Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-31, 19:01
  #3109
Medlem
Fyfan för pokerstars.

Gjorde uttag from både pokerstars och mrgreen efter en lyckad helg. Från mrgreen kom pengarna till mitt konto andra bankdagen utan nå krimskrams.

Pokerstars däremot, så ska man skicka bild på pass/körkort och ett kontoutdrag med namn och address. När man väl försöker skicka det så går det inte pga "Ett oväntat fel uppstod när din begäran behandlades. Var god uppdatera din webbläsare och försök igen"

Jaha... Försöker hitta kontaktinformation till dem vilket är väldigt lite, ingen livechatt eller telefon utan det är mail som gäller med 12-24h väntetid.
Nu har det gått över en vecka och inte fått någon bekräftelse förutom
"Rest assured that we have received your email and will get to it as soon as we can, but regrettably, you may need to wait for an extended period before we can get back to you. We sincerely apologise for any delays incurred during this busy time, and thank you for your patience.
Many thanks,
Stars Verifications"

Fyfan är förbannad, avråder pokerstars starkt!
Citera
2018-12-17, 10:33
  #3110
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nosslrak
Fyfan för pokerstars.

Gjorde uttag from både pokerstars och mrgreen efter en lyckad helg. Från mrgreen kom pengarna till mitt konto andra bankdagen utan nå krimskrams.

Pokerstars däremot, så ska man skicka bild på pass/körkort och ett kontoutdrag med namn och address. När man väl försöker skicka det så går det inte pga "Ett oväntat fel uppstod när din begäran behandlades. Var god uppdatera din webbläsare och försök igen"

Jaha... Försöker hitta kontaktinformation till dem vilket är väldigt lite, ingen livechatt eller telefon utan det är mail som gäller med 12-24h väntetid.
Nu har det gått över en vecka och inte fått någon bekräftelse förutom
"Rest assured that we have received your email and will get to it as soon as we can, but regrettably, you may need to wait for an extended period before we can get back to you. We sincerely apologise for any delays incurred during this busy time, and thank you for your patience.
Many thanks,
Stars Verifications"

Fyfan är förbannad, avråder pokerstars starkt!
Använd NETELLER så kommer pengarna direkt. Att du måste bekräfta din identitet och adress är ganska standard.


För övrigt så vann spelaren veeeea Sunday Million för fjärde gången inatt. Nästan så att man börjar tro på konspirationen om att PokerStars riggar korten åt ryssjävlarna. Hur fan lyckas man liksom.
Citera
2018-12-18, 00:09
  #3111
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Använd NETELLER så kommer pengarna direkt. Att du måste bekräfta din identitet och adress är ganska standard.


För övrigt så vann spelaren veeeea Sunday Million för fjärde gången inatt. Nästan så att man börjar tro på konspirationen om att PokerStars riggar korten åt ryssjävlarna. Hur fan lyckas man liksom.

Det var visserligen tredje vinsten, men fortfarande vansinnigt imponerande.
Citera
2018-12-18, 02:20
  #3112
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarrokhBulsara
Det var visserligen tredje vinsten, men fortfarande vansinnigt imponerande.
Ah, du har nog rätt. Han kom tvåa för någon månad sedan. Så den snubben vet hur man spelar Sunday Million.
Citera
2018-12-27, 18:34
  #3113
Medlem
blockbennys avatar
Skulle precis logga in på min pokerstars.eu klient. Gick inte, och fick veta att jag endast kunde använda mitt konto på pokerstars.se. Någon som haft liknande problem och hur gör man för att byta till pokerstars.se?
Citera
2018-12-27, 18:39
  #3114
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blockbenny
Skulle precis logga in på min pokerstars.eu klient. Gick inte, och fick veta att jag endast kunde använda mitt konto på pokerstars.se. Någon som haft liknande problem och hur gör man för att byta till pokerstars.se?

Jag har samma problem som dig. Kommer inte åt mitt konto längre. Ett felmeddelande kommer upp att jag behöver den svenska klienten.
Citera
2018-12-27, 18:49
  #3115
Medlem
papa_smurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blockbenny
Skulle precis logga in på min pokerstars.eu klient. Gick inte, och fick veta att jag endast kunde använda mitt konto på pokerstars.se. Någon som haft liknande problem och hur gör man för att byta till pokerstars.se?

Citat:
Ursprungligen postat av saviola
Jag har samma problem som dig. Kommer inte åt mitt konto längre. Ett felmeddelande kommer upp att jag behöver den svenska klienten.


Logga in på pokerstars.se, svara på lite frågor, ladda ner nya klienten därifrån, installera, logga in och spela precis som vanligt.
__________________
Senast redigerad av papa_smurf 2018-12-27 kl. 18:54.
Citera
2018-12-27, 18:56
  #3116
Medlem
Svammels avatar
EU klienten ligger fortfarande kvar när man skall ladda ner
Citera
2018-12-27, 19:19
  #3117
Medlem
papa_smurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svammel
EU klienten ligger fortfarande kvar när man skall ladda ner


Inte om du är inloggad på pokerstars.se
Citera
2018-12-27, 19:58
  #3118
Medlem
Skogsexas avatar
Sjukt ju, fick sätta alla mina inställningar om (olika grejer från lobby, handhistory till themes osv) okej skit samma, statusbar försvann, starscoins försvann, fick inte tebax pengar från dem turneringar man vart registrerad innan eu clienten crashade wtf is this
Citera
2018-12-27, 20:54
  #3119
Medlem
Skogsexas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsexa
Sjukt ju, fick sätta alla mina inställningar om (olika grejer från lobby, handhistory till themes osv) okej skit samma, statusbar försvann, starscoins försvann, fick inte tebax pengar från dem turneringar man vart registrerad innan eu clienten crashade wtf is this

Är det bara jag eller vad?
Citera
2018-12-27, 21:55
  #3120
Medlem
Svammels avatar
fick ngn hundralapp extra.. av ngn anledning
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback