Citat:
Ursprungligen postat av
Anonyma-Klubben
Att jämföra Voxra med amfetamin är väldigt missvisande och långt ifrån sanningen. Den underlättar snarare erektion och att få orgasm samt utlösning är verkligen inga problem på Voxra.
Nja. Att jämföra det med amfetamin är nog rätt långsökt. Och ett av de föreskrivna användningsområdena är ju just att negligera de sexuella biverkningar SSRI kan ge.
Men att det skulle underlätta orgasm vetefan. I varjefall inte för alla. Det som annars kan räknas i minuter blir nu ofta timmar (inte för att nån direkt har klagat, men det är ju inte nödvändigtvis bara positivt).
EDIT: Kanske ska skriva det jag gick in i tråden för att skriva också
Har haft rätt mycket problem med att hitta apotek som har voxra inne.
Apoteket som ligger närmast mig mer eller mindre vägrade ta in det utan att man specialbeställde varje gång. Däremot så hade de 90-förpackningen inne eftersom den var vanligare att folk köpte.
Så nu senast bad jag min läkare om recept på 90 istället för 3 uttag a 30st.
Visade sig att 90-förpackningen var en kartong med 3x30. Jävla apoteksregler (antar jag) som hindrar dem från att öppna kartongen och ge mig en burk i taget.
Jag skulle kunna hämta ut tre burkar samtidigt men ändå kunde de inte ge mig en kartong med tre burkar i.