Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-07-16, 17:29
  #145
Medlem
AslakVikingssons avatar
Ska staten börja begränsa vilka sporter och ligor vi får spela på nu med?

” Kära kund,

Vi hoppas att du har haft en positiv spelupplevelse på Pinnacle sedan vi återvände till den svenska marknaden!

Som en del i vår strävan att tillgodose våra kunders behov, samtidigt som vi måste följa våra regelskyldigheter, vill vi informera dig om att vi har gjort några ändringar i vårt utbud av spelmarknader.

Dessa ändringar görs efter en granskning av de marknader vi erbjuder våra svenska kunder och har föranlett att vi måste begränsa antalet erbjudna tävlingar.

Du kan vara säker på att alla de mest populära ligorna fortfarande kommer att vara tillgängliga för spel. Begränsningarna påverkar framförallt mindre internationella ligor i olika sporter.

Om du skulle vilja spela på en tävling som inte erbjuds, vänligen kontakta vår kundtjänstavdelning med uppgifterna för din begäran så att vi kan titta närmare på denna. Vänligen observera att enligt bestämmelser, de deltagare som deltar in en tävling måste vara 18 år eller äldre.

Vi är glada att ha dig som kund och uppskattar din förståelse med anledning av denna ändring Du är välkommen att kontakta oss igen om det finns något annat du behöver hjälp med.”
Citera
2020-07-17, 05:27
  #146
Medlem
HarryBoiiiiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AslakVikingsson
Ska staten börja begränsa vilka sporter och ligor vi får spela på nu med?

” Kära kund,

Vi hoppas att du har haft en positiv spelupplevelse på Pinnacle sedan vi återvände till den svenska marknaden!

Som en del i vår strävan att tillgodose våra kunders behov, samtidigt som vi måste följa våra regelskyldigheter, vill vi informera dig om att vi har gjort några ändringar i vårt utbud av spelmarknader.

Dessa ändringar görs efter en granskning av de marknader vi erbjuder våra svenska kunder och har föranlett att vi måste begränsa antalet erbjudna tävlingar.

Du kan vara säker på att alla de mest populära ligorna fortfarande kommer att vara tillgängliga för spel. Begränsningarna påverkar framförallt mindre internationella ligor i olika sporter.

Om du skulle vilja spela på en tävling som inte erbjuds, vänligen kontakta vår kundtjänstavdelning med uppgifterna för din begäran så att vi kan titta närmare på denna. Vänligen observera att enligt bestämmelser, de deltagare som deltar in en tävling måste vara 18 år eller äldre.

Vi är glada att ha dig som kund och uppskattar din förståelse med anledning av denna ändring Du är välkommen att kontakta oss igen om det finns något annat du behöver hjälp med.”

Vilka sporter och ligor exakt har drabbats?
Citera
2020-07-19, 22:24
  #147
Medlem
AslakVikingssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HarryBoiiiii
Vilka sporter och ligor exakt har drabbats?

Vet ej. Tror inte dom har aktiverat det än. Men att det ska ske inom kort.
Citera
2020-07-20, 09:08
  #148
Medlem
Fyllefyllots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HarryBoiiiii
Vilka sporter och ligor exakt har drabbats?

Det är väl vissa ungdomsligor det rör sig om kan jag tänka mig, U18, 17, 16 osv som vissa har erbjudit spel på ibland, det är ju inte direkt så att det rör typ Superettan.
Citera
2020-07-21, 14:19
  #149
Medlem
pulverhonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AslakVikingsson
Ska staten börja begränsa vilka sporter och ligor vi får spela på nu med?

” Kära kund,

Vi hoppas att du har haft en positiv spelupplevelse på Pinnacle sedan vi återvände till den svenska marknaden!

Som en del i vår strävan att tillgodose våra kunders behov, samtidigt som vi måste följa våra regelskyldigheter, vill vi informera dig om att vi har gjort några ändringar i vårt utbud av spelmarknader.

Dessa ändringar görs efter en granskning av de marknader vi erbjuder våra svenska kunder och har föranlett att vi måste begränsa antalet erbjudna tävlingar.

Du kan vara säker på att alla de mest populära ligorna fortfarande kommer att vara tillgängliga för spel. Begränsningarna påverkar framförallt mindre internationella ligor i olika sporter.

Om du skulle vilja spela på en tävling som inte erbjuds, vänligen kontakta vår kundtjänstavdelning med uppgifterna för din begäran så att vi kan titta närmare på denna. Vänligen observera att enligt bestämmelser, de deltagare som deltar in en tävling måste vara 18 år eller äldre.

Vi är glada att ha dig som kund och uppskattar din förståelse med anledning av denna ändring Du är välkommen att kontakta oss igen om det finns något annat du behöver hjälp med.”

Har ju dock varit så ett bra tag att man inte får spela på u18 i sverige.
Citera
2020-07-21, 19:56
  #150
Medlem
AslakVikingssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pulverhonung
Har ju dock varit så ett bra tag att man inte får spela på u18 i sverige.

Är du säker på att det handlar om U18 då? Fick det där mailet samma dag som jag postade här. Och som du säger U18 har man inte fått spela på länge.
Citera
2020-07-21, 21:52
  #151
Medlem
Fyllefyllots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AslakVikingsson
Är du säker på att det handlar om U18 då? Fick det där mailet samma dag som jag postade här. Och som du säger U18 har man inte fått spela på länge.

Vad ska det annars handla om? Pinnacle får väl se över sitt utbud till svenska kunder helt enkelt och det lär väl som sagt uteslutande röra sig om U18 och liknande, kanske viss e-sport också kan jag tänka mig.
Citera
2020-10-26, 20:16
  #152
Medlem
Jag ber ödmjukast om hjälp kära vänner.
Varje gång jag går in på sidan pinnacle så blir min webbläsare helt vit. Har testat 3 olika webbläsare och det blir exakt likadant på alla. Det är den enda sidan det blir så på. Har installerat om, kört med cc cleaner samt har en dator som är bara en månad gammal. Otroligt frustrerande problem och har ingen aning om hur jag ska lösa detta.
Citera
2022-04-23, 02:56
  #153
Medlem
Stämmer det att Pinnacle inte limiterar vinnande spelare?
Citera
2022-05-31, 14:54
  #154
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fragafroken
Stämmer det att Pinnacle inte limiterar vinnande spelare?

Det undrar jag också, någon som kan svara?
Citera
2022-05-31, 19:46
  #155
Avstängd
MrMadoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fragafroken
Stämmer det att Pinnacle inte limiterar vinnande spelare?

Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Det undrar jag också, någon som kan svara?

Citat:
Ursprungligen postat av Lemoncraft
Jag ber ödmjukast om hjälp kära vänner.
Varje gång jag går in på sidan pinnacle så blir min webbläsare helt vit. Har testat 3 olika webbläsare och det blir exakt likadant på alla. Det är den enda sidan det blir så på. Har installerat om, kört med cc cleaner samt har en dator som är bara en månad gammal. Otroligt frustrerande problem och har ingen aning om hur jag ska lösa detta.

Det blir så istället
Citera
2022-06-02, 00:31
  #156
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Det undrar jag också, någon som kan svara?

nej de limiterar inte, dock bedrövlig limit på allt förutom storligorna.

Vinner du mycket börjar de strula med att stänga av kontot tills du skickar in massa papper på att du tydligen ska behöva ha en inkomst osv.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback