Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-06-21, 20:50
  #1201
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chessjamt
Skulle ha väntat en och en halv dag innan jag köpte Skyrim. Omkring 70 spänn åt helvete

Nåja, jag kan leva med det. Efter att ha shoppat loss AC spelen nu (i stort sett alla förutom Black Flag) så känner jag mig ganska nöjd hittills. Kanske att man håller utkik för Europa Universalis 4 på någon dagens erbjudande, flash rea. Är den och någon av de här Total War spelen som jag känner mig sugen på nu, typ Shogun 2 eller Rome 2.
Jag slog till på Europa Universalis IV hos G2Play.net för 91:- SEK. Jag är tveksam till att det kommer bli billigare än så på Steam.
Citera
2014-06-21, 23:55
  #1202
Medlem
Sådär, nu har man köpt både Skyrim och Witcher 2: Assassins of Kings Enhanced Edition.


Witcher 2 har jag lagt ner 6 timmar hittills i och verkligen fastnat för det, skyrim har jag spelat förut på konsol så ska bli intressant och se skillnaden
Citera
2014-06-22, 00:17
  #1203
Medlem
Gladkillepunktses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chessjamt
Känner samma som dig, har aldrig spelat Assasins förut och undrar vilket man ska börja med. Trean, Brotherhood eller Revelations? Någon som spelat de sen tidigare och kan säga vilket som bra att börja med?

Brotherhood och Revelations är de roligaste i serien tycker jag. Iallafall från AC1 och AC2 då brotherhood hade så mycket nytt och storyn är underbar.

Jag älskar musiken i de spelen dessutom, och att springa runt i rom och andra städer vid den tidsåldren är rätt mäktigt.
Citera
2014-06-22, 05:46
  #1204
Medlem
Batman™: Arkham Origins inhandlat, man får hoppas att resten i serien (Arkham Asylum och Arkham City) kommer på daily/flash rea så man har alla spel i batman-serien.
Citera
2014-06-22, 10:23
  #1205
Medlem
Retardation1337s avatar
Har aldrig spelat skyrim eller något annat spel i serien för övrigt, är det värt att skaffa Skyrim Legendary Edition (alltså med alla expansions) eller borde jag bara skaffa "vanilla"?
Citera
2014-06-22, 10:32
  #1206
Medlem
BootyLuvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retardation1337
Har aldrig spelat skyrim eller något annat spel i serien för övrigt, är det värt att skaffa Skyrim Legendary Edition (alltså med alla expansions) eller borde jag bara skaffa "vanilla"?
Enbart Dragonborn-expansionen i sig gör det värt att skaffa hela, då den lägger till en helt ny ö med quests etc.

Hearthfire låter dig bygga och inreda egna hus medan Dawnguard lägger till en omfattande questline i den vanliga världen. De är inte dåliga DLCs, men de är inte lika expansiva som Dragonborn.



TL;DR: Ja, det är värt att skaffa Legendary Edition IMHO - speciellt till 10,19€
Citera
2014-06-22, 11:16
  #1207
Medlem
http://www.bundlestars.com/store/the...complete-pack/

Här har ni The Ship bundle + 2 kopior till steam för endast 1$
Citera
2014-06-22, 12:38
  #1208
Medlem
Jontalinens avatar
I vanlig ordning handlar man maniskt på steam-rean, men känns alltid som att det är så pass värda titlar.

Hoppas Baldurs Gate 2 vinner nästa flash, hade varit skoj o ha det på steam.
Citera
2014-06-22, 19:14
  #1209
Medlem
searchfunctions avatar
Planetary annitilation för 15 euro. Prisvärt med tanke på hur många timmar jag kommer spendera på skirmish.

Terraria för 2 euro. Ett måste om man har minsta intresse av 2D open world med crafting osv osv. Det finns seriöst mycket content till detta spelet och för 2 plåtstålar kan jag rekommendera det. Kan lätt ge 70h+ speltid.
Citera
2014-06-22, 19:26
  #1210
Medlem
Artexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av searchfunction
Planetary annitilation för 15 euro. Prisvärt med tanke på hur många timmar jag kommer spendera på skirmish.

Terraria för 2 euro. Ett måste om man har minsta intresse av 2D open world med crafting osv osv. Det finns seriöst mycket content till detta spelet och för 2 plåtstålar kan jag rekommendera det. Kan lätt ge 70h+ speltid.
Har velat testa det sen jag såg det första gången men inte velat punga ut med 40+ euro, men 15 euro får det fan i mig vara värt
Citera
2014-06-22, 19:29
  #1211
Medlem
Under---18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av searchfunction
Planetary annitilation för 15 euro. Prisvärt med tanke på hur många timmar jag kommer spendera på skirmish.

Terraria för 2 euro. Ett måste om man har minsta intresse av 2D open world med crafting osv osv. Det finns seriöst mycket content till detta spelet och för 2 plåtstålar kan jag rekommendera det. Kan lätt ge 70h+ speltid.
Spelet är inte ens släppt eller klart. Jävla pucko
Citera
2014-06-22, 23:30
  #1212
Medlem
Rösta på 2D - Retro i Gemenskapens val hörrni!

Vill ha Broforce.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback