Allt ifrån dåligt till jättebra då. Jag hittade en lista så jag tog och körde på Betfair då en sida hade den höst i listan på ca 98% återbetalning. Vann dock inget utan vi ligger nog 17kr back av de 100 kronorna vi satte in nu ikväll.
Allt ifrån dåligt till jättebra då. Jag hittade en lista så jag tog och körde på Betfair då en sida hade den höst i listan på ca 98% återbetalning. Vann dock inget utan vi ligger nog 17kr back av de 100 kronorna vi satte in nu ikväll.
RTP på tex 98% betyder att antingen kan du få 98kr tillbaka av 100kr insatta. Dvs -2kr eller så kan du vinna 98% på insatt värde eller mer eller få vinna hur mycket som helst av dessa 98%. Dock finns inget som säger att det är return to a player utan players. Så igentligen spelar det ingen roll förutom att en slott ger mer än andra med ett högre värde på RTP på antingen minus saldo eller plussaldo. Precis allt ifrån dåligt till jättebra.
Någon som kan rekommendera ett pokerverktyg som är tillåtet på Pokerstars och som har en funktion som säger vad jag har för hand (ett par två par. färg, stege etc). Ibland när man är lite trött i mössan och ligger på höga SB BB samt ante så är man lite stressad. (hänt att jag missat stegar ibland när man varit helt koncentrerar på annat så vore det skönt att kunna verifiera handen vad man har så slipper man tänka på det och kunna koncentrera sig på saker omkring mer. Gärna Freeware
RTP på tex 98% betyder att antingen kan du få 98kr tillbaka av 100kr insatta. Dvs -2kr eller så kan du vinna 98% på insatt värde eller mer eller få vinna hur mycket som helst av dessa 98%. Dock finns inget som säger att det är return to a player utan players. Så igentligen spelar det ingen roll förutom att en slott ger mer än andra med ett högre värde på RTP på antingen minus saldo eller plussaldo. Precis allt ifrån dåligt till jättebra.
Du råkar inte vara aktiv på pokerstars och dessutom anvænda samma avatar som du har på FB på PS?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!