Citat:
Ursprungligen postat av
Spionorganisation
Vad bra att jag inte har förstått dig rätt. Då har du ingen ursäkt att inte redogöra för hur du kommit fram till att påståendet om att Kaj Linna varit frihetsberövad i 13 år är fel. Du är väl mån om din trovärdighet?
Nej min gode @vederbörande, det är aldrig bra att inte ha förstått korrekt utifrån det du läst tillika sagt, det som jag tidigare skrivit.
Till observandum [något som man borde lägga märke till, det vill säga, du har skrivit om att vara frihetsberövad, detta till skillnad från mig, som tidigare skrivit ... inom fängelse-murarna.
Enligt mig samt itererat, Kaj Engström/Linna var placerad inom fängelse-murarna i 12 och ett halvt års tid innan vederbörande försattes på fri fot.
Jag skjuter in en liten fråga till dig gällande just detta enligt ovan skrivet och vilken följande lyder,
Frågan: När häktades Kaj Engström/Linna ?
Var vänlig och svara endast på den frågan jag ställt till dig tack ! ... det vill säga, inget där utöver.
Om det är så, att du verkligen har ett seriöst intresse för det gamla Kalamarks-fallet samt det i nu svunnen tid begångna mordet på Hemmansägaren Olav Roger Lindberg, så diskuterar jag mer än gärna detta med dig, men att du och jag skall komma i divergerande meningar i skrift gällande om Kaj Engström/Linna satt inom fängelse-murarna i 12 och ett halvt år, eller enligt dig, 13 år, så gör detta varken till eller från i detta fallet.
Mvh/ @JokerMannen