2010-01-01, 16:42
Medlem
Jag har problem med att besöka en sida på Internet. Den vill helt enkelt inte ladda och efter några sekunder får jag "Sidan kan inte visas"-meddelandet. Den funkade att besöka senast igår kväll och den funkar även att besöka på min bärbara dator men inte denna. Har även försökt att besöka sidan med en proxyserver men det funkar inte. Jag har inte heller ändrat några inställningar i IE. Nu har jag även raderat cookies och rensat tidigare besökta-mappen.

Har ni någon aning om vad som kan ha hänt?
Citera
2010-01-01, 17:03
Medlem
hokoris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bmed
Jag har problem med att besöka en sida på Internet. Den vill helt enkelt inte ladda och efter några sekunder får jag "Sidan kan inte visas"-meddelandet. Den funkade att besöka senast igår kväll och den funkar även att besöka på min bärbara dator men inte denna. Har även försökt att besöka sidan med en proxyserver men det funkar inte. Jag har inte heller ändrat några inställningar i IE. Nu har jag även raderat cookies och rensat tidigare besökta-mappen.

Har ni någon aning om vad som kan ha hänt?

Lite information om vad det är för sida och mer exakt hur felmeddelandet serut skulle vara trevligt.

Anledningar kan vara:
1. Din IP är blockad
2. Det är något fel på sidans server
3. Det kan ha att göra med IE (testat med FF eller GC)
Citera
2010-02-15, 11:46
Medlem
Qnazels avatar
Lånar denna tråd!

Har haft problem med bilddagboken senaste 2 veckorna, och det är bara jag som har problemet, inte mitt konto specifikt utan bara på min dator. Det är övergången mellan bilderna i dagboken och deras uppladdningsklient som funkar dåligt, deras tre små punkter som dyker upp när sidan laddar fortsätter i all evighet. Har mailat dem och de säger bara idiotiska saker som uppdatera java, har datorn varit på länge, prova firefox osv.

Senaste versionen av java, senaste versionen av Firefox. Kakorna rensade, historiken rensad. Alla andra sidor funkar normalt. Har provat att köra i felsäkert läge, problemet kvarstår. Funkar inte i IE heller. Kan det vara java som bråkar på just den sidan på någon vänster? Ominstallera java? Jag kan inte minnas att det är något jag har gjort som kan ha orsakat detta, möjligen om det var i samband med att jag hämtade senaste versionen av firefox.
Citera
2010-02-16, 19:51
Medlem
Qnazels avatar
Ingen som har någon idé?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in