Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-02, 18:41
  #565
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getmoney
Tack för upplägget som jag bad om och sammanfattningen.

Så är det Goltuppen Berno som styr allt från kåken i dagsläget?

Bulents och Bernos relation lär ju inte vara en höjdare efter denna gigantiska, episka super golning. Känns som något sådant lär ju ej en man av Bulents status bara ta emot.

Satt väl någon annan på Hall som lär vara ute nu, kommer ej ihåg namnet. Kan tänka mig att han håller i grejer, lär vara högt rankad, svårt att tro att han bytt karriär...

Dom är företagsamma som nätverk, inte rädda för att jobba...

Tror relationen blev ännu sämre när Bulent satte på Bernos tjej om man ska tro det som står i nya boken.
Citera
2018-01-03, 23:24
  #566
Medlem
Baris Kayhans bok?
Citera
2018-01-04, 00:58
  #567
Medlem
Någon som har ljudboken?
Citera
2018-01-04, 22:22
  #568
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GFNGBG
Tror relationen blev ännu sämre när Bulent satte på Bernos tjej om man ska tro det som står i nya boken.

Nu har jag inte läst boken men
var det inte så att Bullen tog ned
henne till Marbella och fyllde henne med både stock och
näsgodis ?!?!..

Har hört att hon är kvar där nere
i Spanien
Citera
2018-04-09, 23:31
  #569
Medlem
Är Bibo på g ut nu eller?
Citera
2018-09-11, 14:23
  #570
Medlem
Nu har Bibo muckat..
Citera
2018-09-11, 15:21
  #571
Medlem
IbrahimZlatanovics avatar
Om Bibo funderar på att skriva en bok om sitt liv och casha in på gangstertrenden att skriva böcker om sina bravader, så har jag en bra titel till boken som han kan få ta helt gratis: "Bibo-En syrians äventyr". Varsågod.
Citera
2018-09-19, 23:04
  #572
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IbrahimZlatanovic
Om Bibo funderar på att skriva en bok om sitt liv och casha in på gangstertrenden att skriva böcker om sina bravader, så har jag en bra titel till boken som han kan få ta helt gratis: "Bibo-En syrians äventyr". Varsågod.
, men helt seriöst nu, hur lätt kommer det vara för Bibo att hålla låg profil? Vem kommer försöka klippa han? Danny M? K Sigges gamla homies?
Citera
2018-09-25, 08:35
  #573
Medlem
IbrahimZlatanovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lex.L
, men helt seriöst nu, hur lätt kommer det vara för Bibo att hålla låg profil? Vem kommer försöka klippa han? Danny M? K Sigges gamla homies?
Någon brist på folk som vill se han stupa är det förmodligen inte nej, räkna därtill att polisen kommer följa hans steg intensivt. Så livet som jagat villebråd kommer han förmodligen att få känna på, men så är det ju, ger man sig in i leken så får man leken tåla.
Citera
2019-10-03, 19:45
  #574
Medlem
https://www.expressen.se/nyheter/kri...n-i-sodertalje
Citera
2019-10-05, 07:50
  #575
Medlem
Nätverket. Ja det var ett bra ord för ett riktigt gäng lyckades dom aldrig bli pga alla interna motsättningar ändå sa dom alltid att filmen snabba cash är inget jämfört med oss.

Lägg ner tråden dom finns inte
Citera
2019-10-28, 16:23
  #576
Medlem
Mindbusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Nätverket. Ja det var ett bra ord för ett riktigt gäng lyckades dom aldrig bli pga alla interna motsättningar ändå sa dom alltid att filmen snabba cash är inget jämfört med oss.

Lägg ner tråden dom finns inte

” Det kriminella Södertäljenätverket håller på att växa sig starkare – det menar polisen som efter den senaste tidens skottlossningar nu ska rikta in arbetet mot strategiskt viktiga personer.”
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/so...r-sig-starkare
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback