Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2019-01-02, 14:29
  #73
Medlem
Johanxoxos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kunskapstorstande
Jag behöver uppdaterad information om vilka hotell som är bäst ur "arbetssynpunkt".
Har ett par bokningar som inte vill ha outcalls längre pga förändrad hemsituation.

Och jag erbjuder inte incall.
Då tänkte jag smöra lite och åka till Stockholm och ta en minisemester och passa på och hjälpa herrarna.

2-3 nätter där helgdag är inblandad ifall det är viktigt.
Vilka hotell passar mitt syfte?
Tack på förhand

Bentley i stan, Mornington i Bromma, Ariadne i Värtahamnen. Finns flera som funkar.
Citera
2021-07-31, 15:55
  #74
Medlem
Bumpar den här tråden om det dykt upp nåt nytt diskret för dom som bor lite utanför stan.
Citera
2021-07-31, 19:17
  #75
Medlem
Clarion är fortfarande ett bra val till rimlig kostnad och standard med mycket rörelse på bottenplan och begränsat med personal i ingången (personligen bara använt Sign men svårt att se att inte detsamma gäller Waterfront).

För 5* alternativ tror jag starkt på att inte försöka smita förbi utan att mötas upp utanför och gå upp gemensamt.
Citera
2021-08-03, 01:25
  #76
Medlem
Lisalits avatar
Återigen: alla som nämner hotell eller kedjor är helt jävla dumma i huvudet. Att tipsa varandra öppet på nätet är så ofattbart puckat att jag inte har ord.

Är man diskret håller man käften i öppna forum.
Citera
2021-08-03, 08:31
  #77
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lisalit
Återigen: alla som nämner hotell eller kedjor är helt jävla dumma i huvudet. Att tipsa varandra öppet på nätet är så ofattbart puckat att jag inte har ord.

Är man diskret håller man käften i öppna forum.
Och för att förklara för de halvapor som skriver öppet varför man inte tipsar offentligt:
Personal från hotellet du nämner, polisen och moralister som kämpar mot sexarbete läser också tråden.
Folk läser här av olika anledningar och vissa söker info för att störa och stoppa sexköp.
Vissa av de spenderar mycket tid på nätet och ”ute i fält ”.
T ex skriver de till ledningen av hotell som nämns hur deras företag förekommer på fb.
Därför är alla hotell som nämns i tråden nu värdelösa.
Citera
2021-08-03, 08:53
  #78
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lisalit
Återigen: alla som nämner hotell eller kedjor är helt jävla dumma i huvudet. Att tipsa varandra öppet på nätet är så ofattbart puckat att jag inte har ord.

Är man diskret håller man käften i öppna forum.

Citat:
Ursprungligen postat av Juandersson
Och för att förklara för de halvapor som skriver öppet varför man inte tipsar offentligt:
Personal från hotellet du nämner, polisen och moralister som kämpar mot sexarbete läser också tråden.
Folk läser här av olika anledningar och vissa söker info för att störa och stoppa sexköp.
Vissa av de spenderar mycket tid på nätet och ”ute i fält ”.
T ex skriver de till ledningen av hotell som nämns hur deras företag förekommer på fb.
Därför är alla hotell som nämns i tråden nu värdelösa.

När det har tipsats öppet om ett hotell så är det inte längre lika diskret och anonymt längre! Be istället den eskort som ni ska träffa om tips på ett lämpligt hotell! För eskortens del handlar det också om att sprida på gracerna. Om hon (eller han) bara lite då och då besöker samma hotell med lite tid mellan kommer inte hotellpersonalen inte särskilt lägga märke till eskorten, men om en eskort fem dar i rad ses med fem olika klienter så är det rätt klart att personal som observerat detta anar oråd – Då är det ju inte troligt att det har varit besök av "vanliga kärlekspar" och nästa gång samma eskort tar in på hotellet slås det kanske larm.

Jag träffade en svensk eskort i fredags och en del av vår korrespondens handlade om vilka hotell som var lämpliga – hon hade bra koll på hotellen, men ville att jag gärna bokade något av de hotell som hon inte hade besökt på ett tag. Några av de hotell som rent "objektivt" skulle ha kunnat ses som lämpliga därför att de, till exempel, har separata ingångar ville hon inte att jag ska boka för att de just var vanligt att de användes som "horhotell".
Citera
2021-08-03, 11:05
  #79
Medlem
Har bokat upp en Sthlm-weekend senare några veckor efter man fått andra vaccindosen. Min taktik var att boka ett större hotell där det antagligen är ganska mycket folk i rörelse hela tiden. Räknar med att smita upp med någon dam på rummet utan att någon reagerar över det. Så länge det sköts snyggt utan att vara iögonfallande så känns det inte speciellt risky att hotellpersonalen ringer till konstaplarna på sedlighetsroteln.
Citera
2021-08-03, 12:06
  #80
Medlem
jag som bumpade den här tråden häromdan tog ju för givet att man inte tipsar några namn öppet.
Det finns bättre sätt.
Citera
2022-02-05, 17:37
  #81
Medlem
bungerkings avatar
jobbat på ett av nämnda hotell och kan säga såhär... man märker väldigt snabbt i majoriteten av fallen vad det är som pågår.
Citera
2022-02-25, 23:19
  #82
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bungerking
jobbat på ett av nämnda hotell och kan säga såhär... man märker väldigt snabbt i majoriteten av fallen vad det är som pågår.

Något tips på agerande för att sköta hotellträffar smidigare som du skulle vilja delge öppet?
Citera
2022-02-25, 23:38
  #83
Medlem
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jivo186
Något tips på agerande för att sköta hotellträffar smidigare som du skulle vilja delge öppet?
Boka ett dubbelrum, så får du två nycklar till rummet.
Träffas i baren eller utanför hotellet och gå sen till rummet en i taget.

Ju större hotell, desto bättre.

Är det fel tänkt?
Citera
2022-03-22, 00:22
  #84
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueSwede
Boka ett dubbelrum, så får du två nycklar till rummet.
Träffas i baren eller utanför hotellet och gå sen till rummet en i taget.

Ju större hotell, desto bättre.

Är det fel tänkt?

Som sagt klockrent ju större hotell med mycket folk runt receptionen inga problem, var naturlig bara så går allt lätt Bäst att komma runt halvsju på kvällen. Det kan vara bra att reka någon dag före om man har tillfälle till det. Ibland kan det stå vakter strax innanför på vissa hotell de finare.
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback