2009-12-27, 22:19
Medlem
BumZs avatar
Jag har ett litet problem med WLM som sagt. Den kan funka hur bra som helst och rätt vad det är så går det knappt att skriva i fönstret eller göra någonting med det. Jag har kollat aktivitetshanteraren när det där händer och då drar WLM plötsligt upp mot 300 mb minne. Det släpper om jag stänger ner processen och startar om igen. Vet nån vad det där beror på?
Jag använder också Windows 7.
Citera
2009-12-27, 22:22
Medlem
MoPos avatar
Händer mig ibland med då och då. Jag kör vista!
Men nu nyss så gjorde det så att hela jävla datorn hängde sig, och jag var tvungen att dra strömmen till den :/

Men oftast så hänger det sig bara i typ 1-2 minuter men sedan så komer det igång igen.
Citera
2009-12-29, 13:41
Medlem
Det händer på min dator också. Detta problem har bara dykt upp för mig efter att jag messade med messengerfilen. Jag vill ha gamla messenger 8.5 och då använde jag nåt program för att ändra i messengers programfil (version och sånt) för att slippa den där uppdateringspåminnelsen, och sen därefter har det dykt upp lite ibland. Jag stoppar det såsom dig via aktivitetshanteraren. Sen funkar det igen.
Citera
2009-12-29, 15:20
Medlem
visslarens avatar
Testa kör Pidgin, den hanterar både MSN, ICQ, Yahoo messenger mfl.

http://pidgin.im/

Fungerar felfritt och kraschar inte samt slukar inte en massa RAM eller processorkraft.

Mvh
/Visslaren
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in