2009-12-29, 14:54
Medlem
behöver hjälp... när jag stoppar i musen i usb så börjar den installera som vanligt och jag kan röra den en stund, men när det står att den blivit installerad och redo att användas så slutar den funka... den lyser och så men kan inte röra musen mer :S vad är fel ?

jag har XP-sp3

har testat att byta usb port, men samma sak då. installerar sen slutar den funka. har hafft en logitech mus installerad innan.
Citera
2009-12-29, 14:57
Medlem
Farbror Fazers avatar
Det var inte bra. Lämna tillbaka den och köpe en mus som funkar och är värd sina pengar
Citera
2009-12-29, 15:06
Medlem
andra kan ju använda den så varför ska inte jag kunna det ? seriösa svar tack.... -.- om nån vet vad som kan vara fel så berätta.... om ni inte vet svara inte
Citera
2009-12-29, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hagall
behöver hjälp... när jag stoppar i musen i usb så börjar den installera som vanligt och jag kan röra den en stund, men när det står att den blivit installerad och redo att användas så slutar den funka... den lyser och så men kan inte röra musen mer :S vad är fel ?

jag har XP-sp3

har testat att byta usb port, men samma sak då. installerar sen slutar den funka. har hafft en logitech mus installerad innan.

installerade om xp och kör sp2 istället.... kan ha varit nån krock mellan drivrutinerna från gamla musen och den nya... aja funkar nu iallafall så nu kan tråden stängas
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in