och fler för varje år av denna typ av tjejer? Är det en allmän dekadenstrend i samhället? Jag tycker verkligen det verkar så. Eller är det snuskgubben WW som håller på att bli gammal?
Citera
2010-01-07, 10:15
  #10
Medlem
Bertil Falukorvs avatar
Nej..
Citera
2010-01-07, 10:21
  #11
Avstängd
globaltanalts avatar
Jag kan bara halla med ts! Kuk ska dom ha, annars far det va
Citera
2010-01-07, 10:27
  #12
Medlem
Witticisms avatar
Mmm... Det är det här som är så intressant, läskigt och motbjudande med en viss typ av manlig sexualitet tycker jag. Ni ogillar dessa tjejerna och vill därför "knulla sönder dem" och förnedra dem sexuellt. För mig är det fullständigt obegripligt. Jag spottar, vänder mig om och går för att be till någon högre makt om att ni ska få hjälp innan ni förstör andra människors liv.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback