Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2017-01-17, 03:06
  #49
Medlem
Tjena, lite gammal tråd kanske med försöker ändå.
Är sugen på att börja i Muay Thai för det verkar som en rolig sport och det är förmodligen roligare att gymma. Gymma är kul och har gjorde det i tre år, sedan kom den geniala idén att man skulle ta en break på 1-2 månader. Sitter nu och minns knappt hur en hantel ser ut.
Väger nu typ 60-62 kilo, är typ 176 cm lång och ska snart fylla 20. Behöver verkligen biffa upp mig eftersom det ser ut som jag har följt en Afrika-diet hela livet och är väger nog för lite för min ålder och längd. Tog cirkus 1 år för mig att gå upp 15 kilo, åt som en häst och träna som en dåre.

Men ska man börja träna Muay Thai eller börja gymma för att gå upp i vikt? Kan försöka finna tid för att göra båda, men då lär mitt CSN leva i en etta med jordkällare.
Citera
2017-01-17, 07:28
  #50
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skateerik
Tjena, lite gammal tråd kanske med försöker ändå.
Är sugen på att börja i Muay Thai för det verkar som en rolig sport och det är förmodligen roligare att gymma. Gymma är kul och har gjorde det i tre år, sedan kom den geniala idén att man skulle ta en break på 1-2 månader. Sitter nu och minns knappt hur en hantel ser ut.
Väger nu typ 60-62 kilo, är typ 176 cm lång och ska snart fylla 20. Behöver verkligen biffa upp mig eftersom det ser ut som jag har följt en Afrika-diet hela livet och är väger nog för lite för min ålder och längd. Tog cirkus 1 år för mig att gå upp 15 kilo, åt som en häst och träna som en dåre.

Men ska man börja träna Muay Thai eller börja gymma för att gå upp i vikt? Kan försöka finna tid för att göra båda, men då lär mitt CSN leva i en etta med jordkällare.

Ska du "biffa upp dig" ska du gymma.
Citera
2017-01-20, 23:46
  #51
Medlem
Retwas avatar
För mig har det varit till fördel att vara tunn som fan men ändå spänstig. Det var länge sen nu men när jag har gått match vägde jag in mig på 64 kg och min längd är 188 cm. Hade skitbra räckvidd mot de jag mötte
Citera
2017-01-29, 21:20
  #52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Ska du "biffa upp dig" ska du gymma.
joo men du lägger på dig småmuskler o jag som e samma storlek ungefär lade på mig 5 kg enbart från thaiboxningen när jag starta. Så från spinkig --> vältränad(snygga former) blir man ju, tror inte han mena biffig som bodybuilder
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback