• 1
  • 2
2009-12-21, 18:05
Medlem
Jag har problem att installera PS CS4. När jag ska installera så kommer det upp ett felmeddelande om att det inte går att installera. Datorn har nyss varit på reparation och fixat nytt moderkort och de hade oxå öppnat upp ett administratörkonto. jag har även loggat in i det och försökt installera.

Jag har försökt med regsvr32 JScript.DLL i kör men ingen skillnad. Jag har Windows vista home basic 32 bitars. Har haft photoshop innan men nu fungerar det inte. Andra program funkar men inte detta. Har någon en lösning på problemet?
Citera
2009-12-21, 18:07
Medlem
Fragenergys avatar
Vad står det på fel meddelandet? // Fragenergy
Citera
2009-12-21, 18:12
Medlem
Babovands avatar
Hej karlsson02, min bil var på reparation för 2 veckor sen och nu startar den inte igen, jag fick byta ut min bildörr då, men vad är felet nu ?

förstår du poängen, lite mer information om ditt fel tack
Citera
2009-12-21, 18:18
Medlem
Följande komponenter kunde inte installeras:
Adobe photoshop cs4
Klicka på fortsätt för att fortsätta installera de andra alternativen
klicka på avsluta
Citera
2009-12-21, 18:21
Medlem
Fragenergys avatar
är det en testversion?
Citera
2009-12-21, 18:22
Medlem
Babovands avatar
kommer det direkt eller en bit in på installationen ? är det ett original exemplar en pirat ?
Citera
2009-12-21, 18:23
Medlem
Jag laddade ner den från PB. Har två stycken nere. Båda extended version. Jag skulle installera det som trial.
Citera
2009-12-21, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babovand
kommer det direkt eller en bit in på installationen ? är det ett original exemplar en pirat ?

jag kommer en bit in på installationen. Får välja språk, vilka filer jag ska installera och den sätter igång med installationen. När den gått en bit kommer då felmeddelandet upp.
Citera
2009-12-21, 19:38
Medlem
sommarlovs avatar
Bränn ut en skiva.
Att köra direkt från hårddisken ger fel.
Citera
2009-12-22, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Bränn ut en skiva.
Att köra direkt från hårddisken ger fel.
du menar på just dessa torrentz? för innan har det fungerat perfekt utan att lägga in det på skivan. Varför skulle det lösa sig om jag bränner ut den tror du?
Citera
2009-12-22, 00:54
Medlem
Babovands avatar
Pröva att avaktivera ditt antivirus, samt stänga ner alla program du har öppet. Det ska gå lika bra utan skiva som med en skiva
Citera
2009-12-22, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babovand
Pröva att avaktivera ditt antivirus, samt stänga ner alla program du har öppet. Det ska gå lika bra utan skiva som med en skiva
ska pröva det använder mcafee total protection men jag har stängt av internet. Men jag ska pröva det! Det varnar för att firefox.exe är igång trotts att det är avstängt. Stänger av det via processer.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in