Citat:
Lyssnar nu på ljudupptagningen från resningsärendet......
Och mot slutet så vittnar en utav hemtjänstens personal som var först in i huset:
När jag kom in i köket och fått bort tejpen så sa den överlevande brodern att "-bror min ligger död i stallet/ladan!"
Hur i hela friden visste han det?!
Ser inte i något förhör att han skulle ha haft någon konversation med GM om det .......
Bara att GM hade frågat något i stil med "-Vars ä skåpet?!"
Eller är jag helt ute och cyklar?!
Och mot slutet så vittnar en utav hemtjänstens personal som var först in i huset:
När jag kom in i köket och fått bort tejpen så sa den överlevande brodern att "-bror min ligger död i stallet/ladan!"
Hur i hela friden visste han det?!
Ser inte i något förhör att han skulle ha haft någon konversation med GM om det .......
Bara att GM hade frågat något i stil med "-Vars ä skåpet?!"
Eller är jag helt ute och cyklar?!
Den aktuella kvällen på Hemmansgården Kalamark 30 under året 2004.
Då gärningspersonen, och med hjälp av en standardsågad träregel, tillverkad i massivt furuträ då, hade svårt, och brutalt, misshandlat den då 59 årige Hemmansägaren O*av R*ger L*ndberg och därefter släpat in sitt offer inom ladugårdsanläggningens nedersta plan.
Enligt ovan skrivit och efter denna händelsen begick sig sedan gärningspersonen fram till bostadshuset på Hemmansgården. Gärningspersonen hade vid det aktuella tillfället tagit dörrnyckeln till bostadshuset ur offret O*av R*ger L*ndberg:s ena ficka och sålunda kunde sedan gärningspersonen få tillträde till de bägge brödernas bostadshus.
Väl inkommen inom brödernas bostadshus fann sedan den grymma gärningspersonen den yngre brodern K*rl S*ne L*ndberg då 57 år gammal samt handikappad vilandes på sin säng i den så kallade kökskammaren.
En kort stund efter det att den grymma gärningspersonen hade funnit och stött på den yngre brodern på sin säng i kökskammaren sades följande enligt nedan läst.
Citat gärningspersonen: "Ligg still, så händer inget " ... slut citat/
Citat gärningspersonen: " Vad är nyckeln till kassaskåpet " ? ... slut citat/
Citat K*rl S*ne L*ndberg: " Det har du inte med att göra " ... slut citat/
Citat gärningspersonen: " Då skall du OCKSÅ få din djävul " ... slut citat/
Nytt och efterkommande citat till ovan skrivet: " Din bror är redan död " slut citat/
Obs❗Lägg kraftigt märke till ordet "OCKSÅ" i citatet ovan skrivit där den grymma gärningspersonen vid det aktuella tillfället avslöjat sig själv.
Citat: " Ligg still, så händer inget" ... slut citat/
Enligt ovan skrivit, så var dessa mycket typiska ord från den mycket stora Entreprenören Kaj Linna under sina inbrottstider hos olika människor och då, tillsammans med en eller två kamrater vid varje tillfälle.
Beträffande den mycket stora Entreprenören och Bitkoinchefen Kaj Linna, så är han i dagsläget gift med en nu 25 år gammal Filippinsk kvinna själv är han några år äldre.
Kaj Linna och hans allra, allra käraste och 25 åriga Fillipinska kvinnan, kommer väl inom en snar framtid att bygga upp en skorpionfarm och ett nytt stort mäktigt hotell samt därtill också bygga en stor paddelbana samt låta henne bli vice VD inom hans nya Bitcoinverksamhet. Jag är väldigt säker på att många människor kommer att uppskatta detta stort och säga " OJ Fáan❗" vilken suverän människa han är den stora och mäktige Kaj Linna.
Sedan tror jag också att den stora Kaj Linna kommer att kontakta sin stora och mäktiga stjärnadvokat Th*mas Magnuss*n så att dom sedan kan samla in minst en miljon namnteckningar för att sålunda starta ett oberoende resningsinstitut. Den mycket stora Kaj Linna skulle ju ha gjort detta tidigare vilket han bland annat deklarerade för det Svenska folket strax efter det att han blev frisläppt i från fängelset.
Enligt vad den mycket stora Kaj Linna då deklarerade för det Svenska folket, var att han var övertygad om att minst 75% av de fängelsedömda människorna var helt och hållet oskyldigt dömda, och givit vis gott folk, ingen kan ha mera rätt än Kaj Linna, vilken fantastisk människa han är.
Mvh/
@JokerMannen
Senast redigerad av JokerMannen 2023-06-21 kl. 00:03.
Senast redigerad av JokerMannen 2023-06-21 kl. 00:03.