Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-01-01, 08:12
  #1
Medlem
Timjan256s avatar
Flickan anmäldes försvunnen bara en halvtimme efter. Polisen misstänker människorov.
En pedofil som har tagit henne mitt i folkvimlet? Eller har hon råkat ut för nåt annat.


http://www.kvp.se/nyheter/1.1831022/...-nyarsfirandet
Citera
2010-01-01, 08:18
  #2
Medlem
FetFulElaks avatar
Varför, varför tar man med sig en fyraåring, ut på ett torg, på tolvslaget???
Citera
2010-01-01, 08:20
  #3
Medlem
Skrik & Paniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FetFulElak
Varför, varför tar man med sig en fyraåring, ut på ett torg, på tolvslaget???
För att fira in det nya året? tebax!

Menar du att det är föräldrarnas fel att flickan är försvunnen?
Citera
2010-01-01, 08:39
  #4
Medlem
Duct-tapes avatar
Frågan är hur man lyckas som förälder att bli av med sin treåring på ett torg mitt i natten. Jag har inga barn själv, men skulle jag haft så hade jag inte släppt dom ur sikte mitt i natten i Malmö. Men det är ju bara ja då.
Citera
2010-01-01, 08:55
  #5
Medlem
Timjan256s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duct-tape
Frågan är hur man lyckas som förälder att bli av med sin treåring på ett torg mitt i natten. Jag har inga barn själv, men skulle jag haft så hade jag inte släppt dom ur sikte mitt i natten i Malmö. Men det är ju bara ja då.

Jag antar att föräldrarna inte var helt nyktra och släppte på kontrollen.
Men att hon anmäldes väldigt snabbt efter försvinnandet tyder på att föräldrarna inte var stupfulla.
Citera
2010-01-01, 08:59
  #6
Medlem
Trumpeters avatar
Oerhört klumpigt av föräldrarna. Nästan så klumpigt att det är suspekt.
Citera
2010-01-01, 08:59
  #7
Medlem
Kedoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FetFulElak
Nej, idiot... Men jag tycker inte att fyraåringar ska vara uppe klockan 00.00., då de ändå inte fattar det här med nytt år etc.. Min treåring lade sig vid 19.30 (som vanligt) igår...

Och hon sov sött 00:00

nej men du har rätt att ta ut småbarn till folksamlingar mitt i natten är idiotiskt, skillnad om det varit hemma vid huset.
Citera
2010-01-01, 09:06
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duct-tape
Frågan är hur man lyckas som förälder att bli av med sin treåring på ett torg mitt i natten. Jag har inga barn själv, men skulle jag haft så hade jag inte släppt dom ur sikte mitt i natten i Malmö. Men det är ju bara ja då.
I Sydsvenskan står det att hon var på torget tillsammans med släktingar. Det pekar kanske mot att föräldrarna inte var med på torget...
Citera
2010-01-01, 09:18
  #9
Medlem
Wellss avatar
Jag hoppas att det är en av de mer förekommande kidnappningarna där den ena föräldern bär skulden pga att föräldern inte får träffa ungen/vill ta med den till sitt hemland. Det händer ju titt som tätt när ena föräldern kommer från ett annat land.
Att ett pedofiläckel snattar en unge måste vara bland det värsta jag kan tänka mig.
Citera
2010-01-01, 09:30
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av le7xusan
va de Neger eftersom de va i Malmö


Signalementet på flickan är att hon har ljust till mellanbrunt hår (el likn) så hon verkar iaf vara ngn slags europé.
Citera
2010-01-01, 09:43
  #11
Medlem
Tycker också det är helt galet att dra med sig en fyraåring ut i folkvimlet mitt i natten!

Nu vet man ju inte omständigheterna.. de kanske hade varit på en fest och skulle gå hemåt och passerade torget på hemvägen. Men annars, om de bara bestämde sig för att dra dit med en fyraåring till tolvslaget Tycker det är ett jävligt märkligt beslut, ni som är föräldrar vet vad jag talar om.
Citera
2010-01-01, 09:52
  #12
Medlem
Varför, varför, varför släpper man inte en bild??

Sjukt oansvarigt av föräldrarna. Hur mycket bryr man sig när man är två(?) stycken vuxna människor och tappar bort sin 4-åring vid 12-slaget på nyårsafton?

Idioter.

Hur stor är chansen att hon har lyckats gå bort till kanalen och ramla i den?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback