• 1
  • 2
2009-12-24, 10:26
Medlem
Hej!

Det finns en tjej från Gävle som viker ut sig lite här och var på olika ställen på internet, ska tydligen jobba på ett ICA i gävle . Nån som har bilder på henne? Eller kanske känner till henne? Tror hon är blond!
Citera
2009-12-24, 11:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ALPINEWHITE
Hej!

Det finns en tjej från Gävle som viker ut sig lite här och var på olika ställen på internet, ska tydligen jobba på ett ICA i gävle . Nån som har bilder på henne? Eller kanske känner till henne? Tror hon är blond!
vet bara en snygg och söt tjej som jobbar på ica i gävle och hon är mörk hårig. det är hon som jobbar på ica vid stationen.
Citera
2009-12-24, 18:37
Medlem
FL3JMs avatar
Är hon mörk och hårig? Då vill inte jag se bilder...
Citera
2009-12-24, 19:00
Medlem
Hon har en profil på knullkontakt.se och kallar sig för Idaaan. 24 år.
Citera
2009-12-24, 22:21
Medlem
NotchJohnsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FL3JM
Är hon mörk och hårig? Då vill inte jag se bilder...

Tror chansen är större att han råkade sätta dit ett mellanslag än att han glömde skriva dit ett "och". Men mindre intelligenta personer som dig förstår nog tyvärr inte det, tur att jag var här så jag kunde rätta dig.
Citera
2009-12-24, 23:16
Medlem
Är det möjligtvis den lilla ruskigt smala tjejen som jobbar där eller är det den mörka som har lite mer former? ruskigt sexiga båda två i vilket fall
Citera
2009-12-24, 23:20
Bannlyst
Det man bör reagera lite över här är att det låter som att det bara finns en ICA i Gävle. Är det verkligen så jävla patetiskt?
Citera
2009-12-25, 00:50
Medlem
Bilows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ettgramtjack
Det man bör reagera lite över här är att det låter som att det bara finns en ICA i Gävle. Är det verkligen så jävla patetiskt?
Det bor 100 000 personer i Gävle. Tänk själv, dumma jävel.
Citera
2009-12-25, 01:13
Medlem
orkavaraserioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bilow
Det bor 100 000 personer i Gävle. Tänk själv, dumma jävel.

Bor 40.000 i min gamla kommun, vi har 4 stycken ICA, och lite andra större och mindre ställen.
Synd om gävle.
Citera
2009-12-25, 01:24
Medlem
club01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orkavaraserios
Bor 40.000 i min gamla kommun, vi har 4 stycken ICA, och lite andra större och mindre ställen.
Synd om gävle.

TS skriver att hon ska jobba på "ett" ICA i gävle. Och ingenstans i tråden står det något om att det bara skulle finnas ett ICA så vitt jag kan se. Vet inte riktigt hur många det finns med alla jävla affärer som ligger här. Men ett flertal är det ialla fall.

Och för att svara på TS fråga så har jag ingen aning. Aldrig tänkt på att tjejen i fråga ljuger och bara vill ha uppmärksamhet från folk i och runt omkring Gävle? Fast o andra sidan finns det ju rätt många ICA här så det är väll rätt liten chans att bli påkommen.
Citera
2009-12-25, 08:30
Medlem
Messerschmitts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NotchJohnson
Tror chansen är större att han råkade sätta dit ett mellanslag än att han glömde skriva dit ett "och". Men mindre intelligenta personer som dig förstår nog tyvärr inte det, tur att jag var här så jag kunde rätta dig.

Nä, han "råkade" inte sätta dit ett mellanslag! Han särskriver på grund av en kombination av ren dumhet och att han var för lat för att lära sig något i skolan..
Citera
2009-12-25, 09:56
Medlem
flipper1446s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ettgramtjack
http://hitta.se/SearchPink.aspx?vad=ica&var=g%E4vle

Men åter till topic, det fanns ju en tjej som "vek ut sig" i Slitz eller någon annan herrtidning för några år sedan. Är det hon tro? Har inget namn på henne och hon såg ut "så där" enligt mig. Utländskt efternamn vill jag minnas, typ -vic på slutet.
Senast redigerad av flipper1446 2009-12-25 kl. 09:58.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in