Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-12-31, 02:19
  #1
Medlem
axis.1-deliriums avatar
Jag kan inte bestämma mig till vilken av ovanstående orter jag ska åka. Hur är stränderna på Samui jämfört med Phuket? Är det samma utbud på damer (inhemska såväl som turister) på båda ställen?
Citera
2009-12-31, 02:22
  #2
Medlem
Dr_Dollars avatar
Testa att söka..finns många roliga trådar
Citera
2009-12-31, 02:24
  #3
Medlem
Marsovs avatar
Tjenare där.

Har faktiskt varit på Samui, och ett ord. Underbart.
Kan dock inte jämföra med Phuket eftersom jag inte varit där.
Citera
2009-12-31, 03:30
  #4
Avstängd
sexpackets avatar
Ar det forsta gangen? Ta Samui, mycket battre. Phuket ar som typ Kanarie oarna pa storider. Hur lang tid ska du vara dar? Ett bra tips ar att ta 10 dagar pa Samui och avslut sista 4 i Patong beach. Kostar 500Sek att flyga inrikes. Det ar extremt mycket mer brudar pa Phuket, men det ar helt sonder turistat. Alla som varit i Thailand ett tag skyr Phuket som pesten. Minst 3gr sa dyrt, massa vidriga barnfamiljer som gnaller om prostutionen och menyer pa Svenska.Nej fy fan ta Samui och Lamai beach. Kolla bada pa youtube vetja. Lycka till
Citera
2009-12-31, 04:23
  #5
Medlem
axis.1-deliriums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sexpacket
Ar det forsta gangen? Ta Samui, mycket battre. Phuket ar som typ Kanarie oarna pa storider. Hur lang tid ska du vara dar? Ett bra tips ar att ta 10 dagar pa Samui och avslut sista 4 i Patong beach. Kostar 500Sek att flyga inrikes. Det ar extremt mycket mer brudar pa Phuket, men det ar helt sonder turistat. Alla som varit i Thailand ett tag skyr Phuket som pesten. Minst 3gr sa dyrt, massa vidriga barnfamiljer som gnaller om prostutionen och menyer pa Svenska.Nej fy fan ta Samui och Lamai beach. Kolla bada pa youtube vetja. Lycka till

Ja, det blir första gången till Thailand och Asien över huvud taget för den delen. Jag är borta 2 veckor men reser från USA vilket tar längre och således minskar den effektiva semestertiden - anländer en Söndag kväll och åker tillbaks en Lördag kväll. Därför skulle jag föredra att vara på samma ställe största delen av tiden. En natt i Bangkok i början och sedan vistas på samman ställe i princip resten av tiden. Jag kan definitivt klara mig utan barnfamiljer och höga priser (en del av tjusningen med Thailand är ju de berömt låga priserna), men då jag är nybliven singel så vill man ju att det ska finnas lite galanta damer. Jag har spanat lite halvhjärtat på youtube förut men skall kolla igen.
Citera
2009-12-31, 08:05
  #6
Medlem
Domyojis avatar
Om det är chicks du vill - ta bussen från centralstationen i Bangkok till Pattaya

Fyfan, jag ska till Pattaya igen!
Citera
2009-12-31, 08:52
  #7
Medlem
axis.1-deliriums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Domyoji
Om det är chicks du vill - ta bussen från centralstationen i Bangkok till Pattaya

Fyfan, jag ska till Pattaya igen!

Är det så mycket mer damer i Pattaya än Bangkok?
Citera
2009-12-31, 09:02
  #8
Medlem
Domyojis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av axis.1-delirium
Är det så mycket mer damer i Pattaya än Bangkok?

Antal kvinnor är nog mer i Bangkok, några miljoner fler.

Men enklare att hitta "utåtgående, rara och alltid kåta" tjejer i Pattaya. Finns nog en för alla smaker

Jag gillar speciellt det där horhaket som hade flygvärdinnetema

Dear Lord säger jag bara om det...
Citera
2009-12-31, 11:27
  #9
Avstängd
sexpackets avatar
Precis Pattaya ar himlen pa jorden Kolla "walking street Pattaya man eaters" pa youtube sa forstar du varfor. Det ar det overlagset basta stallet i Asien och billigast. Jag har varit runt har i 15 bast. nasta 10 bara i pattaya. I LOVE IT
Citera
2009-12-31, 11:34
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sexpacket
Precis Pattaya ar himlen pa jorden Kolla "walking street Pattaya man eaters" pa youtube sa forstar du varfor. Det ar det overlagset basta stallet i Asien och billigast. Jag har varit runt har i 15 bast. nasta 10 bara i pattaya. I LOVE IT

Pattaya är bara för horbockar med små penisar, allvarligt vem fan åker till pattaya om man är frisk i kolan?

TS åk till Samui det är bättre.
Citera
2010-01-01, 05:04
  #11
Medlem
axis.1-deliriums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Pattaya är bara för horbockar med små penisar, allvarligt vem fan åker till pattaya om man är frisk i kolan?

TS åk till Samui det är bättre.

Horbock vet jag inte, men jag har definitivt liten penis, så Pattaya kanske kan vara något för mig.
Citera
2010-01-01, 11:42
  #12
Medlem
Har bott på Samui i 1,5 år. Skulle hålla mig undan den ön om jag kunde och välja phuket framför den. Mer maffia och folk som hela tiden blåser "vitingar" får man ju leta efter, så kan de hålla sig för sig själva.
Har aldrig varit på ett ställe där man är så tokig efter pengar som Samui, och då har jag bott i Thailand och Asien i 6 års tid.

Är det "brudar" du är ute efter så finns det på båda ställerna, men jag skulle välja phuket långt före skitön samui.
Citera
  • 1
  • 2
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f1088900

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback