Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-01-05, 08:58
  #1
Medlem
Är det jobbigt med många "töntar" (1-2: or på frivols berömda lista, hittas här: https://www.flashback.org/showthread.php?t=1091176) eller är det skönt/"uppfriskande" med den rätt starka respons ni ändå får från killarna överlag?

Tycker ni att ni har någon makt i det hänseendet, eller anser ni att ni har LITEN makt på grund av att killen i fråga bara vill "utnyttja er"/ha ONS...?

En fråga till kring makt, lite överdrivet/klumpigt formulerad men jag hoppas ni förstår:
Är det jobbigt att ha den sexuella/sensuella/sociala aspekten som enskild maktfaktor (typ)... Jag menar, önskar ni att fler tog er på ""allvar"" (double quotes) inom andra områden?

Vad jag vill fråga är nog egentligen: är det jobbigt att alla killar bara vill ligga med er ..

Ärliga svar nu! Detta är ett anonymt forum och ni har väl för fan också en sexualdrift.

Fattar att det beror på hur snygg man är, personlighet et cetera men ni förstår frågan! Tjejer som känner sig träffade får gärna svara.
Citera
2010-01-05, 09:15
  #2
Medlem
SniperJackals avatar
detta är mer en gissning (dock en sann sådan )
men jag tror iaf att de flesta tjejer som bli uppraggade ofta säger att det är drygt men samtidigt älskar dom bekräftelsen tror jag. Skulle alla slut ragga på dom helt så skulle dom söka bekräftelse.

jag tror att väldigt många, speciellt snygga tjejer är narcissistiska
Citera
2010-01-05, 09:26
  #3
Medlem
Jag är inte heller tjej, men jag kan intyga att de skulle DÖ om de inte fick denna ständiga bekräftelse. Därför är de med på Facebook, har msn, haft lunarstorm, klär sig utmanande osv. Tror ni verkligen de håller på med Facebook och msn för sina vänners skull? Tror ni verkligen de klär sig utmanande för att de själva vill det? Sluta dröm!

Kvinnor ljuger, vet inte vad de vill, måste ledas, kan inte dra slutsatser av sitt eget handlande osv. Kom alltid ihåg detta när ni diskuterar med dem. De är känslovarelser som drivs av en inre kåthet. Det finns INGEN tjej som inte vill bli behandlad som en prinsessa/hora. Inte ens pedofilerna skulle de vilja leva utan. Sluta upprepa dessa floskler som skolfröken tutat i er. Inte undra på att det är så många förvirrade människor här på FB-relationsforum! Titta på turkarna! De har noll respekt för en kvinna, och tjejerna ÄLSKAR det!
Citera
2010-01-05, 09:35
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gyros
Jag är inte heller tjej, men jag kan intyga att de skulle DÖ om de inte fick denna ständiga bekräftelse. Därför är de med på Facebook, har msn, haft lunarstorm, klär sig utmanande osv. Tror ni verkligen de håller på med Facebook och msn för sina vänners skull? Tror ni verkligen de klär sig utmanande för att de själva vill det? Sluta dröm!

Kvinnor ljuger, vet inte vad de vill, måste ledas, kan inte dra slutsatser av sitt eget handlande osv. Kom alltid ihåg detta när ni diskuterar med dem. De är känslovarelser som drivs av en inre kåthet. Det finns INGEN tjej som inte vill bli behandlad som en prinsessa/hora. Inte ens pedofilerna skulle de vilja leva utan. Sluta upprepa dessa floskler som skolfröken tutat i er. Inte undra på att det är så många förvirrade människor här på FB-relationsforum! Titta på turkarna! De har noll respekt för en kvinna, och tjejerna ÄLSKAR det!

Om det här var grav ironi så var det mycket bra skrivet.
Citera
2010-01-05, 09:45
  #5
Medlem
SniperJackals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tamburinen
Om det här var grav ironi så var det mycket bra skrivet.

klart att alla tjejer inte är så men vid såna här frågor så måste man ju generalisera och jag tyckte inte det han skrev va så jätte överdrivet. Kanske lite men inte mycket heller.

nu säger jag inte att killar är mycket bättre, speciellt då det är vi som ger er uppmärksamheten osv. Men nu handlar ju inte tråden om killar.
Citera
2010-01-05, 09:50
  #6
Medlem
Jag tycker mycket om att bli raggad på, men det händer ju inte ens i närheten av så ofta som ni inbillar er. När det händer så kan jag bara le av glädje.

Sen gäller ju samma skitregel för tjejer som för killar; så fort man känner intresse för någon så drar han fortare än en avlöning... alltså gäller det att spela det där spelet litegrann om man ska få sig nåt skjut ibland. Undantaget är väl internetkontakter där man kan vara mer brutalt ärlig och vinna ändå.
Citera
2010-01-05, 09:52
  #7
Medlem
Hellles avatar
jag är tjej (halleluja) jag sitter inte på msn, det är drygt med folk som bara kallpratar, så då ringer jag hellre mina polare....

anyways BTT: Det är jobbigt när 1or-2or/alla killar man aldrig själv skulle kolla efter utan att göra en grimars raggar på en... det stör en, man blir lite: "men eeew, försvinn ohyra!!"

Om det dock är en kille man själv anser attraktiv så gör det inget om han bara är ute efter sex (vi tjejer med IQ kan se sånt efter några månaders erfarenhet).
För att besvara din andra fråga, så tar vi senariot att en råhet kille stöter på mig, jag märker på hans blick, hans kroppspråk och vad han söger att han bara vill ligga för ikväll..detta innebär att JAG har makten ja... och tro mig det känns GÖTT
Finns inget bättre än att ha makt över en het kille som stöter på en... för vill man inte ligga, så snäser man av aset och går iväg till någon annan... vill man ligga så är det bara att ta han i kragen och gå ut genom dörren tillsammans
Citera
2010-01-05, 09:59
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellle
Finns inget bättre än att ha makt över en het kille som stöter på en... för vill man inte ligga, så snäser man av aset och går iväg till någon annan... vill man ligga så är det bara att ta han i kragen och gå ut genom dörren tillsammans
Och ligger med den andre killen (eufemism "genom dörren" ? )? Gör du det för att irritera den heta killen, demonstrera din makt?


EDIT: Läste fel
Citera
2010-01-05, 10:02
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissUnderstand
Jag tycker mycket om att bli raggad på, men det händer ju inte ens i närheten av så ofta som ni inbillar er. När det händer så kan jag bara le av glädje.
Nehe, hur ofta händer det då?
Citera
2010-01-05, 10:10
  #10
Medlem
Det värsta som finns är att nobba kille efter kille, man känner sej som en hemsk människa! Det har hänt mer än en gång att jag har nappat på betet bara för att jag har tyckt så synd om killen.

Sen tycker jag att de mest intressanta killarna är de som håller sej på avstånd och bara "bevakar" en. Det är de killarna som man vill gå hem med!

De självsäkra som kommer fram och drar till med nån gammal dänga får en spark i röven direkt. De försöker bara överkompensera för sin lilla kuk, haha!
Citera
2010-01-05, 10:23
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vulgair
Sen tycker jag att de mest intressanta killarna är de som håller sej på avstånd och bara "bevakar" en. Det är de killarna som man vill gå hem med!
Känns inte det lite stalkeraktigt? Att de håller sig på avstånd bara och slänger ett öga då och då...

Pratar du enbart i uteliv nu eller pratar du även om jobb/skola o dylikt? Dvs längre perioder av "bevakning"/avhållsamhet från killens sida
Citera
2010-01-05, 10:38
  #12
Medlem
brisingamens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ybx
Är det jobbigt med många "töntar" (1-2: or på frivols berömda lista, hittas här: https://www.flashback.org/showthread.php?t=1091176) eller är det skönt/"uppfriskande" med den rätt starka respons ni ändå får från killarna överlag?

Tycker ni att ni har någon makt i det hänseendet, eller anser ni att ni har LITEN makt på grund av att killen i fråga bara vill "utnyttja er"/ha ONS...?

En fråga till kring makt, lite överdrivet/klumpigt formulerad men jag hoppas ni förstår:
Är det jobbigt att ha den sexuella/sensuella/sociala aspekten som enskild maktfaktor (typ)... Jag menar, önskar ni att fler tog er på ""allvar"" (double quotes) inom andra områden?

Vad jag vill fråga är nog egentligen: är det jobbigt att alla killar bara vill ligga med er ..

Ärliga svar nu! Detta är ett anonymt forum och ni har väl för fan också en sexualdrift.

Fattar att det beror på hur snygg man är, personlighet et cetera men ni förstår frågan! Tjejer som känner sig träffade får gärna svara.


Nej det är inte jobbigt, de man är intresserad av ger man respons de man inte är intresserad av ger man ingen.

Jag har inga problem med att de inte skulle ta mig på allvar, de killar man vill ska ta en på allvar bemöter man på ett annat sätt än de man bara vill ha sex med.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback