Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-12-29, 13:03
  #1
Medlem
Deaszs avatar
Hej, Jo undrar vart man kan köpa en vanlig gucci keps. Har hittat ett par på nätet (neiman/saks) men det blir ju såklart tull osv på det. Så jag tänkte fråga om det finns i NK eller i stockholmstrakten då jag har min släkt där. Och om ni vet vad det kostar på ett cirkapris skulle det vara perfekt.

Hoppas det är någon som vet ! Tack
Citera
2009-12-29, 13:15
  #2
Medlem
1C0NSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deasz
Hej, Jo undrar vart man kan köpa en vanlig gucci keps. Har hittat ett par på nätet (neiman/saks) men det blir ju såklart tull osv på det. Så jag tänkte fråga om det finns i NK eller i stockholmstrakten då jag har min släkt där. Och om ni vet vad det kostar på ett cirkapris skulle det vara perfekt.

Hoppas det är någon som vet ! Tack

Lär ju finnas på NK.
Citera
2009-12-29, 14:12
  #3
Medlem
meisers avatar
Jag har ingen aning om gucci affären i stockholm säljer dem men du kan ju åka dit och kolla. föresten kostar en keps på deras sida ca 200 dollar eller något om jag kommer ihåg rätt så jag tror att dom ligger på ca 1000-2000 kr
Citera
2009-12-29, 14:18
  #4
Medlem
seven0fnines avatar
Gucci

Jag vet att Gucci-affären på Birger Jarlsgatan sålt kepsar tidigare i alla fall. Gå in och fråga dem. Annars har du blocket och tradera som dessvärre har ett stort utbud av kopior.
Citera
2009-12-29, 14:46
  #5
Medlem
En Gucci-keps är smaklös, bara så att du vet.
Citera
2009-12-29, 20:07
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilianRail
En Gucci-keps är smaklös, bara så att du vet.

otroligt smaklös, men smaken är som baken.
Citera
2012-07-18, 02:21
  #7
Medlem
hej, var kan man köpa en fake gucci keps? letat överallt men hittar ej! och ni som säger att ja ska köpa en äkta, nej jag tänker inte betala 2000 kr för en keps som kostar 20 kr o tillverka. MVH!
Citera
2012-07-18, 18:19
  #8
Medlem
Inte för att de kostar 20kr att producera men jag förstår vad du menar. Kommer ihåg ett test där solglasögon från H&M körde över ett par Chanel för 3000 i funktionalitet. Skulle råda dig att köpa en vanlig keps istället, det kan bli pinsamt när någon avslöjar din bluff.

Kan inte garantera att du får hem något: http://www.thefind.com/apparel/browse-Gucci-Cap
Citera
2012-07-18, 18:55
  #9
Medlem
AriGold-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Douma
Inte för att de kostar 20kr att producera men jag förstår vad du menar. Kommer ihåg ett test där solglasögon från H&M körde över ett par Chanel för 3000 i funktionalitet. Skulle råda dig att köpa en vanlig keps istället, det kan bli pinsamt när någon avslöjar din bluff.

Kan inte garantera att du får hem något: http://www.thefind.com/apparel/browse-Gucci-Cap

Snyggt när märkena är felvända
Citera
2012-07-18, 19:14
  #10
Medlem
rayraviolis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SebastianNilsson
hej, var kan man köpa en fake gucci keps? letat överallt men hittar ej! och ni som säger att ja ska köpa en äkta, nej jag tänker inte betala 2000 kr för en keps som kostar 20 kr o tillverka. MVH!

En liten fråga: Vill du verkligen gå runt med en huvudbonad som alla vet kostar en tjugolapp att tillverka men som kostar 2000 kronor att köpa? Folk kommer tro att du har betalat på tok för mycket pengar – eller att det är en kopia.
Citera
2012-07-18, 22:04
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AriGold-
Snyggt när märkena är felvända

Om ni anser att det är fult hänger jag med, annars vet jag inte riktigt vad ni menar eftersom de i princip aldrig använder sig av den rättvända loggan på sina produkter.
Citera
2012-07-29, 03:23
  #12
Medlem
finns vissa kopior som liknar orginalet. Vf inte köpa lixom? nån annan som vet var de finns på nätet? letar förgäves
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback