Citat:
Ursprungligen postat av Kessler
Ja men nu är det officiellt. Min första tanker är: Overkill!
Jo, men innan var det ju till och med sagt att det kunde bli mer en en film per ar, haha. Jag ser det dock som positivt, visst det ar ju mjolkning sa det skriker om det, men det kommer att ge fansen mangder av variation. Olika regissorer, olika stilar, olika fokus, osv.
Ge mig en Zack Snyder Star Wars nu tack! (Jag var arligt talat mer taggad pa det ryktet an VII, men nu nar vi fatt veta att J.J Abrams regisserar VII sa ar jag riktigt taggad anda.)
Citat:
Ursprungligen postat av Jontalinen
Spontant har man ju lite svårt o se nödvändigheten i att släppa en film varje år. Vilka filmserier har lyckats med detta utan att totalt urvattna konceptet förutom typ James Bond? PotC som ett aktuellt Disney-exempel lyckades man knappat hålla vid liv under fyra filmer.
Det handlar väl troligtvis om parallella filmserier som behandlar olika delar/årtal/karaktärer, men risken finns att det blir väldigt ostrukturerat.
Jag förhåller mig kritisk och hoppas bli positivt överraskad.
Det hanteras otroligt bra med Marvel, dar det slapps minst 2 eller 3 per ar. Vem vet, de kanske till och med drar igang en Star Wars crossover ala' Avengers dar 'sammankopplade' filmer leder upp till en 'team-up'. Om det gors ratt sa skulle det nog kunna bli riktigt grymt.