Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-01-05, 02:43
  #1
Medlem
nollsinolls avatar
Det är så här att min flickvän (fram och tillbaka i 4år) har börjat att använda väldigt mycket cannabis de senaste året, har till och med varit så att vi inte har haft kontakt på över en månad ibland. Nu är de så här att vi har börjat att träffas igen och vi båda säger att vi ska sluta träffa andra och detta ska bli bra och hålla länge!
Problemet är att hon har en egen lgh med en tjej kompis, som jag aldrig träffat. Så jag gjorde de som alla svartsjuka pojkvänner gör. Jag tittade genom hennes mobil... Då visar de sig att hon har ett förhållande med annan kille samtidigt. och de e han som hon bor med i sin lgh... Jag har kollat upp killen och pratat med tjejen om detta hon säger att han hjälpt henne med hyra och sådana saker
vi blev ovänner och efter en stund sa hon förlåt. jag förlät henne på ett vilkor att hon skulle sluta ljuga om killen. hon berätta hela historien för mig, och sa att hon inte blev av med honom. Just nu sover hon och jag har precis tittat igenom hennes telefon igen hon har inte slutat ljuga för honom men för mig. vad ska jag göra?

Ps. Killen är hennes dealer!
__________________
Senast redigerad av nollsinoll 2010-01-05 kl. 02:53.
Citera
2010-01-05, 02:50
  #2
Medlem
Alladins avatar
Gör slut om hon inte lägger av, förutsatt att det börjar gå ut över er och annat.
Citera
2010-01-05, 02:50
  #3
Medlem
CXTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nollsinoll
Det är så här att min flickvän (fram och tillbaka i 4år) har börjat att använda väldigt mycket cannabis de senaste året, har till och med varit så att vi inte har haft kontakt på över en månad.

Haha, är du säker på att du är hennes pojkvän också, och inte bara hon din flickvän?

Jag brukar alltid få smyga lite med det inför mina och det är rätt tråkigt, du är inte sugen på ett byte kanske?
Citera
2010-01-05, 02:53
  #4
Medlem
Mufffs avatar
Som den gentleman du är ger du henne en röding så hon kan köpa sig en femma som ni tillsammans avnjuter över en helg med god mat och bra filmer.
Citera
2010-01-05, 03:04
  #5
Medlem
Fenrers avatar
Lämna idioten, hon utnyttjar dig bara. Det är väl ganska uppenbart eller?
Citera
2010-01-05, 03:57
  #6
Medlem
gorgonzolas avatar
Alltså...troll?

Tjejen har 2 pojkvänner samtidigt och du behöver ändå fråga om du ska dumpa henne eller inte?
Citera
2010-01-05, 07:14
  #7
Medlem
stolpsk0tts avatar
Läste jag fel eller sa du att tjejen har en annan pojkvän som hon dessutom bor med? wtf, dumpa?
Citera
2010-01-05, 10:30
  #8
Medlem
HimmelsBlaus avatar
1. Tjejen kickar gås. Bara det är en anledning att göra slut.
2. Hon bor med en annan kille som nog tyvärr tveklöst dunkar på henne.

För ditt eget bästa så bör du nog göra slut.
Citera
2010-01-05, 10:55
  #9
Medlem
Du har inte mycket att hämta i det förhållandet. Skit i henne.
Citera
2010-01-05, 11:55
  #10
Medlem
Herr_Oins avatar
OT raderat, BennyJ och Fujin får varsin tillsägelse för "Tvåan"-kommentarer.

/Mod
Citera
2010-01-05, 13:10
  #11
Medlem
1588s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nollsinoll
Det är så här att min flickvän (fram och tillbaka i 4år) har börjat att använda väldigt mycket cannabis de senaste året, har till och med varit så att vi inte har haft kontakt på över en månad ibland. Nu är de så här att vi har börjat att träffas igen och vi båda säger att vi ska sluta träffa andra och detta ska bli bra och hålla länge!
Problemet är att hon har en egen lgh med en tjej kompis, som jag aldrig träffat. Så jag gjorde de som alla svartsjuka pojkvänner gör. Jag tittade genom hennes mobil... Då visar de sig att hon har ett förhållande med annan kille samtidigt. och de e han som hon bor med i sin lgh... Jag har kollat upp killen och pratat med tjejen om detta hon säger att han hjälpt henne med hyra och sådana saker
vi blev ovänner och efter en stund sa hon förlåt. jag förlät henne på ett vilkor att hon skulle sluta ljuga om killen. hon berätta hela historien för mig, och sa att hon inte blev av med honom. Just nu sover hon och jag har precis tittat igenom hennes telefon igen hon har inte slutat ljuga för honom men för mig. vad ska jag göra?

Ps. Killen är hennes dealer!

Herregud... att hon har en annan kille samtidigt som dig borde väl om något räcka för att inse att hon är bortom all räddning till att vara något annat än en värdelös tjej. Gå vidare, fatta vad mycket bättre än henne du är! Hon förtjänar inte dig längre, hon slösar bara bort din tid. lycka till med ditt beslut!
__________________
Senast redigerad av 1588 2010-01-05 kl. 13:14.
Citera
2010-01-05, 14:10
  #12
Medlem
CXTs avatar
Om jag hade velat ha tillbaka henne, så hade jag erbjudit henne att flytta in hos mej. Jag hade också poängterat att det är lugnt att hon röker. Sen hade jag sagt förlåt för att jag kollade igenom hennes mobil.

Jag hade också låtit henne veta att hon är förlåten, men att hon är skyldig mej en trekant med sin snyggaste tjejkompis. Eller något likvärdigt.

Du röker inte själv va?

Den andra lägenheten, är den hennes eller snubbens?

Citat:
Ursprungligen postat av Mufff
Som den gentleman du är ger du henne en röding så hon kan köpa sig en femma som ni tillsammans avnjuter över en helg med god mat och bra filmer.

Vad är en röding? En femhundring? Först trodde jag det betydde att man skulle ge henne en liten jävel, men man får inte mycket femma för en käftsmäll (om man inte skickar vidare den och femmasäljaren är en riktig mes då), så det stämmer inte
__________________
Senast redigerad av CXT 2010-01-05 kl. 14:14.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback