2010-04-30, 19:48
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av davveboy
Du ska inte ta henne för givet. Med det menas att du inte ska tro att du kan behandla henne hur du vill eller att läget inte kan förändras. Kort sagt betyder det att du ska uppskatta henne.

Fetstilta är mitt svar.
Jag skulle tro att det absolut vanligaste misstaget människor gör i sina relationer är att sluta se och höra sin partner, slutar visa uppskattning.

Alltför många verkar ha svårt att förstå och uppskatta vad de har och alltför många verkar ha smakat på hur det är att sakna kon när båset är tomt.
Citera
2010-05-01, 00:31
Moderator
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Murphyes
Min flickvän skrev nyss till mig att jag ska "lova att aldrig ta henne för givet", vad innebär det begreppet egentligen?
Att hon är missnöjd med ditt beteende.
Citera
2025-12-07, 13:08
Medlem
Ett exempel. Vi skulle ha syskonträff. Sen kom ett av syskonen på idén att de skulle ta med sina pojk och flickvänner också. Ja, alla utom jag då, som inte hade nån. Jag har aldrig haft nån.
Ingen hänsyn till hur det skulle ha känts för mig.
Syskonet ville visa upp sitt nya mycket yngre ragg. När jag var förälskad i en mycket yngre kvinna så sa syskonet att man inte kan ha nåt gemensamt med stor åldersskillnad.
Senast redigerad av scaryfoot 2025-12-07 kl. 13:28.
Citera
2025-12-07, 13:51
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
Ett exempel. Vi skulle ha syskonträff. Sen kom ett av syskonen på idén att de skulle ta med sina pojk och flickvänner också. Ja, alla utom jag då, som inte hade nån. Jag har aldrig haft nån.
Ingen hänsyn till hur det skulle ha känts för mig.
Syskonet ville visa upp sitt nya mycket yngre ragg. När jag var förälskad i en mycket yngre kvinna så sa syskonet att man inte kan ha nåt gemensamt med stor åldersskillnad.

Hur många femton år gamla trådar letar du fram och återupplivar egentligen?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in